Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selkään sattuu, supistukset? rv35 menossa

Vierailija
14.11.2009 |

Jotenkin tyhmästi kysytty, mutta jos joku älyää niin hyvä :)

Välillä tulee selkä aivan järkyttävän kipeäksi, eikä tiedä miten päin olis.. Kestää aina jonkun aikaa ja tulee taas uudestaan muutaman kerran.

Voiko supistukset tuntua pelkästään selässä? Vai voisiko olla ihan vaan selkäkipua mahan vuoksi?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 36+0 nyt.

Supistukset voi kuulemma tuntua selässä, mutta mulla on aina vatsassa pelkästään. Onko eka raskaus? Tiedätkö miltä supistukset tuntuu? Jännittyykö kohtu kovaksi?

Vierailija
2/15 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiistai iltana tuolla tavalla.. yön kärvistelin kamalan selkäkivun kanssa ja vedin siihen parasetamolia. Aamulla oli lääkärin kierros klo 11 (olin siis jo raskausmyrkytyksen takia sairaalahoidossa ennen synnytystä) ja lääkäri totesi että olen 2,5cm auki ja kanava valmiina, sain lähteä suoraan synnytyssaliin. Oikeestaan koko synnytys oli selkäkipua. Kuopuksesta taas tiesin kyllä heti että nyt supistelee, kaikki olikin sitten etupuolella. Esikoisesta tosiaan luulin että oli kävellyt jotenkin liikaa et selkä oli kipeytynyt niin pahasti. Mut synnytys oli siis kuitenkin jo käynnissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 36+0 nyt.

Supistukset voi kuulemma tuntua selässä, mutta mulla on aina vatsassa pelkästään. Onko eka raskaus? Tiedätkö miltä supistukset tuntuu? Jännittyykö kohtu kovaksi?

On mulla harjoitus supistuksia ollut muutamia, jotka tuntunut vatsassa, silloin juuri alavatsa kovettunut.

Näissä selkäkivuissa vatsa kovettuu kans, mutta ei samoin, ehkä enemmän ylävatsa kovettuu.. On niin hankala kuvailla näitä :D

-ap

Vierailija
4/15 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui! Miehelle just aamulla tokasin että tänäänhän olis hyvä päivä syntyä kun perjantai 13.pvä, mutta en kyllä tosissaan sitä halua ja eihän tuo syntynytkään :)

Pitää nyt tässä katsoa miten tää etenee, mutta ei kyllä tarvis vauvan vielä syntyä...

-ap

Vierailija
5/15 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvät viikot sulla on jo

Vierailija
6/15 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvät viikot sulla on jo

Mutta sais tuo vauva vielä sen muutaman viikon pysyä mahassa tai no sanotaanko että pysyis sen aikaa kunhan on valmis syntymään :) Jos se on nyt, niin sitten on nyt :D

-ap

Vierailija
7/15 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli koko synnytyksen ajan kivut selässä. Tulee tosiaan itselläkin oma synnytys mieleen: Se oli myös perjantai kolmastoista, kun oireet alkoivat viittaamaan siihen suuntaan. Syntyi sitten vasta lauantaina. Lykkyä tykö, yritä levätä vielä jos voit.

Vierailija
8/15 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muuten ihan samoilla kellonlyömillä, kun ihmettelin omia selkäkipujani. Kylläpä sattui päivä, aika ja oireet kohdalleen. Tuli ihan olo, että olisin kirjoittanut ap:n jutut "silloin joskus".

t. 9

Vierailija
9/15 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut paljon supisteluja, mm. viikko sitten varoittelin jo miestä, että saattaa tulla lähtö synnärille. Supistuksia tuli 5-10 min välein muutaman tunnin ajan, muttei onneksi olleet vielä kipeitä.

Itse asiassa viimeiset 20 viikkoa on supistellut päivittäin, muttei vielä säännöllisesti ennen viime viikkoa. Nyt ollut joka ilta tosi kovia supistuksia, mutta ainakin eilen oli neuvolalääkärin mukaan kohdunsuu vielä kiinni.

Ei tarvitsisi vielä syntyä, kun ei meillä ole vauvan sänkyäkään vielä valmiina ja miehellä pajlon töitä ennen isyyslomaa.

Mutta jos vauva meinaa syntyä, niin ei sille voi mitään. Mä olisin kyllä jo ihan valmis :P

Mulla on jo kolmas lapsi tulossa.

Vierailija
10/15 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran vatsan puolellekin.. Ensin alkoi alavatsa kovettumaan, kesti jonkun aikaa ja sitten vaihtui selän puolelle. Ja sitten taas loppu :D

Noh, eiköhän tästä jouda nukkumaankin, jos sais untakin.. En mä kyllä usko et tää syntymään alkaa nyt, kuiteski syntyy vasta 7vko päästä käynnistyksellä.. :(

Meilläkin on vielä pinnasänkyyn lakka laittamatta, vois senkin joskus tehdä kyllä.. :P

-ap

Vierailija
11/15 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkö supistelee?

Vierailija
12/15 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi mietityttämään yöllä, miten ap:n kävi. Kuulosti niin itseltäni. Jos käy kuten mulla, ap olisi nyt synnytyssalissa ja vauva syntyisi iltapäivällä. Pidän täällä peukkuja, että menee hyvin, jos siellä olet jo.

t. 9

Vierailija
13/15 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi mietityttämään yöllä, miten ap:n kävi. Kuulosti niin itseltäni. Jos käy kuten mulla, ap olisi nyt synnytyssalissa ja vauva syntyisi iltapäivällä. Pidän täällä peukkuja, että menee hyvin, jos siellä olet jo.

t. 9

Vierailija
14/15 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä nyt ihan sama tilanne kuin ap:lla. Kiinnostais tietää, miten tossa kävi. Vaikka onkin kohta tasan 10 vuotta aikaa ap:n tilanteesta :D

Vierailija
15/15 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyssupistukset tuntuu vain selässä, en minä ainakaan niitä muualla ole tuntenut. Kypsyttelyt on tuntuneet vatsan alueella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi