Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakennekynnet ja piilarit = mission impossible?

Vierailija
23.11.2009 |

Onko kellään piilareiden käyttäjällä ollut rakennekynsiä? Haluaisin kovasti, mutta mietin että miten saan linssit pois. Otan nykyisin linssit pois siten, että ujutan peukalon kynnen linssin reunan alle ja nostan... pitäisi varmaan sit ottaa joku muu tekniikka käyttöön. Kokemuksia? Onko ollut akryyliä vai geeliä? Mitä eroa niillä on? Mitkä on "tipit"?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

painan sormen linssin päälle ja liu'utan alas kunnes linssi menee ruttuun alaluomen alle. Ei tarvita kynsiä :) Rakennekynsistä ei kyllä kokemuksia.

Vierailija
2/4 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut sekä rakennekynnet (melko pitkät) ja piilarit monta vuotta, ihan toimiva yhdistelmä:)

opettele vaan ottamaan linssi pois esim. etu- tai keskisormenpäällä, ei kynnellä. Totuttele "uuteen" tekniikkaan ennen kynsiä niin et ole ihan lirissä sitten :)

Ja älä ota heti liian pitkiä kynsiä, trust me..Oma kynsi kuitenkin kasvaa siellä massan alla ja kuukauden huoltovälillä pitkistä kynsistä tulee tosi pitkät kynnet jos niitä ei itse viilaa ollenkaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vähän aikaa rakennekynnet keväällä, ja laitoin yhtenä päivänä kertakäyttöiset piilarit. Lopputulos oli ihan katastrofi, en todellakaan saanut piilareita pois! Olin sitten parin päivän päästä lähdössä jo terveyskeskukseen poistattamaan toista piilaria, kun se sitten kuivuuttaan tipahti itsestään pois. Hirveä painajainen, en kokeile toiste. Minulla kyllä on ilman rakennekynsiäkin ollut samaa ongelmaa, toinen piilari ei meinaa millään lähtä pois.

Vierailija
4/4 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on rakennekynnet ja piilarit. Otan pois 'sormenpäillä' siuilta päin, eli en kynnen läheltä, eli vältän kynnellä silmään koskemista. Hyvin toimii mutta pitää varoa vain vähän enemmän.

otin ekaa kertaa elämässäni geelikynnet noin 3vko sitten, kävin hoitamassa pari pv sitten ja rakasta näitä uskomattamon paljon (luulin et en, koska mun omat kynnet on aina olleet lyhyet ja arvelin että mikään ei onnistu näillä, mut väärässä olin.. )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan