G: Meikkasitko synnytykseen?
Kommentit (9)
Kyllä minä kävin suihkussa ja meikkasin normaalin päivämeikin ennen laitokselle lähtöä. Älä kysy miksi. En tiiä. Kai sitä esikoisen synnytystä jännitti niin, että toimi jotenki rutiininomasesti sen enempiä ajattelematta. Niin ja mulla meni vedet eikä supistellut, joten en ollut kipeä eikä ollut mikään kiire lähtö.
synnytyksessä, mutta vain kahdella kerralla olen varta vasten meikannut synnyttämään lähtiessäni. Siis ei mitään kauheaa pakkelia, vaan ripsari, kajalia ja kulmat. Olen kyllä luonnostani tummahkoihoinen, tummaripsinen ja -kulmainen, mutta silti haluan näyttää huolitellulta.
Meikkiä ei ollut naamassa, eikä kyllä olisi tullut mieleenikään meikata synnytystä varten! :'D Itselläni kylläkin oli melko kiire lähtö, mutta vaikka olisin ehtinyt niin en olisi kyllä sairaalaan menoa varten maikannut..
olin liian kipeä
Terveisin sen toisen ketjun ap :)
olin kotona suihkussa lievittämässä kipuja, eikä sen suihkun jälkeen kyllä tullut mieleenkään....
En muista, oliko mulla jotain jämiä naamassa, kun illalla tuli lähtö. Hiukset taisin vetää ponnarille.
Kuopuksen synnytys käynnistettiin. Aamulla laitoin hiukset nätisti ja ehostin kevyesti, eli pohjat normaalisti, poskipunaa ja huulikiiltoa. Ripsaria en laittanut, ettei ne valuisi pitkin poskia ;)
Ja synnytystä seuraavana aamuna ehostin itseni myös synnärillä, toki mulla oli meikkipussi mukana :) Ja sitten lähdettiinkin jo kotiin.
Mä luulen, että taisin vähän laittaa meikkiä...niin turhamainen olin, että supistusten välillä, kun tungin kamoja kassiin ja puin päälleni, laitoin myös ripsiväriä.
Järjetöntä sinänsä. Olis pitäny olla laittamatta; synnytyksen jälkeen näytin hullulta pandalta, ilman söpöyspisteitä.
Mutta vauva oli ihana - että samapa tuo:)
iltameikit tietty! Supisteli ihan sikana, mutta mää vetelin rajauksia ja supsutin luomivärejä. Ripsetkin taivutin ja silleen!
Ja poistitko karvat alakerrasta.... justjoo.