Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni täällä kirjoittelevista voi rehellisesti

Vierailija
21.11.2009 |

sanoa, että on miehensä kanssa kauniimpi pari kuin BB Henna ja Antti?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en näe yhtäkään syytä miksi pohtisin jotakin näin epäolennaisen typerää.... Sorry

Vierailija
2/6 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät ansaitse vastausta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies on malli, mutta paljon miehekkäämpi kuin antti, ja itse taas olen naturellinakin jo näyttävämpi kuin henna.

Eli olemme MIELESTÄNI kauniimpi pari. Yhtä pystyjä tissejä mulla ei ole kuitenkaan kuin hennalla..

Vierailija
4/6 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskaan en nähnyt niitä. Tosin uskon, että niiden tyyli on jotain niin uskomattoman...no, erilaista, kuin mun ja mieheni, mutta en voi kyllä sanoa itseäni paremman näköiseksi kuin Henna, joka huom. ei ole musta kyllä mikään kauniskaan (ei kyllä rumakaan). Mieheni on musta paremman näköinen kuin Antti, mutta mä en pidäkään tuollaisesta ällöstä venäläinen metroseksuaali -tyylistä. Huh.

Vierailija
5/6 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noiden käsittelyjen jälkeen olisi =) vähän leukaa uusiks + silikonii, rasvaimua, meikkiä kilo, lisäkettä päähän pikkusen.. tosin en näe niitä kovin kauniina,kun tietää kuinka pöljiä ovat.

Vierailija
6/6 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuossa iässä olimme jo hyvän matkaa alulla.

miten kauneus mitataan? eikö sillä ole silikonit? Minulla jäi mieleen, kuinka kihersi niistä seksivehkeistä silloin bb-talossa - tää on niin mun juttuni!!

en tiedä olenko kauniimpi. en tiedä onko se enää tärkeää, kun profiloituu jonkun jalkapalloilijan ajanvietteenä. arvostetumpi olen, tietty voisi ajatella niinkin että ne ihmiset jotka arvostavat minua eivät arvosta morsianta. ja päinvastoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän