Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirppikseltä 180 € viikossa :-)

Vierailija
22.11.2009 |

Ihanaa, kaikki turha roina on raivattu kaapista ja rahaakin jäi pöytävuokran jälkeen ton 180 euroa. Kannatti!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 400 euroa. Siellä on yleensä niin tajuttoman huonoa tavaraa myynnissä, joten hyvä käy kaupaksi kuin häkä. EnKÄ myy mitään alihintaan, minulla myynnissä esim.

-lego duploja pusseissa a' 8 euroa

-lasten Fisher price jne lejuja 4-8 euroa

-kaksi lasten Catmando lasketteluasua (kuin uusia) 40 euroa kappale

- lasten toppatakkeja 10 euroa kappale

- lasten farkkuja, paitoja jne Esprit ja muut paremmat merkit 4-8 euroa

jne jne jne

melkein kaikki meni

Vierailija
2/16 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirppis oli Villa lyhty Rekolassa, kiva paikka.. Uus satsi jo odottais ku viimeks myin oikeestaan vaan vauvanvaatetta ja toppahaalareita.. Nyt olis lelujen sun muiden vuoro =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin nyt joulunalusaikaan joten onnea matkaan!

hankala on saada liikkumaan aikuisten vaatteita.

Vierailija
4/16 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päälle 700euroo jäähallikirppikseltä.

Vierailija
5/16 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 400 euroa. Siellä on yleensä niin tajuttoman huonoa tavaraa myynnissä, joten hyvä käy kaupaksi kuin häkä. EnKÄ myy mitään alihintaan, minulla myynnissä esim.

-lego duploja pusseissa a' 8 euroa

-lasten Fisher price jne lejuja 4-8 euroa

-kaksi lasten Catmando lasketteluasua (kuin

jne jne jne

melkein kaikki meni

Kannattaako siellä myydä muita kuin lasten vaatteita/tavaroita? Miten on näpistämisen kanssa. Käsittääkseni ei ole vaatteisiin kiinnitettäviä hälyttimiä? Varastetaanko paljon noita kalliita tavaroita? Vitriiniin vuokraamisen provikka on melko kova.

Vierailija
6/16 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lasten ja nuorten (alle 15v ) vaatteet menee parhaiten kaupaksi. Naisten vaatteet ei niinkään, korkeintaan laukut ja todella uudet ja muodikkaat vaatteet. Miesten vaatteet yllävää kyllä meni kaikki...

Ei ole hälyttimiä ja en osaa sanoa, paljonko varastetaan; minä vein uutta tavaraa sinne päivittäin (kun inhoan töysiä pöytiä itse) ja en todellakaan osaa sanoa, häipyikö joku ilman maksua. Siihen vitriiniin ei mahdu kuin korut ja muut pienet tavarat.

Mutta hyvä tavara menee aina kaupaksi. paikka on suuri, mutta 80 % pöydistä siellä on aivan jumalattoman kamalaa tavaraa myynnissä (VANHAA, likaista, rikkinäistä jne)

Vierailija
7/16 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite sain vaan parikymppiä. Kokeilin vielä toisenkin kerran ja sillon meni vielä huonommin :(

Mulla on vaan ilmeisesti niin huonoa tavaraa, ettei se kelpaa. Hinnoissa ei voi olla syy, sillä kaikki oli jotain 50 senttiä kappale.

Mutta kiva kun jollain kirppispöytä kannattaa!

Vierailija
8/16 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain paikkamaksun jälkeen kahdelta viikolta melkein 400e. Jestas että olin tyytyväinen.

Vierailija
9/16 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdeltä sunnuntailta reilut 300€.

Vierailija
10/16 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos myyt pelkkää halpaa vaatetta(0.50e/kpl) niin saat myydä aika tajuttoman määrän, että saat hyvät rahat. Kaveri sai 300e viikolta mutta hänellä oli myynnissä vaatteiden lisäksi suksia, luistimia jne...

Vierailija
11/16 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jännityksellä odottelen, että meneekö kaupaksi. Ihanaa jo nyt kun vaatteet, lelut ym kasseissa pakattuna. Kaapit ja lelukorit niin ihanasti järjestyksessä. No ei oo kauaa:)

Toivottavasti ei tarvii kovin paljon raahata takaisin kotiin päin.

Vierailija
12/16 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran kirppispöytä viikon ja sain mielestäni tosi hyvin rahaa, taisi olla vähän alle 300 €. Mä taas myin suurimman osan 1 eurolla, eikä ollut mitään isompia ja kalliimpia tavaroita. Kallein oli ehkä 5 €. Joten kyllä pienilläkin hinnoilla voi saada hyvin rahaa. Mulla oli paljon vauvan- ja lastenvaatteita, ne menee hyvin kaupaksi.

Vierailija
13/16 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli muutamia kalliimpia juttuja, enimmäkseen edullista tavaraa.

- lasten sisävaatteita, hinnat 0,20-2,5 €

- lasten hyväkuntoinen haalari 20 €

- aikuisten vaatteita 1-5 €, takki 12 €

- yhdistelmärattaat 20 €

- joitain isompia leluja 6-12 €

- pikkuleluja, palapelejä ym. 0,50-2 €

- sisustustavaroita 1-5 €

Vierailija
14/16 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ostoslistalla iso barbababa hinta 60 euroa ja 1 v kuvaus, perussetti 150 euroa + lisäkuvat.

Jos saisin 180 euroa, vois tulla tosi halvaksi ostokset.

No, parin viikon päästä näkee, roinaa on jo 3 isoa kassillista kertynyt.

Vierailija
15/16 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme jätesäkillistä kaikenlaista vaatetta, ei oikeastaan lapsille mitään. Mutta jännittyksellä odotan, sain viimeks 150e.

Vierailija
16/16 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myynti paikka, mutta valitettavan paljon tavaraa varastetaan:/ Joten mitään kovin hintavaa en veisi. Hälyjä siellä ei ole.