Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi valta tekee miehestä seksikkään ?

Vierailija
20.11.2009 |

Kunhan tässä ihmettelen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti en tiedä kyllä mitään inhottavampaa ja ällöttävämpää kuin itseään täynnä oleva rahoillaan ja vallallaan pullisteleva mies. Yök.

Vierailija
2/11 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti en tiedä kyllä mitään inhottavampaa ja ällöttävämpää kuin itseään täynnä oleva rahoillaan ja vallallaan pullisteleva mies. Yök.

Valta ei kiinnosta itsellä eikä miehellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette vain näe metsää puilta. Kaikki miehet joista fantasioitte representoivat valtaa jollain tasolla. Niin elokuvatähdet, poliitikot, julkkikset, rokkarit, näyttelijät, poliisit, palomiehet - ja mitä näitä seksifantasioiden arkkityyppejä onkaan. Toki te tietysti fantasioitte samalla, että kohtaus olisi TEIDÄN vallassanne - eli etenisi kuten teidän vallanjanonne sanoo ja vaatii.

Mutta kukaan teistä ei hiero klitoristaan ajattelemalla hiljaista hissukkaa tahi lempeää ajattelijatyyppiä. Sori vaan.

Mies

Vierailija
4/11 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette vain näe metsää puilta. Kaikki miehet joista fantasioitte representoivat valtaa jollain tasolla. Niin elokuvatähdet, poliitikot, julkkikset, rokkarit, näyttelijät, poliisit, palomiehet - ja mitä näitä seksifantasioiden arkkityyppejä onkaan. Toki te tietysti fantasioitte samalla, että kohtaus olisi TEIDÄN vallassanne - eli etenisi kuten teidän vallanjanonne sanoo ja vaatii.

Toiset naiset jopa vaatii, että heidät alistetaan nyrkin ja hellan väliin.

Mutta kukaan teistä ei hiero klitoristaan ajattelemalla hiljaista hissukkaa tahi lempeää ajattelijatyyppiä. Sori vaan.

Mies

Vierailija
5/11 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekstin sekaan :-D

Vierailija
6/11 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette vain näe metsää puilta. Kaikki miehet joista fantasioitte representoivat valtaa jollain tasolla. Niin elokuvatähdet, poliitikot, julkkikset, rokkarit, näyttelijät, poliisit, palomiehet - ja mitä näitä seksifantasioiden arkkityyppejä onkaan. Toki te tietysti fantasioitte samalla, että kohtaus olisi TEIDÄN vallassanne - eli etenisi kuten teidän vallanjanonne sanoo ja vaatii. Mutta kukaan teistä ei hiero klitoristaan ajattelemalla hiljaista hissukkaa tahi lempeää ajattelijatyyppiä. Sori vaan. Mies

Ei minua kiinnosta yksikään noista sun luettelemistasi seksifantasioiden arkkityypeistä, eikä muistakaan joita mieleeni saan. Kyllä mä vaan fantasioin ihan vaan omasta miehestäni edelleen, viiden vuoden yhteiselon ja kahden lapsen jälkeen, ja hän on juuri sellainen hiljainen hissukka ja lempeä ajattelijatyyppi.

Vierailija
7/11 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta vähintään 180 cm

Vierailija
8/11 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan asiaa tuo yks mies puhui. Kaikilla noilla fantasioiden "arkkityypeillä" on valtaa jollain lailla.

Juu, ja voin siitä kiltistä ajattelija-miehestäkin fantasioida... mutta omalla tavallaan siinäkin pitää olla jotain "miehekästä", joku pikku ripaus edes... oli se sitten katseessa, puhetyylissä, kehonkielessä, missä vain.

t. nainen

Vierailija
9/11 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä saa ihan niin paljon kuin haluaa? Tylsimys.

Kyllä mä vaan fantasioin ihan vaan omasta miehestäni edelleen, viiden vuoden yhteiselon ja kahden lapsen jälkeen, ja hän on juuri sellainen hiljainen hissukka ja lempeä ajattelijatyyppi.

Vierailija
10/11 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä saa ihan niin paljon kuin haluaa? Tylsimys.

Se, että hän on mun aviomieheni, ei ainakaan tähän asti ole tarkoittanut sitä, että mä saisin ihan niin paljon kuin haluan. Silloin kun saan, niin on parempaa kuin mikään aikaisemmin kokemani, mutta kun en todellakaan saa ihan niin paljon kuin haluan, aina kuin haluan tai silloin kun haluan. Jotkut ehkä saavat, minä en.

Vierailija
11/11 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koska itselläni on rahaa vaikka muille jakaa, sekään ei nappaa. MUTTA: osalla johtavassa asemassa olevista ihmisistä on uskomattoman karismaattinen luonne, kiva ulkonäkö ja jotain röyhkeää käytöksessään. SE on se juttu, mikä iskee!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän