Onko tällaisessa kodissa kiva asua?
http://www.oikotie.fi/myytavat+asunnot/omakotitalo/vapaala/vantaa/18992…
Mielestäni sisustuslehtimäinen koti ei olisi kiva paikka asua - ei ole kodikas.
Mitä mieltä olet?
Kommentit (23)
Mutta tuo etuportin suihkulähde saisi lähteä ensimmäisenä - se on selkeästi tiellä. Siivooja pitäis käydä joka viikko. voihan sitä kodikkuutta tehdä lisää esim. tekstiileillä.
Jotenkin liian teennäinen ja kauhean suunnitellun oloinen. Tollaisessa ei voisi asua pienten lasten kanssa jotka eivät osaisi kunnioittaa äidin sisustusesineitä, valkoisia sohvia yms.
Mä ainakin tykkään että on vähän enemmän värejä ja spotaaniuutta.
Tuossa kodissa ei näy ollenkaan asukkaiden kädenjälki. Tai jos näkyy niin sitten he ovat lehdestä leikattuja paperinukkeja.
Jos talo olisi kauniilla paikalla järven rannalla, niin ottaisin, mutta muuten en mistään hinnasta muuttaisi vantaalaiseen lähiöön.
sisällä oli kivan oloista, mukava tunnelma.
Ulkoa liian "kruusattu" / prinsessamainen minun makuun. Ei ikinä suihkulähdettä! :)
musta siellä kyllä lukee, että 2 saunaa...
Vilkasepa kylpyhuoneen tiedot.
tavallinen sauna ja höyrysauna.
Tiedoissa jostain syystä lukee ei saunaa.... Esittelytekstissaä sanotaan että löytyy.
Herää vain kysymys, että miksi perhe on myymässä tätä? Onko avioero tulossa vai muutto....
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/se…
tuolla mä ainakin asuisin mielummmin, niinkuin me kaikki muutkin=)
minusta.
Sisältä kivan näköinen, ulkoa päin en pidä.
Eihän tossa ollut kuin yleiset tilat ja pieni osa niistä. Makkarit ja muut asuintilat voi olla vaikka kuinka kodikkaita.
En haaveile kuitenkaan tuollaisesta kodista, meille riittää mainiosti pienempi ja halvempi.
Vantaa ei asuinalueena muutenkaan innosta.
Siinä on nimittäin vastaava talo jota olen ihmetellyt pitkään.
Muuttaisin heti jos olisi varaa :D
ihana talo! Oikein kodikas ja lämmin tunnelma. En kuitenkaan jaksaisi siivota tuollaista neliömäärää, joten ihan liian iso meidän perheelle :)
hieman hillitympi saisi olla, vaikka romanttisesta pidänkin.
Sisällä en jaksaisi noin valkeita sohvia, ja tietysti koriste-esineet minusta saavat mieluummin kertyä vuosien varrella läheisten lahjoista ja muistoista, kuin varta vasten suunnitelluista jutuista.
Mutta periaatteessa tyylistä tykkään.
tuosta jenkki-longisland-lexington-gant-tyylistä, niin onhan tuon talon sisustus loppuun asti viety ja puhtaasti toteutettu viimeistä piirtoa myöden. Ulkoa tulee kyllä kaunarit mieleen. Itse olen modernin ystävä, joten en viihtyisi tuollaisessa rustiikkisen romanttisessa miljöössä. Mutta tuskin kukaan tuosta talosta voi sanoa, että ruma on.
Kalliiksi voisi tulla talon lämpimänä pitäminen mutta hittojako sillä! Tahdon!
ja muutenkin mukavan oloinen kämppä