millainen on mielestänne ruma vauva/taapero?
Yleensä sanotaan, että kaikki vauvat ovat nättejä ym. Mutta mielestäni ei todellakaan näin ole, usein näkee kyllä niin rumia vauvoja/taaperoita...että.
Kommentit (39)
Miksi minun pitäisi pitää vaaleista hiuksisista. En niitä inhoa, mutta minusta tummat ovat vaan nätimmät.
Meidän suvussa ei ole yhtään vaaleahiuksista vaikka ihan suomalaisia ollaan. Mieskin on tummahiuksinen ja ruskeasilmäinen suomalainen.
Olisihan minä voinut loukkaantua aikanani kun anoppi kovaan ääneen toivoi, että miedän lapsista ei tulisi tummia hänestä tyttöjen kuuluu olla vaaleahiuksisia. Ei sitten viitsinyt katsoa minuun päin minusta ei vaaleata saa vaikka blondaisi kun olisi aika outoa blondi ja pikimustat kulmat. Anoppi tykkää vaaleista ja minä tummista hiuksista.
Ai kauhistus. En ole vielä keraakaan nähnyt punatukkaista kaunista lasta.
tosi nätin lapsen :)
Mutta ruma on sellainen ruttunaama tai pienisilmäinen poikalapsi, jolla on tummanruskeat hiukset.
Tässä mielestäni kysyttiin millainen on MIELESTÄNNE ruma vauva minä vastasin. Miksi loukkaannut vastauksestani ja aloit haukkumaan minua ja miestäni.
Onko sinusta ikävää kun joku ei pidä vaaleitahiuksia ja sinisiä silmiä kauneusihanteena. Eikö ole hyvä, että jokaisella on oma makunsa. Tiedän monen ajattevan, että ruskeat silmät on jostain pers...tä tulleet kuitenkaan en tästä loukkaannu.
Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä...
poimuja siellä ja poimuja täällä, yöks
olette rumia ;)
Lihaksikkaat vauvat ovat rumia kanssa
jolla on epäsymmetriset kasvot ja hörökorvat.
mutta lapset jotka eivät ole oikeassa mittasuhteissa, pistävät katsomaan toisenkin kerran.
Ts. vauvoilla/taaperoilla kuuluu olla iso pää suhteessa vartaloon/raajoihin, silmät isot suhteessa päähän, raajat lyhyet suhteessa vartaloon jne. Vrt. Aku Ankka ja Tupu/Hupu/Lupu. Noissa pojissa on "vauvamaiset" piirteet.
vastasyntyneen punaisuudesta ja näpyistä.
Joistain taaperoista ei sen sijaan voi parhaalla tahdollakaan sanoa niin. Ihan samat piirteet tekevät kauniiksi/rumaksi kuin aikuisenkin.
Ei vauvan tarvitse olla mikään laiheliini tirri. Mutta selkeesti isot pulleet, liikalihavan näköiset vauvat on rumia. Sitten vielä jos lisäksi ovat punatukkaisia tai täysin kaljuja ja näppynaamaisia, niin kyllä siinä rumuuden rajat tulee vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Säikähtäneen näköinen, sinertävä, laiha, ei hiuksia, potaattinenä, kukkakaalikorvat, punakka ja näppyinen, toljottavat silmät, alituiseen parkuva
Hyi helvetti
Vierailija kirjoitti:
tosi nätin lapsen :)
Mutta ruma on sellainen ruttunaama tai pienisilmäinen poikalapsi, jolla on tummanruskeat hiukset.
Kyllä ne vaaleat on lapsena niitä rumimpia
Vauvat ovat kauniita ja ihania. Enpä tiedä, mitä tyydytystä tällaisesta ketjusta saa.
Ihan kuin joku niitä katsoisi. Kunhan tiellä ei ole niin se riittää.
Joskus näin mielestäni ruman taaperon, suurin osahan on ihan söpöjä.
Isot hörökorvat, silmät kaukana toisistaan ja katsoivat kieroon, iso nenä.
Hyi miten ilkeää on sanoa noin.
Nyt hän on keski-ikäinen elämänsä epäonnistuja mt-eläkkeellä. Siis lapsena tunsin hänet, nyt somen kautta tullut vastaan.
Kiharat tummat hiukset, tumma iho ja leveä klyyvari
Omat lapset on aima kauniita, se on hyvä.
Hyvä, että vauvasi on kaunis, koska sinä ja miehesi olette rumia.
Äh, mitä väliä onko lapsi kaunis vai ruma? Onko se jokin mittari?