Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eivätkö jotkut putsaa meikkejä naamasta iltaisin? Miksi?

Vierailija
19.11.2009 |

Juteltiin naisporukalla ihonhoidosta. Juu, ei ole maailman tärkein aihe ei, mutta hätkähdin silti hiukan sitä, että joidenkin mielestä on turhaa vouhotusta putsata meikit aina iltaisin naamasta pois.

Ja minä kun tunnollisesti putsaan ja rasvaan, usein jopa aamullakin, vaikka meikit on jo edellisenä iltana poistettu.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin koskaan jaksan pestä meikkejä pois, lisään vaan aamulla sujuvasti lisää maalia naamaan.. Ripsarit ja kajalin jämät pyyhin vessapaperiin pöntöllä istuessani.. Ja iho on loisto kunnossa! Monet on kyselly ihonhoitovinkkejä ja en osaa sanoa muutakun saippualla(!) pesu suihkun yhteydessä ja thats it. Ja ikää on 36 vee ja ei ryppyjä. Äitini 57 vee on samanlainen ja näyttää vähintään 10 vuotta ikäistän nuoremmalta kasvoistaan.. Geeneissä se hyvä iho on, ei purkissa..

Geeneistä on tietysti iso apu, mutta niin on huolellisuudesta ja puhtaudestakin. Varmasti sinun ihosikin olisi PAREMPI, jos hoitaisit sitä. Ei se isoja rahoja vaadi tai kamalaa arsenaalia, ainoastaan sitä, ettei päivätolkulla haudo ihoa pakkelin alla tai pane vanhan maalin päälle uutta.

-kosmetologi-

Vierailija
22/23 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla sitten pyyhin ihon meikinpoistoliinalla, teen uuden pohjan ja ripsiväriä vain lisään edellisten päälle. Minulla on herkkä silmienympärysiho ja jos putsaan silmämeikin joka päivä pois, ei ihoni kestä vaan alkaa punoittamaan.

Minulla on myös muutama meikitön päivä viikossa. Hyvin on kasvojen iho voinut ja sen näyttämisestä vielä maksetaankin (malli). Äitini kohdalla on sama ja hyvältä näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olekaan henkilö jolle vastasit. Minä olen kuuriluontoiesti joskus kokeillut aktiivista puhditusta muutaman kuukauden ajan, mutta mitään eroa en huomaa, muuta kuin sen, että simänympärysiho alkaa punoittamaan (kyllä, olen kokeillut kymmeniä eri silmämeikinpoistoaineita ja tapoja) ja iho voi vain huonommin. Eli omalle iholleni sopii harvempi pesutiheys.

Tuskin koskaan jaksan pestä meikkejä pois, lisään vaan aamulla sujuvasti lisää maalia naamaan.. Ripsarit ja kajalin jämät pyyhin vessapaperiin pöntöllä istuessani.. Ja iho on loisto kunnossa! Monet on kyselly ihonhoitovinkkejä ja en osaa sanoa muutakun saippualla(!) pesu suihkun yhteydessä ja thats it. Ja ikää on 36 vee ja ei ryppyjä. Äitini 57 vee on samanlainen ja näyttää vähintään 10 vuotta ikäistän nuoremmalta kasvoistaan.. Geeneissä se hyvä iho on, ei purkissa..

Geeneistä on tietysti iso apu, mutta niin on huolellisuudesta ja puhtaudestakin. Varmasti sinun ihosikin olisi PAREMPI, jos hoitaisit sitä. Ei se isoja rahoja vaadi tai kamalaa arsenaalia, ainoastaan sitä, ettei päivätolkulla haudo ihoa pakkelin alla tai pane vanhan maalin päälle uutta.

-kosmetologi-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi