Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35-vuotiaat naiset, minkälainen on elämäntilanteenne tällä hetkellä?

Vierailija
22.11.2009 |

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työ tosin määräaikainen, mutta omasta halusta toistaiseksi näin. Lapsiluku tuntuisi jo olevan täynnä.

Vierailija
42/84 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

akateeminen tutkinto

yksi lapsi

äitiyslomalla vakituisesta työpaikasta

naimisissa

omistusasunnon lainaa maksellaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset 18 ja 15 vuotta. Naimisissa. Masentunut, velkaantunut mutta silti onnellinen=)

Vierailija
44/84 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työtön tai pätkätöissä.

Tämä ketjun perusteella ehdoton valtaosa 35-vuotiaista akateemisista naisista on vailla pysyvää työpaikkaa.

No niin se on kyllä tuttavapiirisskäkin :(

Harvat vakivirkaiset ovat opettajan hommissa.

Vierailija
45/84 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kolme lasta

- VTM-tutkinto

- vakituinen, kiva työ (toinen valmistumiseni jälkeen, edellinen oli myös vakipaikka)

- Miehen kanssa on mennyt hyvin 10 vuotta ja toivottavasti menee vastaisuudessakin :-)

- Elämänlaatua vähentää hitusen krooninen (ei vakava) sairaus

- Omistusasunto (rt), josta vajaa puolet on vielä pankin

- Elämänmuutos edessä muutaman vuoden sisään, kun miehen työtilanne muuttuu ja kukaties ryhdymme yrittäjiksi, muutamme ulkomaille tms.

Vierailija
46/84 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitovapaalla ja työpaikka on. Kiva sellainen, mutta en palaa enää töihin. Kaksi tutkintoa, toinen amk. Oma uusi talo, 250 neliötä ja velkaa 100 000e. Miehen kanssa oltu yli yksitoista vuotta yhdessä, tunnettu 16 vuotta. Elämäni mies.

Joskus tämä kotona olo tympäisee, mutta siitä huolimatta olen päättänyt jatkaa kotona "olemista". Sukulaisia ei lähellä ja työmatkojen takia lapsille tulisi hankalia päiviä. Olin toko töissä ykkösen jälkeen ja kokemus sen osoitti...nyt vain pitäisi irtisanoutua! Ja uskon löytäväni sitten joskus taas töitä!

Vierailija
47/84 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-amk-tutkinto

-vakituinen työpaikka vuodesta 2002 (ei tosin erityisen puoleensavetävä)

-hoitovapaalla, perhevapailla jo vuodesta 2006

-sama mies jo 16 vuotta, nyt menee ihan hyvin, 3. lapsen jälkeen tuli ensimmäinen aallonpohjamme

-uusi okt josta lainaa puolet arvosta, uusi okt jo suunnitteilla, tosin mies vielä suostuteltava ;)

-oma elämä ihan ok, vanhempiemme sairastelut varjostavat arjen iloa.

Vierailija
48/84 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylikiloja 85. Soitan skittaa ja poltan pilveä silloin kun lapset nukkuvat.

Vierailija
49/84 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä mieheni kanssa 12 vuotta, joista 7 naimisissa. Ei lapsia.

Olen koulutustani vastaavassa työssä, jossa viihdyn hyvin ja olen edennyt kivasti. Miehelläni myös vakituinen työpaikka.

Asumme noin 300 000 arvoisessa asunnossa, josta pankin on vielä 170 000. Meillä on oma auto sekä työsuhdeauto.

Matkustelemme 4-5 kertaa vuodessa ulkomaille, lähinnä kaupunkilomia tai omatoimireissuja pidemmälle.

Meillä kummallakin on omia harrastuksia, joissa vierähtää useampi ilta viikossa, mutta viikonloput pyhitetään yhdessäololle ja sisarusten perheiden kanssa oleskelulle.

Kaikki on enemmän kuin hyvin ja olen onnellinen. :)

Vierailija
50/84 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 36-vastaan silti.

2 lasta

akateeminen loppututkinto

työt pätkissä, silti tulen yleensä kohtuullisesti toimeen

avioliitto vetelee viimeisiään

itseeni olen kohtalaisen tyytyväinen, pientä hienosäätöä on

tunnen elämäni eheämmäksi kuin koskaan, vaikka stressitekijöitä riittääkin.

äitinä koen myös onnistuvani päivittäin, unelmiakin on.

ystävyyttä haluaisin vaalia enemmän.

Elämä ei ole ollut sellaista kuin kuvittelin ja toivoin, mutta toisaalta minäkin olen erilainen kuin luulin ja pärjään paremmin kuin uskalsin odottaa:)

Vierailija
51/84 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

amk-tutkinto

ei miestä tai lapsia

vakituinen työpaikka

oma asunto (lainaa siitä toki on)

ylipainoa kotitarpeiksi

olen kohtuullisen tyytyväinen elämääni

Vierailija
52/84 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitossa 12 vuotta, 3 lasta, parhaillaan äitiyslomalla, kaksi akateemista loppututkintoa, vakivirka 7 vuotta, parhaillaan rakennetaan ja nykyinen kämppä pitäisi saada myyntiin tuvan valmistuttua. Velka kasvaa koko ajan. Omiin harrastuksiin ei jää aikaan, nyt vain rakennetaan ja yritetään saada ruoka pöytään ja lapsille puhtaat vaatteet.

Vierailija
53/84 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amk -tutkinto takana ja vakituinen työ. Taustalla myös toinenkin tutkinto.

Yhden lapsen yh. Asutaan ihanassa vuokra-asunnossa, tosin haaveilen omistusasunnosta, jos onni käy. Miesystävää ei ole, mutta lapsi tuo iloa senkin edestä. Haaveissa vielä jatkaa opintoja sitten joskus.

Vierailija
54/84 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lasta, mies joka muutti erilleen omasta aloitteestaan, vakityö kolmatta vuotta, amk-tutkinto, fm-tutkinto. Yhteistä isoa taloa asun yhdessä lasten kanssa, talo myynnissä.

Vierailija
55/84 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kolme pientä ihanaa lasta

-Hyvin tutuksi tullut mies, jonka kanssa yhdessä 10 vuotta. Sielunkumppani, jota en vaihtaisi pois.

-Vanhempainvapaalla vakityöstä, joka henkisesti niin kuormittava etten tiedä mitä töihin paluusta tulee.

-Pankin omistama OKT, raha-asiat suunniteltava hyvin, jotta velasta päästään eroon ennen lasten yläkouluikää tai viimeistään silloin.

-Omaa aikaa ei ole, mutta paljoa se ei haittaa.

-Ystävät ovat kaikonneet perhe-elämän imaistua mukaansa, se harmittaa.

Vierailija
56/84 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä työpaikka, hyvin stressaantunut ja kroonisesti yliväsynyt. Avioliiton tila vähän siinä ja tässä. Jos ei lapsia tarvitsisi ajatella niin tuskin enää olisin tässä suhteessa.

Vierailija
57/84 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa, ammatti lukion lehtori, mies menestyvä yrittäjä. KUolen tylsyyteen ja haaveilen työpaikkani (kyllä vain siellä lukiossa!) komeista miehistä ja seksistä heidän kanssaan. Parisuhde aivan väljähtänyt.

Vierailija
58/84 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun kuudettatoista vuotta Suomen rajojen ulkopuolella, vietän boheemia ja epäsäännöllistä elämää, elättäen itseni musiikilla ja taiteella. Ei lapsia, miehiä... noh, useampia! Kandin tutkinto löytyy filosofiasta. Harrastuksena hämyiset jazz-klubit ja flamenco sekä merengue. Paheina sikarit.

Vierailija
59/84 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Iso, elämäni tärkeimmäksi aarteeksi muodostunut uusperhe

-koti unelmieni kaupungissa

-Kuudes työpaikka meneillään sitten FM:ksi valmistumiseni jälkeen... nousujohteista vaikkakin rikkonaista perhevapaiden takia

-melko ruuhkainen kalenteri lasten menojen takia. Ajankäyttö silti jo joustavampaa kuin jokunen vuosi sitten, kun kuopuskin oli vielä vauva. Omia harrastuksia riittävästi, yksi aika uusikin, joka on virkistänyt paljon

- kaipaan ystäviäni ja haluaisin nähdä heitä edes joskus. Sukua tulee nähtyä riittävän usein.

- konkreettinen unelma: 1-2 vuoden työkomennuksesta/sapattivapaasta ulkomailla... joskus 10 vuoden päästä

Vierailija
60/84 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-2 lasta ja omakotitalo (josta puolet velkaa)

-FM-tutkinto ja 10 v pätkätöitä

-mies VTM ja opettaja

-lapset harrastaa jumppaa ja muskaria, viikonloppuisin vieraillaan isovanhempien luona

-seksiä harvoin ja pimeässä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme