Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaksosten odottajat!!!!

Vierailija
22.11.2009 |

Tiesittekö heti, että kaksi tulokasta???

Itsellä pärähti äsken heti selkee plussa, vaikka 10 pvää mahd. raskautumisesta. Tissit super kipeet ja oksentanut kahdesti, aamulla juustosta ja päivällä fetasta. Kolme lasta ennestään, eikä tällästä oo koskaan ollut.

Miehen äiti synnytti joskus kolmoset..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on täällä 9kk vanhat kaksoset :) Mulla kipeytyi rinnat kainaloiden sivuilta jo ennenkuin oli kuukautiset myöhässä. Kun ne oli 2päivää myöhässä tuli tosi vahva plussa testiin heti. Ei epäilystäkään. Viiva oli jopa vahvempi kuin kontrolliviiva. Pahoinvointi oli jotain järkyttävää, esikoisesta ei nimittäin ollut mitään.

Kaksosuus muuten periytyy vaan äidiltä tai isältä tyttärelle. Sun miehesi ei voi asiaan vaikuttaa tuleeko teille kaksoset vai ei. Siltä kun tulee miljoonia siittiöitä joka tapauksessa, sinulta ne kaksi munasolua irtoaa, ellei ole identtiset kaksoset. Se on taas "luonnonoikku". Mutta ei tämä tietenkään poissulje ettetkö voisi saada kaksosia! Ihan hyvin voit! Paljon paljon onnea jos niin on!! Minä olen ainakin omistani paljon nauttinut vaikka tuplatyö on ollut :)

Vierailija
2/4 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä kaksi raskautta alkanut kahtena, mutta aina se toinen on kuihtunut pois.

Nyt vaan oireet yllätti ja aattelin, että oksennustauti tulossa, mutta se olikin raskaus. :)))

Vielä on piiiitkä matka kuljettavana ja toivottavasti kyytiläinen pysyy matkassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin ainakin oireet kuulostaisi siltä :) Onnea!

Vierailija
4/4 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestäkin oisin super onnellinen, kahdesta tietysti tuplaonnellinen. Kunpa kaikki menisi hyvin...