Mitä ajattelet, jos näet ihmisen jolla luomi kasvoissa?
Kommentit (62)
niin mietin kyllä, että miksei ole leikkauttanut pois. Jos on litteä, niin isokaan ei ole mielestäni häiritsevä.
ja syytän vanhempiaan siitä, etteivät ole abortoineet moista kummajaista pois. Tosin jos luomi on nähty vasta synnytyksessä... tosin silloinkin olisi voinut lapsen laittaa vaikka laitokseen.
NÄin mä ajattelen, sori.
Pitänee ottaa elämäni rakkaudesta. :-(
ja syytän vanhempiaan siitä, etteivät ole abortoineet moista kummajaista pois. Tosin jos luomi on nähty vasta synnytyksessä... tosin silloinkin olisi voinut lapsen laittaa vaikka laitokseen.
NÄin mä ajattelen, sori.
Pitänee ottaa elämäni rakkaudesta. :-(
Siis avioero :-( :-( :-( :-(
Repikää sitä, että mulla on kasvoissa 10 aika isokokoista luomea ...... että joo-o joo-o ..
Kuulosti siltä, ettei nyt ihan jokainen tähän ketjuun vastanneista tehnyt pilaa vaan oli ihan tosissaan...
Mulla on varmaan 20+ luomea kasvoissani, yksi niistä on suurehko. 9- ja 7-vuotiailla lapsillanikin on jo muutama, pieniä tosin vielä (itsellänikin ne ovat tulleet ajan mittaan).Eihän niille mitään voi, niiden tulemista ei voi estää. Poistaminen juuri kasvoista taas on kallista, ei meillä rahaa ole useamman sadan euron "kauneudenhoitoon".
Mulla on yksi luomi näkyvällä paikalla, ja useampi mies on kysynyt, miksen leikkauta sitä pois! Luomen halkaisija alle puoli senttiä.
tosin se poistatti sen luomen...
Jos on sellainen Cindy-luomi, sehän on vaan sexy
Eivät haittaa mua. Yhdellä lapsistani on lapsen sormenpään kokoinen luomi kasvoissa mutta ei ole tumma ainakaan vielä vaan vaalea. Kyllähän ihmisillä on kaikenlaista. On luomia, vinot/tummat hampaat, hörökorvat, suuri nenä, mulkosilmät,aknea, arpia, mitä sitten? Kaikki me emme voi olla missin näköisiä mutta järkevät ihmiset eivät kiinnitä ulkonäköasioihin liikaa huomiota. Mielestäni tärkeään on siistit ja puhtaat hiukset, vaatteet yms. Ei mitkään pienet kauneusvirheet joille ihminen itse ei voi mitään.
ikäänkuin syöpäkasvaimia ulospäin. Mutta hyvät naiset jos ei ulkonäkö ole tärkeää niin eläkää kuten haluatte! Iän myötä tulee aina vain lisää ja ei se teitä ainakaan kaunista... mutta viehättävyys onkin toissijaista :)
mutta miehelläni on aika iso (pikkurillin pään kokoinen) ulkoneva luomi keskeisellä kohdalla kasvoja. En edes huomannut sitä kuin vasta toisilla tai kolmansilla treffeillä :) Mies kuvitteli, ettei kukaan voisi olla huomaamatta noin isoa luomea naamassa. Häpeää sitä jonkin verran, mutta ei ole poistattanut. Julkisella ei poisteta, kun on vain esteettistä haittaa ja on sen verran iso, että vaatisi leikkaussaliolosuhteet. Mieheni on saamatonta sorttia, joten ei ole saanut aikaiseksi säästää luomen poistamista varten. Taitaa vähän arkaillakin sitä leikkausta.
Nyt muutaman vuoden sitä luomea katseltuani olen kyllä sitä mieltä, että kannattaisi se poistaa heti, kun on varaa mennä yksityiselle. Minua se ei häiritse, mutta miestäni tuntuu häiritsevän. Ja onhan se aika alttiina auringolle koko ajan, joten ei se mikään terveellinen uloke ole. Jos kyse olisi omista kasvoistani, olisin poistattanut luomen jo vuosia sitten. Arpikin on mielestäni kivempi. Kai se on tottumiskysymys.
ikäänkuin syöpäkasvaimia ulospäin. Mutta hyvät naiset jos ei ulkonäkö ole tärkeää niin eläkää kuten haluatte! Iän myötä tulee aina vain lisää ja ei se teitä ainakaan kaunista... mutta viehättävyys onkin toissijaista :)
Omituinen keskustelunaihe. Sen kun käytte poistamassa plasmahoidossa, jos häiritsee. Siitä ei jää mitään arpea.
Riippuu ihan minkälainen luomi kyseessä. Jos todella iso ja ulkoneva niin ihmettelen miksi ei ole poistanut. Jos taas pieni ja sievä "kauneuspilkku" niin en hirveästi kiinnitä huomiota, itsellänikin on sellainen.
Minun kasvot on kuin tähtitaivas useine luomineen. Jos jotain häiritsee, mitä sitten, minä olen sinut näiden kanssa.
En ihmeempiä. Itselläni muutamia luomia kasvoissa, lääkäri ei suostunut leikkaamaan koska olisi jäänyt suuret arvet.
Muutama iso luomi muualta vartalolta on leikattu pois
Hommaa itsellesi oma elämä, oikeasti. Ei kukaan normaali jaksa eikä ehdi kytätä toisten luomia.
Luomet, siis ruskeat täplät, ei ehkä niin haittaa mutta semmoisia jatkuvasti kasvavia ihonvärisiä näppyjä ja niiden pitämistä naamalla en ymmärrä. Kääntävät katseen koko ajan niihin. Työkaverilla on kaksi isoa, inhottavasti suupielessä. Näyttävät kasvavan. Pieni arpi olisi paljon siedettävämpi kuin ulkoneva tyyny.
Jos se on epäesteettinen niin usein mietin että miksei sitä ole poistettu.
En mitään. Mulla on luomi poskessa enkä sitä poistata, ellei muutu epäilyttävästi. En ota turhaan keloidiarven riskiä.
Vierailija kirjoitti:
mutta äskettäin tapasin kauniin naisen jolla todella iso ulkoneva luomi leuassa. Silloin mietin miksei ole leikattu pois...
Samaa minäkin aina ajattelen
Toinen on jos kaulassa on varsiluomia. Niin yksinkertaista olisi ne hävittää. Vain hius tiukkaan kiedotaan luomen juureen ympäri
Mullakin on satoja luomia.. eri kokoisia ja värisiä. Olen poistattanut niitä leikkauttamalla ja laserilla useamman kymmenen, mutta arvet ovat tosi näkyvät.
Paitsi kasvoissa. Kasvoissani on vain muutamia luomia, aika huomaamattomia. Joitakin olen poistanut laserilla ja niistä ei ole jäänyt mitään arpea tai jälkeä.
Aika usein haaveilen, että voi kun ihoni olisi kaunis ja virheetön.. Mutta kaikkea ei voi saada. Muuten olen nätin näköinen ja hyvä kroppainen.