Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä joululahjaksi 3,5-vuotiaalle kummitytölle, jolla on kaikki maailman lelut ja vaatteet

Vierailija
20.11.2009 |

ja muut tavarat, eikä tytön äiti halua/arvosta mitään, mitä tytölle ostaa, vaan kaikki lentää pois. (ovat todella rikkaita, toisin kuin tämä kummitäti...)

Mitä ihmettä keksisin, että äitikin olisi tyytyväinen?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/21 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se minusta lapselle ole kiva...

koruja olen ostanut jo useammankin...

aikaa annan muutenkin vaikka millä mitalla...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvitse äitiä tehdä tyytyväiseksi. Tärkeintä olisi että lahja on sellainen josta tyttö tykkää. Tuon ikäinen osaa varmaan jo itsekin jotain vastata kun kysyy mitä on joulupukilta toivonut.

Vierailija
4/21 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjakortin, joka on lupaus jonnekin retkelle. Yleensä mukana tulee vielä retkikohteeseen liittyvä jokin pieni tavara tai kirja tms.

Ovat meillä yksiä vuoden kohokohtia! Samaa linja jatkunee joululahjankin suhteen joulupukin taian rauettua.

Lapsi on nyt 5v.

Vierailija
5/21 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvitse äitiä tehdä tyytyväiseksi. Tärkeintä olisi että lahja on sellainen josta tyttö tykkää. Tuon ikäinen osaa varmaan jo itsekin jotain vastata kun kysyy mitä on joulupukilta toivonut.

mutta äiti tosiaan heittää lelut sitten pois, kun eivät häntä miellytä.

ap

Vierailija
7/21 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko mitä oikein olet antanut tähän mennessä?

Vierailija
8/21 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyviä lahjoja.

Vierailija
9/21 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko mitä oikein olet antanut tähän mennessä?

mutta esim. My little Pony, Barbie, taskukissa yms. juttuja, jotain tiettyjä, mitä tyttö minulle esim. lelulehdistä näyttänyt toivovansa. legoja. jonkun pehmoeläimen, jolle tuli mukana ruokaa, juomaa, harja jne. ja josta sitten kuului ääniä kun sitä "hoiti", jotain vaatteita (eivät ole ikinä kelvanneet). helmiä, joista voi tehdä koruja ja muita askartelujuttuja. jne. pienempi kuin oli, niin esim. fisher pricen pikkuväki-juttuja.

ap

Vierailija
10/21 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten Kalevala (kulttuuria), maalaustarvikkeet (taidetta), liput lastennäytelmään (kulttuuria), jättijättipehmolelu (ihanaa hömppää :)

Vierailija
11/21 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen huomannut, että lapselle luetaan todella harvoin. kirjoja kun avaa, niin tuntuvat ihan uusilta, eivätkä lapset tiedä yhtään mitä niissä tapahtuu.

olen myös vienyt lapsen joskus johonkin lasten tapahtumaan, huvipuistoon yms., mutta äiti on loukkaantunut, kun en ole aina ottanut myös lapsen sisaruksia mukaan.

ap

Vierailija
12/21 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipun lastenteatteriin. Toisen ostat itsellesi. Pukeudutte hienoiksi ja teatterin jäkeen menette kahvilaan leivokselle ( tai ennen sitä ). Tollaset on ihan parhaita muistoja lapselle.

Vierailija
13/21 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos leegot, barbit, fisherpricet yms ei kelpaa?

Vierailija
14/21 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vain niillä, jotka äitinsä on valinnut.

ap

Vierailija
15/21 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vain niillä, jotka äitinsä on valinnut. ap

että esim. barbeja löytyy valehtelematta 50, legoja useampi todella suuri laatikollinen jne. osta nyt siihen sitten yksi kallis lisää, niin sinne se muiden sekaan hukkuu, jollei tosiaan lennä pois.

ap

Vierailija
16/21 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle tulee välillä huono omatunto jos en ole pitkään aikaan huomioinut vain kummilastani, ottamatta hänen sisaruksiin mukaan...

Vierailija
17/21 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tietää, että haluan kuitenkin ostaa..

ap

Vierailija
18/21 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kysyn aina kummilasteni äideiltä, mitä lapset tarvitsevat, koska näin ei tule mitään turhaa ja yleensä äiti tietää mitä lapsi tarvitsee. itselläni 4 kummilasta ja omat lapseni(2kpl) ovat kummilasteni vanhempien kummilapsia, joten ollaan esim. sovittu, että ostetaan heille vain aina synttärilahjat ja joululahjat ostaa kukin vain omille lapsilleen, ku kuitenkin tietää itse oman lapsensa parhaiten. Ollaan myös sovittu, että kukin ostaa noin 20-30 e lahjan, joten toivomuksen sen mukaisia ja kenellekään ei tule stressiä ja turhilta lahjoilta säästytään:)

Vierailija
19/21 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka eläinkaupassa, käykää hampurilaisella jne.

Tai jos haluat ihan paketin antaa, niin osta vaikka joku nätti helminauha.

Vierailija
20/21 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs joku muumimuki, -rasia tms.

Prinsessapyyhe, kylpyvaahto, hiusharja, hammasharja tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi