Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluais vielä yhden vauvan, minä en

Vierailija
22.11.2009 |

Olemme vaikeassa tilanteessa. Meillä on kuusi lasta ennestään, nuorin 1v 9kk ja mies haluaisi vielä seitsemännen, mutta minä en. Minulle riittäisi nämä, alunperin oli puhe kuudesta lapsesta, miehelle kuitenkin iski vielä vauvakuume ja tuntuu, ettei tässä päästä yhteisymmärrykseen. Tiedän, ettei mies voi pakottaa eikä aiokaan, mutta tuntuu, että "petän" hänet tai jotain jos en suostu. Olen kyllä sanonut miehelle, että seitsemäs on tervetullut heti kun mies voi synnyttää.

Minulla on raskausaikana ollut aina todella paha olo, vaikkei raskauksissani nyt mitään älyttömästi ongelmia ole ollutkaan, ihan normaalin verran kait. Synnytyskin ehkä vielä menisi, jos saisin synnyttää alateitse, mutta kun kaksi viimeisintä on syntyneet sektiolla niin mahdollinen tulevakin syntyisi sektiolla ja edellisillä kerroilla leikkaushaava kipuili monta kuukautta ja vauvan hoito oli yhtä tuskaa enkä oikeasti halua kokea sitä enää. Olenko itsekäs kun tämän takia kieltäydyn. Lisäksi toki mietin, että olisiko meillä taloudellisesti varaa seitsemänteen vauvaan/lapseen.

Tästä on nyt viime aikoina puhuttu paljonkin, koska minä olen miehelle puhunut, että aion mennä lääkäriin ja pyytää lähetteen, jotta saisin kohdunpoiston. Käytännössä siis sterilisaatio ja tuohon on syynsä (mieskin tietää syyt) miksi haluan kohdunpoiston enkä normaalia sterilisaatiota. Meidän tk:n oma lääkäri aikoinaan jo alustavasti sanoi, että näillä perusteilla saan mitä luultavimmin kohdunpoiston, kunhan on varmaa, ettei lapsia enää halua.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekästä on mielestäni mieheltä vaatia sitä seitsemättä, kun tietää että sinä sen raskauden ja leikkauksen kärsit eikä hän.

Vierailija
2/5 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaako miehesi taas seksiä ja olette lestadiolaisia? Ja koska menkat ovat synnytyksen jälkeen joko poissa tai epäsäännölliset, niin voit tulla raskaaksi milloin vain?

Sano ukollesi, että käy kädellä. PRKL****

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän??? Toivottavasti olet provo. Miten ihmeessä lestadiolaisista voi olla tuollaisia käsityksiä? Ei ymmärrä...

Vierailija
4/5 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3v niin miehelle iski vauvakuume. Minä sen sijaan en enää vauvaa halunnut ja asiasta käytiin pitkiä keskusteluja ja päätettiin, että annetaan ajan kulua. En siis täysin tyrmännyt, mutten juuri silloin lasta halunnut. Siinä meni muutama vuosi kun sitten taas tuli vauvasta puhetta ja siinä vaiheessa päätimme olla hankkimatta enempää, yhteinen päätös tuolla kerralla. Mies oli huomannut, että on ihanaa kun meillä on välillä aikaa toisillemme enemmän mitä oli sillon kun lapset oli pieniä ja nyt olemme nauttineet toisistamme ja olemme tyytyväisiä päätökseemme. Päätöksen jälkeen minä menin kohdun poistoon eli enää emme lapsia saisi vaikka haluaisimmekin

Vierailija
5/5 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän tässä on muuttanut mieltään yhteisen sopimuksen suhteen, joten eiköhän se "petos" ole miehen puolelta. Älä hyvä ihminen tunne syyllisyyttä siitä että toinen muuttaa mieltään.

Mitä lisälapsiin tulee, tuo ajankulumisvaihtoehto on varmasti ihan hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi