Haamupotkuja yli vuosi synnytyksen jälkeen :(
Haluaisin kovast tulla uudestaan raskaaksi, mutta kuukautiseni ei ole vielä alkaneet edellisen synnytyksen jälkeen, todennäköisesti siksi että imetän vielä. Vauvani on 13kk ja lähes päivittäin tunnen mahassani haamupotkuja, ja se on jotenkin aika raakaa ironiaa, kun niin kovasti toivoisin tulevani raskaaksi, eikä se vaan onnistu. Surettaa. Voiko gyne määrätä jotain hormoneja, joilla kierron saisi taas päälle?
Kommentit (6)
lopettelet rauhassa imettämisen niin eiköhän ne menkatkin sieltä ala pikkuhiljaa.. =)
Kiitos tuosta viimeisestä kommentista. On varmaan ilmavaivoja, juu, ja se tieto oli minulle kullanarvoinen, varsinkin kun ei ollut tullut mieleen.
Olen jo yli 30 ja haluaisin useamman lapsen, mulla on kova vauvakuume, mutta toisaalta koen tärkeäksi imettää lastani vielä sen aikaa, kun se nyt oikealta tuntuu. Toisaalta alkaa huolestuttaa, kun kuukautisia ei vieläkään kuulu.
Ap
vaikken vauvaa nyt kuumeilekaan. Mulla ne eivät ole ilmavaivoja, vaan enemmänkin lihasnykäyksiä, kuin elohiiriä. Aika aidoilta potkuilta kyllä välillä tuntuvat : ) Kuukautiset mullakin yleensä alkavat vasta, kun viimeisestä imetyskerrasta on kulunut noin kuukausi. Monet kyllä onnistuvat tulemaan raskaaksi imetysaikanakin : ).
en niinkään kuumeile tällä hetkellä ja kolmas lapsemme on 1v 2kk. Aika aidon tuntuisia potkuja ovat vaikken raskaana olekaan:) Ja ei ne kaikki potkut ole ilmavaivoja koska välillä ovat ihan selviä nykäyksiä!
Menkat alkoi kuukausi imettämisen lopettamisen jälkeen, epäsäännölliset ovat kyllä vieläkin tai ovat olleet ne neljät menkat mitä on tullut:)
uuteen raskauteen. EN sinuna vielä hakisi mitään hormonilääkitystä vaan yrittäisin kuonnollisella tavalla. Haamupotkut on ihan normaaleja kun sisäelimet menevät omille paikoilleen ja suoliston liikkeet esim tuntuvat toisela tavalla kuin ennen.