Asun täydellisen naisen naapurissa. Miten selviydyn?
Olemme ystävystyneet naapuriperheen kanssa siinä määrin, että vierailemme usein toisillamme ja teemme yhdessä kaikenlaista.
Minua on alkanut häiritä naapurin rouvan täydellisyys. On aina tyylikäs ja iloinen. Koti on aina siisti ja tuoksuu leipomuksille. Sisustus on viimeisen päälle. Onhan kotirouvalla aikaa miettiä sitä ja etsiskellä sopivia tilpehöörejä. Rahaa on käytettävissä runsaasti. Ja ovat vielä niin rakastuneita miehensä kanssa tai ainakin siltä näyttää.
Minua on alkanut pelottaa, että mieheni vertailee minua tätä täydellistä naista. Miten selviydyn?
Kommentit (36)
meidän alakerran nainen on kanssa täydellinen, samoin koti ja lapset, mieskin sairaan komea, ja ovat hulluina toisiinsa. Nainen kaiken lisäksi todella mukava, mutta minun on vaikea olla tekemisissä sen jälkeen kun mieheni kommentoi että huh huh mikä nainen....:((
Ja arvatkaa kenellä on se hienoin talo ja parhaiten hoidettu piha?
Pyydä täydellinen nainen teille cocktailille. Kaada martinit hänen kaula-aukostaan. Pyydä miehesi pyydystämään vihreä oliivi hänen rintojensa välistä hampaillaan.
Takaan, ettei sun tarvitse enää murehtia teidän ystävyyttä.
Miten saan tän oman pääni rauhoittumaan?
Kyseessä on selvä kulissi. Eroavat vuoden päästä.
Täydelliseksi en itseäni kutsuisi ollenkaan, mutta meillä koti on siisti ja meidän mieleen sisustettu.
Leivon usein sillä pidän siitä, kuten lapsemme myös. Mielestäni luppoaikaa on hyvä käyttää näin. Harrastan muutaman kerran viikossa omia harrastuksiani, olen siksi tasapainossa itseni kanssa, minun on hyvä olla. Miehenkin kanssa menee hyvin, huolehdimme suhteestamme aktiivisesti, järjestämme usein kahdenkeskeskeistä aikaa ja käymme ravintolassa romanttisilla illallisilla ja toisinaan käymme yhdessä hierottavana jne.
Hirveästi on itsestään kiinni miten kokee elämänsä ja kuinka sen järjestää.
olen se jonka alakerrassa tämä täydellinen nainen asuu... harmittaa oma pää, kun olen alkanut olemaan inhottava tätä naista kohtaan ihan siksi, kun olen mustasukkainen... tämä nainen ei ole sellainen meikattu ja korkkareissa oleva, vaan sporttinen ja sellanen miesten mieleen oleva... punaiset pitkät hiukset, kiinteä kroppa ja iloinen hymy...
lapsetkin kasvaa ja väsyttävät vauva-ajat on takanapäin.
selkärankaasi! Kyllä se siitä sitten lutviutuu.
Antakaa nyt sen "täydellisen" naisen elää rauhassa! Omaa heikkoutta se on ap:lla että pitää alkaa heti kadehtimaan/voivottelemaan omaa surkeuttaan tuon naisen rinnalla. Nyt leuka ylös ja faktat selviksi: rouvan sisustus on hieno koska a.) hänellä on paljon rahaa käytettävissään, b.) rahalla saa sisustussuunnittelijoita, c.) hänellä on ehkä vaan hyvä maku. Sen sijaan että tuntisi riittämättömyyttä tuollaisesta, miksei menisi useammin kylään ihastelemaan kauniisti sisustettua kotia?
En usko että kyseessä olet sinä. Naapurini on sen verran fiksu, ettei käy tällaisilla palstoilla.
Käyttää aikansa järkevämmin.
Naapurisi pitää sinua itseään fiksumpana!
Meidänkin naapurissa asui yhteen aikaan "täydellinen" nainen. Hän tosin vain esitti sellaista, ja pinnan alta paljastui narsisti.
En usko että kyseessä olet sinä. Naapurini on sen verran fiksu, ettei käy tällaisilla palstoilla.
Käyttää aikansa järkevämmin.Naapurisi pitää sinua itseään fiksumpana!
Meidänkin naapurissa asui yhteen aikaan "täydellinen" nainen. Hän tosin vain esitti sellaista, ja pinnan alta paljastui narsisti.
Miten voit tulkita että naapuri pitää itseään ap:tä fiksumpana? Ap:hän se tässä laittaa itsensä naapurin alapuolelle fiksuudessakin, kun sanoo ettei naapuri täällä käy, on niin fiksu. Mistäs ap sen edes tietää?
Olemme ystävystyneet naapuriperheen kanssa siinä määrin, että vierailemme usein toisillamme ja teemme yhdessä kaikenlaista.
Minua on alkanut häiritä naapurin rouvan täydellisyys. On aina tyylikäs ja iloinen. Koti on aina siisti ja tuoksuu leipomuksille. Sisustus on viimeisen päälle. Onhan kotirouvalla aikaa miettiä sitä ja etsiskellä sopivia tilpehöörejä. Rahaa on käytettävissä runsaasti. Ja ovat vielä niin rakastuneita miehensä kanssa tai ainakin siltä näyttää.
Minua on alkanut pelottaa, että mieheni vertailee minua tätä täydellistä naista. Miten selviydyn?
Valitettavasti toisilla vaan menee hyvin. Kaikki aivokemiat kohillaan jos näin saa sanoa. Tarkoitan että paljon on tietyti itsestä kiinni ,mutta jos on saanut syntymälahjaksi paljon serotoniinia tuottavat aivot niin en ainakaan minä siinä pystyisi kilpailemaan!
Minulla oli kerran tällainen täydellinen rouva myös tuttavana. Hänellä oli yksi pahe ja se oli muiden aviomiesten arvostelu mutta muuten hän oli täydellinen.
Minä en sitä kestänyt, aina kun menin heille tuli aivan epätodellinen olo. Yritin jotenkin päästä samaan tasoon hänen kanssaan mutta eihän se onnistunut. Vaikka ihailinkin suunnattomasti hänen täydellisyyttään niin se täydellisyys,mistä hänen elämänsä koostui, ei kuitenkaan lopulta ollut sitä,mihin minulla oli haluja. En kuitenkaan osannut pitää hänen seurassaaan omaa minuuttani kasassa ja niinpä on minulle parempi ettemme ole enää tekemisissä.
Käyttää aikansa järkevämmin.Naapurisi pitää sinua itseään fiksumpana!
Miten voit tulkita että naapuri pitää itseään ap:tä fiksumpana? Ap:hän se tässä laittaa itsensä naapurin alapuolelle fiksuudessakin, kun sanoo ettei naapuri täällä käy, on niin fiksu. Mistäs ap sen edes tietää?
Tuon olisi voinut tulkita myös naapurin kirjoittamaksi. Eipä ollut ap laittanut tunnusta "ap" viestin alle.
Onko sulla pipo vähän liian kireällä, kun tällaista aihetta pitää vahtia silmät kierossa?
Ei juokse, mutta käy kyllä lenkillä hienossa ulkoilupuvussaan.
Minunkin naapurissa asuu täydellinen nainen, eikä sen miehessäkään muuta vikaa ole kuin että se on kusipää, ulkonäköä kyllä piisaa senkin edestä. Tää naapurin rouva on kaunis niin kasvoiltaan kuin vartaloltaan, hän on mukava, hyvä äiti, vaimo ja ystävä. Koti on siisti ja kauniisti sisustettu. Naapurin rouva tykkää leipoa ja ne tuotokset on aivan uskomattoman hyviä. Hän käy myös töissä ja vapaa-ajalla jaksaa olla uskomattoman iloinen ja positiivinen persoona. Olen erittäin iloinen ja onnellinen että hän on ystäväni.
Kun omat tarjoilut tuntuvat paljon vaatimattomammilta, kattaus köyhältä ja koti rumalta ja tylsältä.
mulkqvistien kanssa en olisi missään tekemisissä. Minua etoo ihmiset, jotka luulevat olevansa täydellisiä. Ne on just niitä, joista sanotaan, että tyhjät tynnyrit kolisevat eniten. Onneksi meidän naapurustossa asuu vain tavallisia keskiluokan kansalaisia, joiden kanssa emme ole missään tekemisissä muuta kuin aivan pakosta.
reippailla juoksulenkeillä?