Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pienet käyttää mikroa?

Vierailija
21.11.2009 |

Meille on tulossa keittiöremontti ja olen aina jotenkin karsastanut ylös nostettuja mikroja. Nyt mikro on työpöydän päällä ja siitä on kätevä ottaa soppalautasta. Jos tiskikoneen nostaa lattiatasosta ylöspäin ja sen päälle laittaa mikron, niin lapsen ainakin pitäisi ottaa jokin jakkara, että ylettää käyttämään mikroa. Käyttääkö esim. teidän ekaluokkalaiset mikroa yksin? Miehen mielestä tätä on turha nyt pohti, kun lapsia ei vielä ole, mutta tuskin me uutta remonttia tehdään kuitenkaan 10 vuoden sisällä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

harjoitella mikron käyttöä. Tosin valvotusti. Yksin ei käytä kyllä vielä varmaan ainakaan vuoteen.

Hän ylettää jo ylhäällä olevaan mikroon.

Vierailija
2/9 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos me saadaan lapsia, niin jos tulevat vanhempiinsa, niin ovat ne kouluiässä ainakin 130 cm pitkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tehnyt sitä jo jonkin aikaa, ehkä puolisen vuotta. Ja 3-vuotias opettelee parhaillaan.

Isommat lapsetkin (vanhin 11v) ovat käyttäneet mikroa pitkään ennen kouluikää.

Vierailija
4/9 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kouluikää (valvottuna) ja koulun alettua käyttää sitä koulupäivän jälkeen yksin.

Vierailija
5/9 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaisi toki käyttää sitä mutta koska minulla on vastuu, huolehdin asiasta näin. Itse olen aina kotona.

Vierailija
6/9 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen kovin monimutkaisia varoituksia tarvita, että tosiaan 5v:kin sitä osaa käyttää... Ja tosiaan minäkin olen aina kotona kun 5v meillä käyttää mikkroa, mutta saatanpa olla vaikka nukuttamassa 3v päiväunille, eli en vahdi vieressä. Eikä kyllä tarvitsekaan =)

t.nelonen

osaisi toki käyttää sitä mutta koska minulla on vastuu, huolehdin asiasta näin. Itse olen aina kotona.

Vierailija
7/9 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta lapsuudesta muistan,että olin jo 10-11v ja koetin lämmittää näkkäriä mikrossa!!

Vierailija
8/9 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä sen käyttämisessä on? Olen toki aina kotona, mutta ei ole ikinä ollut mitään ongelmaa tuossa mikron käytössä.

Vierailija
9/9 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa valvomista: Ei saa laittaa metallia tai muoviastioita mikroon. Muovikääreetkin pitää usein poistaa.Ruoka ei saa olla liian kauan mikrossa. Ja popkorneja lapset ei saa itse tehdä.