Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä MotoriikkaMiikka

Vierailija
22.11.2009 |

Kerrankin suomalaiset äänestää hyvin :)

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miimikko? Kyllähän Talentin idea nimenomaan on keksiä uusi laji, siitä hyvänä esimerkkinä kaikki laulajat ja tanssijat, tai vaikka Elmeri taisteluesityksellään... Että hohhoijaa vaan! :)

Motoriikka-Miikka on vain huono kopio David Armandista. Käytti semifinaaleissa jopa jotain suoraan Armandin "liikkeitä".

Vierailija
22/40 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää.. Mäkin olisin ollut yhtä hyvä. Wfff olis ansainnut voiton. Hävetkää äänestäjät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upean oivaltavaa! Yllätti tanssitaidoillaankin! Paras voitti!

Itseasiassa Miikka ON tanssija. Vetikin siksi esiintymisessään hienon kaaren, koska pystyi kokoajan parantamaan esitystään / lisäämään siihen elementtejä. Pelkkänä taitavana tanssijana tuskin olisi kuitenkaan voittanut.

Oli suosikkini alusta saakka!

Vierailija
24/40 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin suomalaiset osasivat äänestää oikein. Miikan esityksessä oli hauskaa se, että hän kasvoi: joka kerta esitykset paranivat ja viimeinen oli paras, oikeaa Showta. Nopeaälyinen ja kiistatta lahjakas tyyppi, jonka lahjakkuuden laji on sellainen, johon eivät kaikki pysty.

Elmeri on taitava, mutta nyt kun mukana oli muitakin taitavia, tuli tunne onko hän niin ylivertainen, että ansaitsee voiton? Ehkä sooloesitys olisi kantanut pidemmälle?

Markku- hyvin laulavia miehiä löytyy aina, Markku ei kisan aikana kasvanut, eikä enää kyennyt yllättämään, Susan Boyle-ilmiö toistui.

Iina- kauniisti laulava lapsi, mutta minusta lauloi paremmin semifinaalissa. Silloin huomasi eron ensimmäiseen esitykseen, tämä viimeinen taas oli ensimmäisen toistoa. Ehkä toisella laululla olisi pystynyt voittoon, mutta toisaalta- kauniisti laulavia lapsia on paljon, onko kyse erikoislahjakkuudesta?

Tanssiesityksistä WFFFn esitys oli viihdyttävä ja tanssijathan olivat kiistatta taitavia, ammattilaisia, mutta ei ehkä riitä kiinnostamaan suurta yleisöä tarpeeksi.

Joona Leppälä on toki hyvin lahjakas, mutta laji ei ole mikään estradilaji- minun mielestäni.

Taitolentäjien esitys oli aika hieno! Ja heillä showsta huomasi, miten esitykset paranivat ja kasvoivat finaalia kohti. Onnistuivat yllättämään.

Matti Nysä: poika on kyllä luontainen esiintyjä, mutta varmasti jonkinlaista kypsymistä vaatii, että yltäisi Talentin voittoon.

Vierailija
25/40 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusiutui joka kerta ja nytkin tässä esityksessä luki koko ajan yleisöä ja lisäsi kierroksia aivan loppuun asti.

Elmeri Rantalainen oli myös loistava.

Laamanen mokasi siinä, että vetäisi saman laulun kuin ensimmäisellä kerralla.

Vierailija
26/40 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon lisäksi Miikka myös tanssii upeasti.

Vierailija
27/40 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei naurattanut, ei sitten yhtään..en ole ikinä kestänyt miimikoita. Hyvinhän se esiintyi, mutta muhun ei kyllä sen huumori vetoa. Mies oli aivan yhtä järkyttynyt sen voitosta!!

Vierailija
28/40 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei naurattanut, ei sitten yhtään..en ole ikinä kestänyt miimikoita. Hyvinhän se esiintyi, mutta muhun ei kyllä sen huumori vetoa. Mies oli aivan yhtä järkyttynyt sen voitosta!!

Mutta tässä se juttu on se, kun hän kuvittaa motorisesti suomalaisten pop-klassikoiden sanoituksia. Nauroin ihan pissit housussa. Koko ajan jotain hoksattavaa. Hassu! =DD

Vierailija
29/40 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi siellä ollut parempiakin ja kiinnostavampia esityksiä. Minusta tuomarit ei ollet ihan tehtävänsä tasalla ja niillä oli aika omituinen maku.

Vierailija
30/40 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Laamanen oli mun mielestäni ihan tusinajamppa, joita on Suomen karaoket pullollaan.

Vierailija
31/40 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Laamanen oli mun mielestäni ihan tusinajamppa, joita on Suomen karaoket pullollaan.

Eikä hinta huimaa: 4,95

Vierailija
32/40 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukko on ollut 30 v ammattimuusikko, kisä ei ole tarkoitettu ammattimuusikoille !!!

Ja niin varma voitostaan että lähti suuttuneena pois kun oli kolmas... IHAN OIKEIN

Miikka oli ihana ;-9 Minun mielestä paras oli flying circus

Vierailija
33/40 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kuumetaudissa yltää moiseen suortukseen. Itse makaan sängyn pohjalla jo pienessä lämmössä.

Vierailija
34/40 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut olen ehdottomasti sitä mieltä että rantalaisen olisi pitänyt voittaa!

Vierailija
35/40 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyl ois ikinä uskonu,vaikka itekki äänestin häntä.

Kyllä suomalaiset yllätti.

Vierailija
36/40 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan motoriikkamiikka.com sivu ei vie oikeille sivuille. Näköjään pelkästään .fi pääte menee oikeaan paikkaa.

Vierailija
37/40 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oloinen poika. Tuli mieleen Alexander Rybak :-)

Vierailija
38/40 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tykkäsin siitä edellisestä Badding-esityksestä enemmän.

Vierailija
39/40 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne joiden mielestä tuossa ei ole mitään Talentia niin haluan nähdä teidän tekevän edes yhden niistä liikkeistä mitä siinä lavalla teki. Itselläni oli koko ajan semmoinen olo, että voiko olla mahdollista että tuolla vauhdilla tekee tuota eikä kertaakaan edes meinaa seota siinä tekemisessään miettimään,e ttä mitenkäs sen käden pitikään heilahtaa. :D

Hauska! Ja sanavalmis. Huomasi siinä haastattelussa, että juttua tipahteli. :)

Matti Nysä on sinänsä hauska, mutta toisaalta ei. Minusta on typerää laittaa lapsi puhumaan ns. aikuisten juttuja. Se ei naurata.

Vierailija
40/40 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nimenomaan on tilannekomiikan mestari, joka osaa ottaa yleisön ja improvisoida ja heittää huulta joka tilanteessa. Ihana!