Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1 vuotias ja nukuttaminen yhtä hel...ttiä!

Vierailija
23.11.2009 |

1 vuotiaan (1v 4kk) nukuttamisesta on yhtäkkiä tullut aivan mahdotonta! Ennen nukahti itsekseen, käytiin aina välillä antamassa lisää maitoa ja tuttia takaisin.

Nyt ei suostu jäämään yksin huoneeseen, jos nukuttaja poistuu huutaa hysteerisesti. Tätä kestää pahimmiillaan parikin tuntia, vaikka vähän väliä käydään hyssyttelemässä jne.

Onko muilla samanlaisia kokemuksia, mistä ihmeestä johtuu ja mitä tälle voisi tehdä??? Hermot on tiukalla koko perheellä kun nukuttaminen niin päivä kuin yöaikaa on muuttunut aivan mahdottomaksi taisteluksi. Yritimme pari viikkoa sitä että nukuttaja jää istumaan tuolille viereen, siinä vain menee usein reilu tuntikin kun lapsi vain käy leikkimään paikalla olevan aikuisen kanssa.

Auttakaa, olen ihan loppu!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ihan normaalilta kehitysvaiheelta kuulostaa.

Itse en jätä lastani itkemään, vaan lastenhuoneessa on pinnasängyn lisäksi tavallinen sänky. Nukutan lapsen kainaloon, ja siihen menee 5-10 minuuttia, jonka jälkeen nostan pinnasänkyyn. Lapsi nukkuu useimmiten tyytyväisenä aamuun. Kellekään ei tule paha mieli eikä aikaa kulu taistelemiseen.

Vierailija
2/3 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku joskus sanoi että 3v toi touhu loppuu jostain syystä joillain kun seinään. Sitä odotellessa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni reilu 1v-poika ja ei ongelmia nukkumisessa, kun isommat saateltu sänkyyn, niin tyytyväisenä rauhoittuu maidon jälkeen syliin (isin tai äidin) ja siitä kannetaan pinnasänkyyn. Sieltä saattaa jossain vaiheessa käydä hereillä, tutti suuhun tai sitten tarvitsee syliä ja loppuyön nukkuukin vieressä:) Minusta nukkumisesta/nukuttamisesta tulee helposti tehtyä ongelmaomassa päässsään. Tiedän kun esikoisen kanssa yritin jonkun aikaa, että jää yksin nukkumaan pinnasänkyyn, mutta jo toisen kohdalla tämä "systeemi" alkoi hellittää ja nyt tosiaan näin. Tyytyväisenä nukahtaa turvalliseen syliin ja itse kattelee samalla lempisarjaansa:) Mutta tämä on siis vain minun mielipide:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän