Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki jotka haluavat laihduttaa ja nopeasti!

Vierailija
24.11.2009 |

Lopetin kaiken hiilarin syömisen ja se kauhukseni toimi liiankin hyvin, olin 1kk ns "puhdistuskuurilla" ja söin mm. kananmunia kanaa paisettuja tomaatteja herkkusieniä kesäkurpitsaa ja annoskokoni olivat suurempia kuin ennen kuuria.

Kauhukseni huomasin painoni pudonneen ekan 2vko aikana 4kiloa ja lisää vain putosi...enkä mielestäni ollut tehnyt mitään, en ede ollut urheillut yhtään! Jätin siis ihan kaiken paitsi lihan ja kasvikset. Mietinkin, että jos joskus olen isokokoisempi ja haluan laihtua ns "syömällä" tämä on hyvä kuuri minulle.

Eli toimii!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lupaan, että aluksi se on vaikeaa mutta suht nopeasti siihen tottuu, kun tietää erillaisista ruoka vaihtoehdoista.

ap

Vierailija
2/8 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös, mutta eihän noi kasvikset ole kokonaan hiilarittomia. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyt kasvikset ovat kuitenkin lähes hiilarittomia.. ja ei kannata ihan äärimmilleen mennä.. kyllä minä söin kaikkia kasviksia, ja silti toimi:)

ap

Vierailija
4/8 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli leivät jäi pois? entä puuro, mietin vaan mitä aamupalaksi.

entä hedelmät? pidän itse salaatti+liha pääruokana, en niinkään pasta/peruna ruoista mut en tiä miten aamupalan korvais? jugurtti ja muroja?

Vierailija
5/8 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse söin (aika kumma aamupala) mutta pienen palan kanaa vähän fetajuustoa ja tomaattia:) tai jotain kevyttä salaattia maidon kanssa... kaikki murot ja myslit ovat hiilaripommeja.. ja kananmuna on hyvä aamupala (tosin tätä ei montaa kannata syödä päivässä) n.2kpl...

ap

Vierailija
6/8 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ehottomasti haluaa leipää syyä, niin tummaa ja paljon täytettä päälle.

ap

Vierailija
7/8 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja terveellisellä tavalla. 1kg/viikko ja syömällä mitä haluan mutta hyvällä tavalla eli oikeat annoskoot. En jätä pastaa, perunaa tai riisiä pois, en todellakaan.

Ihana olo, elämäntapamuutos ja minä nautin! -11kg.

Vierailija
8/8 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs näkkärit ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä