Onko meidän perhe ainut, joka ulkoilee säässä kuin säässä? ov
Meillä on satanut tänään koko päivän ja tultiin äsken sisälle syömään ja päikkäreille. Oltiin puistossa kaksi tuntia ja lapset eivät olisi millään halunneet lähteä kotiin. Puistossa ei ollut ketään eikä pihoillakaan näkynyt ketään, vaikka naapurustossa asuu paljon lapsiperheitä ja hyvällä ilmalla pihoilla ja puistossakin on paljon lapsia.
Ainoastaan kovalla pakkasella pysytään sisällä (astman takia), mutta muuten ollaan joko omalla pihalla tai mennään puistoon.
Kommentit (22)
Vaan hui kauhistus, vaan eilistä muusia ja kalapuikkoja.
Meillä on koiriakin eli niiden kanssa on "pakko" mennä lenkille säässä kun säässä, niille kun ei riitä se, että laskee ne omalle pihalle leikkimään.
Ja itsekkin olen raskaana (laskettuaika parin viikon päästä) ja ei mullakaan ole tällä hetkellä sopivia vaatteita, mutta käytän miehen isoa sadetakkia. Kyllä sillä pärjää.
ap
ulos mentiin aina! Viikonloppunakin yhdeksään mennessä ulos vaikka olisi kuinka karmea keli, 25 asteen pakkasella ei sentään. Kauhealla kelillä oltiin kyllä tasan ainoat siellä.
Nyt en jaksa enää vouhottaa. Jos lapsella on sunnuntaiaamuna kivaa tekemistä sisällä, ulkona sataa vaakasuorassa räntää ja sohvattaa, niin ei tasan mennä. Käydään sen sijaan vaikka uimahallissa tai keilaamassa, ei sentään katota telkkaria koko päivää. Onneksi mä olen jo rentoutunut tuon asian suhteen.