Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en saa rokotetta vaikka kuulun 3 riskiryhmään

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole ottanut rokotetta.

Musta tuo on aivan liian hysteeristä pelätä tuota possulunssaa. Median hössötystä. Eli olisin aivan rennoin mielin. Lisäksi jos otat sen nyt niin et edes saa suojaa, koska epidemia on jo nyt päällä. Juuri tuli uutisissa, että pk-seudullakin odotetaan huippua 1-3 viikon aikana. Immuniteetin kehittäminen vie sen kaksi viikkoa kuitenkin... Eli etenkin jos olet jostain muualta päin, niin lopettaisin stressaamisen tuon suhteen. Jos tulee toinen aalto, niin ennen sitä saat kaipaamasi rokotteen kyllä.

Media jättää aika paljon kertomatta myös tuosta possulunssasta. Tavi-influenssaankin kuolee niitä "perusterveitä" ja tähän on nyt kuollut murto-osa verrattuna normi-influenssaan ja suurin osa kuolleista on ollut todella pahasti sairaita. Nythän kohutaan siitä, että tuo aiheuttaisi keskenmenoja tuo rokote. Eivätkö ne osaa lopettaa missään vaiheessa? Ensin pelotellaan ja saadaan ihmiset ottamaan rokote ja sit pelotellaan, et tulee keskenmeno, jeps - ihan mitä vaan, että saadaan lehdet myytyä... :(

Vierailija
2/4 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiäkös raskaus voitaisiin todeta siellä virtsasta. Sinuna soittaisin vielä. Ja jos ei omassa neuvolassa onnistu, niin sitten naapurineuvolaan. Minäkin kävin hakemassa rokotteen naapurineuvolasta, kun siellä oli rokotuspäivä aikaisemmin ja odotettavasti myös lyhyemmät jonot. Kuulemma näin voi tehdä, kun ollaan saman terveyskeskuksen tai terveydenhuollon kuntayhtymän alueella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että olet jo rokotteen saanutkin, mutta vastaanpa kuitenkin...

itse plussasin vasta viime perjantaina, ja samana päivänä soitin neuvolaan, jossa sanottiin, että saan rokotteen vaikka saman tien (silloin oli 4+4)... Niinpä sen sitten kävin hakemassa.

Vierailija
4/4 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä EN ikinä ottaisi sitä rokotetta enkä myöskään rokotuta lapsiani. Sitä rokotetta on tutkittu IHAN LIIAN VÄHÄN ja ihmiset itse levittävät kauhua kyseistä influenssaa kohtaan.

Voinen kertoa että olen itse raskaana viikoin 33 ja sairastimme sikataudin reilu kuukausi sitten. Sekä minä että mieheni.

Itselläni on korkea kipukynnys, enkä yhtään särkylääkettä ottanut tautiin KOKO aikana. Se mitä tuli juotua, oli yskänlääke. Yskä oli meillä molemmilla ihan mahdoton.

Kuumeen kestin ja lihaskivun luonnonvoimin ja suomalaisella sisulla.

Älkää hyvät mammat tehkö taudista isompaa kuin se on. Terveet ihmiset selviävät siitä melko helpolla.

Täällä Ruotsissa sitä tautia myös kirotaan ja suurennellaan tavattoman paljon.

Järki käteen!!

Riesa