29-vuotiaat, millainen on elämäntilanteenne tällä hetkellä?
Toisen ketjun innoittamana kyselen oman ikäluokkani ihmisiltä samaa!
Kommentit (19)
juuri eronnut 5 vuoden avoliitosta, ei lapsia, FM ja vakituinen (mutta tylsä) työ, asun vuokralla
Oma asunto, koulut puolitiessä, kertaalleen eronnut.
Uusi omakotitalo, kiva työ, koulutus FM (ihan kohta tohtori), mukava mies.
Kylläpä kuulostaaki tällai kirjoitettuna hyvältä. Miksihän sitte kuitenki vetää mieltä matalaksi.
Omaa asuntoa etsitään, mukavassa vuokra-asunnossa tällä hetkellä asutaan. Kaiken kaikkiaan, ihana elämäntilanne. Miehen kanssa ollaan oltu 8 v. yhdessä.
Ja lapsiluku täynnä. =)
- Valmistun keväällä unelma-ammattiini, tämä on jo toinen ammatti, jouduin vaihtamaan alaa sairauden vuoksi
- Yksi lapsi (4v)
- Eronnut lapsen isästä (yhdessä olimme 8 vuotta)
- Nyt uusi suhde
- Asun vuokralla tällä hetkellä, en siis yhdessä poikaystäväni kanssa, vuosi vasta tapailtu
- Olen todella onnellinen, vaikka tie on ollut kivinen, mitään en kadu :)
Kolme lasta ihanaa lasta. Eron partaalla keikkuva avioliitto.
namisissa, kolme lasta, opiskelen amk-tutkintoa, kiva vuokrakolmio, etsimme omaa asuntoa. Kaikki siis hyvin.
naimisissa seitsemättä vuotta, asumme omassa, uudessa omakotitalossa, olen vakityössä ja koulutukseltani FM.
Mulla ei. Opiskelen FM-tutkintoa, mutta opiskelu ollut vähän katkolla. En jaksa, en pysty. Mulla on diagnosoimaton adhd, enkä jaksa enää rampata yhdenkään kallonkutistajan luona. En ole tullut raskaaksi, ja nyt yritys on sikainfluenssan takia katkolla (en siis haluaisi ottaa rokotetta, jos tulisin raskaaksi). Teen vähäsen töitä, mutta projekti lopetetaan, ja mun pitäis nyt päättä etinkö jotain hommaa vai yritänkö opiskella.
Tuntuu niin kuin olis joka puolella seinä vastassa. Toivotonta kaikki.
Ai niin, omakotitalo ja avioliitto. Lemmikkejä.
avioliittoa takana pian 3v (yhteiseloa 8v), lapsi pian 2v, töihin lähihoitajana palasin pari kuukautta sitten. Toinen lapsi toiveissa, mutta ei kuulu. Ei olla kyllä vielä kovin montaa kuukautta yritetty, että ihan hyvillä mielin elämää eletään.
kiva työpaikka, ihana mies. :)
Ja yhdessä oltu miehen kanssa 9v.
Kuka on mennyt 15-vuotiaana naimisiin? Ei taida olla edes mahdollista...
(Eikä olekaan, vaan ihme satuilua)
Olen suorittanut ylemmän korkeakoulututkinnon ja ollut vakituisessa virassa 4 vuotta. Minulla on 2 lasta, naimisissa mieheni kanssa 8 vuotta. Asutaan rivitalonpäätyä, velkaa on. Niin ja farmari autokatoksessa :)
Olen onnellinen, mulla on ihanat lapset ja mies, viihdyn töissä ja vapaa-aikaa on riittävästi.
Vuokra-asunto
Poikaystävä jo 5 vuotta, eikä asuta vieläkään yhdessä
Biologinen kello alkaa tikittää
Kohta pitää tehdä jotain ratkaisuja
Taidan jäädä lapsettomaksi ja sinkuksi
Nyt toivoisin tulevani raskaaksi mahd pian (siis ei vielä lapsia)
Kiva työ ja omistusasunto..