Mitä tekisin tänään illalla? Mies on pikkujouluissa ja olen yksin kotona.
Siivota pitäis, mutta ei kyllä huvita.
Muita ehdotuksia?
Kommentit (9)
Mua kyllä suoraan sanoen vituttaa istua taas yksin kotona lasten kanssa. Eikä huvita tehdä mitään.
mene kylpyyn, saunaan, tee kasvohoito, hae jotain hyviä herkkuja itsellesi ja joku hyvä leffa..nythän voit nauttia täysin siemauksin kaikista "naisten jutuista" ja aivan rauhassa :)
ja räpläät kännykkää ja odotat koko ajan että mies soittaa tms. Älä missään nimessä ainakaan rentoudu hetkeksikään, äläkä nuku.
Ulkoilin lasteni kanssa sateessa ja kurassa parisen tuntia, söimme yhdessä päivällisen, pesin kylppärin.
Ja kun olin lukenut lapsille iltasadun niin kömmin lämpimään saunaan jonka jälkeen asetuin sohvan pohjalle katsomaan hömppää ja nautin Subwayn patongista. Oli ihanaa olla itsekseen ilta.
Mies kotiutui klo23, selvinpäin:)
Aattelin katsoa ysiltä neloselta tulevan leffan. En aio siis tehdä mitään erikoista.
ap
Mua kyllä suoraan sanoen vituttaa istua taas yksin kotona lasten kanssa. Eikä huvita tehdä mitään.
Oikeesti tosi inhottavaa, et miehellä on koko ajan jotain iltamenoja ja mulla ei juuri koskaan.. Pointti on se, et mä haluisin mennä mieheni kanssa, se vaan ei koskaan oma-aloitteisesti järkkää meille mitään. Poikaystävien kans kun menoo niin järkkää kyllä kyydit, ruoat ja juomat yms. helposti.. En viitti aina olla toimijana jos seura ei kerran kiinnosta. Kohta varmaan ollaan siinä et molemmilla on omat menot.. = (
Tai siivoa.