Lue keskustelun säännöt.
Noniin!!! Rokotetut tartuttavat rokottamattomat, mä arvasin!!
21.11.2009 |
Kommentit (23)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En kyllä itse jaksa lähteä miettimään mitään nanopartikkeleja, jotka singahtelevat ympäriinsä hien tavoin, mutta fakta, joka selittää kaikki nämä omituisuudet; niitä rokote-eriä on GSK:lta lähtenyt useampia, toiset ovat sisältäneet viruksen osia, toiset täydellisiä viruksia jne. Näin on saatu testattua maailmanlaajuisesti yhtäaikaa rokotteet ja löydetty oikea, toimiva rokote. Siksi nämä kuolleet, sairastuneet, terveet ja parantuneet onkin ihan eripuolilla maata ja osin hajautettu maiden sisällekin.
Noh, tää menee taas näin, uskoo ken tahtoo. Itse tiedän, että näin on.
on lukea näitä vanhoja ketjuja. Kuulopuheissa asiat muuttuvat, kuten tiedätte. Tehosteaineen nanoskvaleeni eli se haiöljy oli tuo nanopartikkeli, siis ei itse viruksen palanen (tosin ne ovat nanokokoa, mutta se ei liity nyt tähän asiaan).
Sain tiedon tänä talvena geenitutkijalta, että tuota nanoskvaleenia on käytetty geenimateriaalin siirrossa solun sisään eli geenitekniikassa, joka mahdollistaa havaintoni tarttuvuudesta.
Lyhyesti sanottuna, on mahdollista, että tuo rokote sairastutti mihin tahansa virustautiin ne, joilla oli mitä tahansa viruksia tarjolla verenkierrossa tai limakalvoilla (perustelu tarkemmin blogissani). He luonnollisesti tartuttivat edelleen. Tätä asiaa ei ole poissuljettu millään tutkimuksella.
Lisäksi myöhemmin on tutkittu, että nanoskvaleeni pääsee todennäköisesti kaikkiin soluihin koko elimistössä ja aiheuttaa siellä rasva-aineenvaihdunnan häiriön ja sitä kautta tulehduksen.
Blogissani on lisää pohdintaa kiinnostuneille. Myös muista erittäin ajankohtaisista asioista, joista media ei kerro.