Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinulla on huono päivä, mitä teet?

Vierailija
24.11.2009 |

Eli jos oikein V***ttaa, miten saat olon pois?

Minulla oli eilen oikein järkyttävä v***tuspäivä, ilman yhtään mitään järkevää syytä, ja nyt näyttää siltä, että olo ei ole oikein vieläkään helpottanut. Kaikki ottaa päähän, ihan kaikki. Miten jaksan illan lasten kanssa hermostumatta, mieskin on illan töissä... Vinkkejä kehiin, kiitos.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai eikö kenelläkään muulla ole koskaan v***tuspäiviä ilman selvää syytä??? En oikein jaksa uskoa...

Vierailija
2/13 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suurin osa vi****sta yleensä jää matkan varrelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

herkkuja.

Vierailija
4/13 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yskittää ja ottaa henkeen heti jos yrittää tehdä jotakin liikuntaan viittaavaa...

t.ap

Vierailija
5/13 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sellasta agressiivista siivousta, niin että pinnat kuluu puhki hinkatessa. Toinen on lenkille lähtö ja silloinkin tarvitsen musiikin korviin täysille. Näillä saan itseni edes suhtkoht normaaliin mielentilaan :)

Vierailija
6/13 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivoan hullunlailla tai leivon. pullataikinaan saa purettua pahimmat höyryt. joskus myös menen kuumaan suihkuun ja syön sen jälkeen levyn suklaata, tämä on nopeinta.

Vierailija
7/13 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
8/13 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sellasta agressiivista siivousta, niin että pinnat kuluu puhki hinkatessa. Toinen on lenkille lähtö ja silloinkin tarvitsen musiikin korviin täysille. Näillä saan itseni edes suhtkoht normaaliin mielentilaan :)

Hmmm... ei ole minulla toiminut, v-käyrä vaan nousee, kun siivoaa toisten jälkiä. Jaksaisinko kuitenkin kokeilla???

ap

Vierailija
9/13 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivoan hullunlailla tai leivon. pullataikinaan saa purettua pahimmat höyryt. joskus myös menen kuumaan suihkuun ja syön sen jälkeen levyn suklaata, tämä on nopeinta.

siitä tulisi jotakin lapsiakin miellyttävää lopputulosta. Tai vaikka sämpylätaikina...

ap

Kiitos kaikille vinkeistä! Lisääkin kuulen mielelläni.

Vierailija
10/13 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee puhdasta jälkeä ja nopeasti.

Minä en tykkää vitutus mielialasta lainkaan.. joskus tekis mieli kirkua ja huutaa, mutta parempi ku tarttuu imuriin ku kylvää sitä mielialaa ympäriinsä.

Vierailija
11/13 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... ei ole minulla toiminut, v-käyrä vaan nousee, kun siivoaa toisten jälkiä. Jaksaisinko kuitenkin kokeilla???

ap

Eikä ylipäätänsä mikään siivoaminen :D Mutta tuossa minulla on ideana saada se vitutus nousemaan niin koviin lukemiin että se sitten väkisinkin purkautuu :D Ja silloin on hyvä olla kädessä esim rätti kahvikupin sijasta ettei pääse vaaralliset esineet lentämään :D Hieman hankala selittää, mutta kokeilemisen arvoista :)

Vierailija
12/13 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee puhdasta jälkeä ja nopeasti. Minä en tykkää vitutus mielialasta lainkaan.. joskus tekis mieli kirkua ja huutaa, mutta parempi ku tarttuu imuriin ku kylvää sitä mielialaa ympäriinsä.

ap

13/13 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raikastaa ilmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme