Hyvä MotoriikkaMiikka
Kommentit (40)
Ei voi kuin ihmetellä voittajaa.....Mitään Talenttia tuommoinen ole!
Ei voi kuin ihmetellä voittajaa.....Mitään Talenttia tuommoinen ole!
Kokeilepa itse! :)
minkähän takia Laamanen ja pikku-Iina esittivät samat laulut kuin kerran aikaisemminkin! Muille on nalkutettu uusiutumisesta jne. mutta laulajat saa veisata samaa virttä. Hyvä etteivät voittaneet.
minkähän takia Laamanen ja pikku-Iina esittivät samat laulut kuin kerran aikaisemminkin! Muille on nalkutettu uusiutumisesta jne. mutta laulajat saa veisata samaa virttä. Hyvä etteivät voittaneet.
esittävät karsintakappaleensa. Hyvä silti, että mimiikka voitti. Hieno ja iloinen, monipuolinen ja taiturillinen esitys, kävisi jopa sirkukseen (tiedoksi sille huonoksi haukkujalla, sinullakin olisi paikka siellä karvaisena naisena).
Nauroin n. 10 minuuttia hervottomana sen jälkeen, kun esitys loppui. =DDD
Tuollaisessa sekametelisoppakilpailussa pitäisi kaikkien esittää joka kerta jotain uutta!
kritisoikaa sitä, älkää hyvää voittajaa
ei uppoa minuun tuollainen "huumori", ei.
mikä siinä naurattaa?
ajattelisin et ehkä esim. kehitysvammaisille sopivaa esitystä vaikka palvelutaloihin. (vammaisia mitenkään aliarvioimatta, mutta ne eleet ja ilmeet ja hassut ilmeet voisivat vedota kohdeyleisöön)
Ja surkeita laulajia! En voittajaa.
Upean oivaltavaa! Yllätti tanssitaidoillaankin!
Paras voitti!
myös monenlaista kyvyttömyyttä ymmärtää talenttia, mutta toki kaikilla on oikeus säilyttää oma kapeakatseisuutensa ja vankkumattomat mielipiteet siitä, mikä on oikeasti hyvää tai huonoa
että sitä ymmärtää kaikenlainen yleisö - sekä nuoret, vanhat että vammaiset ;o)
Nää rantalaiset ja lentsikkahemmot rajaa jonkin verran, samoin saman levyn laulajat.
Hyvä Miikka hyvä!
Tosin äänestimme Matti Nysää koska 6-vuotiaani niin halusi. Hyvä silti että Miikka voitti.
Mutta kyllä tuo Miikka sai mut nauramaan ja viihtymään, olisin jaksanut katsella paljon lisää. Tyytyväinen siis olen ihan valintaan, toki olisin ollut moneen muuhunkin. Tuo oli hauskin.
mutta mitä se Laamanen teki finaalissa?? Muiden maiden laulavat rumilukset (=tuhkimotarinat) ovat oikeasti osanneet laulaa huomattavan hyvin, toisin kuin tämä Suomiversion laulava Laamanen.
Ihmettelen myös sitä, ettei Elmeri Rantalainen ollut kolmen parhaan joukossa?
Motoriikka-Miikka on vain huono kopio David Armandista. Käytti semifinaaleissa jopa jotain suoraan Armandin "liikkeitä".
Katsokaa vaikka itse:
yhtään että mitä ihmeen talenttia siinä voittajan esityksessä oli?
Ei tajuu.
En tajua, mitä hauskaa tai merkillistä tuossa kaverissa muka on. Ei sytyttänyt minua yhtään. Olisin toivonut voittajaksi joko sitä pientä tyttöä, Markku Laamasta tai Elmeri Rantalaista.