auttakaa
Moi...Kertokaapas ihmiset että millä viikoilla näkee ultrassa vauvan sukupuolen...tien et sen voi tsekkaa silloin noin 20rv mutta voiko aiemmin jos menee esim yksityiselle,tai niinku et millä viikoilla se sukupuoli jo näkyy???jännitää NIIIIIN paljon että kumpi tulee!
Kommentit (4)
Ma olen ollut np-ultrassa, rakenneultrassa ja kasvukontrolliultrassa, eika vielakaan ole nakynyt "mitaan". Tietty se voi olla tytonkin merkki...
Rakenneultrassa oli kintut yhdessa ja viimeksi koko ajan sivuttain tai selin, taas jalat yhdessa. Ultraaja tosin ei mitenkaan erityisesti halunnutkaan sita sukupuolta selvitella, vaan katsoa kasvua.
Mies totesi, etta ehka se sitten on tytto, kun palleja ei nay.
Mulla näkyi yksityisellä ultrassa ihan selkeästi, että poika matkassa! Viikkoja oli tuolloin 15+6... Mutta se riippuu ihan vauvan asennosta, miten helposti näkyy!
jeps kiitos vastauksista...kyl mä sen tien että asennolla on aina väliä mua vaan kiinnosti ne viikot, että koska voisin harkita meneväni ultraan jotta näen sen sukupuolen jos siis vauvan asennon puolesta näkee.mutta siis ainakin viikoilla 15 jo pitäisi näkyä??
Missään vaiheessa sitä ei varmasti voi nähdä, kun vauveli voi olla ujo eikä halua esitellä paikkojaan. :) Mulla näkyi rv 17+5 muistaakseni, kun kävin yksityisellä ultrassa. Meille on tulossa poika, joten on helpompi sanoa. Jos olis ollu tyttö, niin voi olla ettei olis sanonu mitään, kun on vaikeampi nähdä.
En usko, että kovin paljon aiemmin näkyy ultrassa ku tuo rv 17.
Mukavaa odotusta!
-marsupialia 39+1