Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet, jos näet ihmisen jolla luomi kasvoissa?

Vierailija
19.11.2009 |

Kommentit (62)

21/62 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen juurikin tuollainen, kuin tuossa videossa :D

Vierailija
22/62 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan isoja pullottavia luomia, itsellä ei ole yhtään. Itseasiassa ei ole juuri luomen luonta koko kehossa.

Jotenki tulee mieleen et ne ei ole hyväksi, mutta en tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

selästä. Ei se nyt niin hirveen kallista ollut. 3kpl jotain 100e tai vähän reilut.

Vierailija
24/62 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

selästä. Ei se nyt niin hirveen kallista ollut. 3kpl jotain 100e tai vähän reilut.

mutta vaikka työttömällehän tuo on iso osa kuukauden rahoista.

Vierailija
25/62 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MOUL....!!!! Ja en saa silmiäni irti siitä!

Ihan hävettää itseänikin mutta päässä alkaa soida MOLLEMOLLEMOLLEMOLLEMOLLEMOLLEMOLLE...!!!

(Austin powers leffasta :D)

Vierailija
26/62 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosti siltä, ettei nyt ihan jokainen tähän ketjuun vastanneista tehnyt pilaa vaan oli ihan tosissaan...

Mulla on varmaan 20+ luomea kasvoissani, yksi niistä on suurehko. 9- ja 7-vuotiailla lapsillanikin on jo muutama, pieniä tosin vielä (itsellänikin ne ovat tulleet ajan mittaan).

Eihän niille mitään voi, niiden tulemista ei voi estää. Poistaminen juuri kasvoista taas on kallista, ei meillä rahaa ole useamman sadan euron "kauneudenhoitoon".

Vierailija
27/62 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon luomia naamassa, jotai 35 ja 4 niistä on tosi isoi. ne on niinku jotai herneen kokosii. Niiden takii mul on huono itsetunto. En viihdy julkisilla paikoilla. Eikä mul oo yhtää kavereita joidenkaa mennä ulos, enkä usko et koskaan saankaan. Oon 13-vuotias tyttö, tosi lyhyt, ujo, silmälasipäinen ja tosi ruma.

Ainut hyvä puoli mussa on, et oon hyvä koulussa. Mut siitäkää ei varmaa oo hyötyy isona, sillä oon ujo, sisäänpäin suuntautunut, eikä mul oo sosiaalisia taitoja ja oon niin ruma et en sopis mihinkään työhön.

ja mua on haukuttu vaikka miksi.

Vierailija
28/62 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun näen luomen.

Vierailija
29/62 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin yksi ulkoneva ja olen pariin otteeseen puhunut tk:ssa sen poistosta, mutta niiden kanta on ettei poisteta.

Vierailija
30/62 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.topnews.in/files/Sarah-Jessica-Parker.jpg

miksi ei leikkauta leuastaan pois tota pattia, mä jään aina tuijottamaan sitä..

Vierailija
31/62 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
32/62 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ainakin 10 luomea kasvoissa ja yksi niistä hiukan ulkoneva.. Ett joo.. Ei musta niissä ole mitää rumaa.. Kai se on kun on niihin tottunut, tai jotain.

Vierailija
33/62 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin Natalie Portmanilla:

http://3.bp.blogspot.com/_RFrg1Btw7qM/TKhijszJTZI/AAAAAAAAArM/W5D-n-RRq…

En kyllä ole koskaan sitä tajunnut hävetä. Onneksi on av!

Vierailija
34/62 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuolla ihmisellä on luomi kasvoissa."

Vierailija
35/62 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla oli naama täynnä ulkonevia luomia, ihonvärisiä.

Aika pahan näkönen oli.

Vierailija
36/62 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen onneksi saa suht peittoon meikillä, mutta olen ajatellut poistaa sen. Vaan mitäs siten, jos poistosta tuleekin hillitön kuoppa tai arpi tilalle??? Missä tuollainen edes kannattaisi poistaa?

Vierailija
37/62 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo laskenu kuinka monta, mutta monen monen monta luomea on kasvoissani. Ja joka kesä tulee lisää pieniä, jotka sitten seuraavana vuonna kasvaa ja tummenee. Nyt kun kattoo kasvoja tarkasti peilistä ni se on paikoin täynnä pikkuluomia. Oon varmaan yks iso luomi parin vuoden päästä. :D Mutta en mä edes huomaa niitä kun katon peiliin normaalisti. Enkä todellakaan ole ruma. Ois ehkä mielenkiintoista tietää onko mun kasvoluomet tosi huomiotaherättäviä ku mut näkee ekan kerran. Toisaalta ihan sama. Myös muu kroppani on luomien valloittama.

Vierailija
38/62 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen tuntenut hänet koko elämäni, niin en ole vieläkään tottunut siihen vastenmieliseen jättiluomeen. Ajattelen aina välillä, että itse poistattaisin vastaavan heti. Oikeesti hyi hemmentti, miten häiritsevän ruisleivän murusen näköinen patti sillä on roikkunut aina naamassaan.

Vierailija
39/62 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin nenässä. Ei sille mitään voi.

T: Raikulipoika

Vierailija
40/62 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon kuullu tai sitten Enkelit kuiskivat ett syylä kasvoilla tai luomi naamas on Jumalan kosto synneist. Näin meil päin sanottaa. Et noidat ois pahoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi