Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suositelkaa hyvää imuria! Vanha hajosi, eli kiire on..

Vierailija
20.11.2009 |

Hiljainen ääni tärkeä ominaisuus, ketterä ja tehokas. Omakotitaloon. Kohtuuhintainen.



Iso kiitos!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.gigantti.fi/product/kodinkoneet/polynimurit/polynimurit/FC91…



Olen tyytäväinen, imuri on tehokas, näppärä liikkeissään (seuraa hyvin perässä), pitkä johto ja hyvä suulake - saa nurkatkin hyvin imuroitua.

Vierailija
2/4 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miele ei ole mun mielestä kauhean hiljainen, mutta sitä itsekin suosittelisin. Vanha imuri oli Electrolux, enkä ikinä vaihtaisi nykyistä Mieleäni siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hyvään imuriin pari sataa panostaa, kiinnitä huomiota poistoilman suodattimeen ja imutehoon, ne on aika tärkeät seikat. Itse ostin pölypussittoman eletroluxin ja olen tykännyt. Meillä on koira, joten säiliö on täynnä 2 imurointikerran jälkeen - mutta eipä haittaa kun voi kipata suoraan roskikseen, eikä mene senttiäkään rahaa pölypusseihin, joita saisi olla koko ajan vaihtamassa.

Vierailija
4/4 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pölypussiton, tehokas ja poistoilma laadultaan todella hyvää. Ja onhan se nyt ulkonäöltäänkin ihan omaa luokkaansa.