Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten siirtyminen kotihoitoon?

Vierailija
19.11.2009 |

Saisin mahdollisuuden olla 3 ja 4 v.lasten kanssa kotona vuodenvaihteen jälkeen.Sitten eskariin varmaankin vasta.Tuumin että kun en tunne muita lapsiperheitä kuin muutaman ja heitä näkee muutaman kerran vuodessa,niin kaipaako alle kouluikäiset lapset kavereita?Riittääkä jos muita lapsia näkee puistoissa ja kerhossa??

Toinen pieni pelko on se että miten jaksan kun mies on yrittäjä olisi kotona n.1-2 iltaa viikossa ja kaiken muun ajan töissä.Olisin kyllä halukas kokeilemaan tätä kotona olemista taas.Nyt ovat olleet hoidossa 3 krt viikossa vuoden ajan.

Harmittaa kun ei ole yhtäkään sukulaista kummankaan puolelta jeesaamaan jos tulis tarvetta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän puistoissa ja kerhoissakin muodostuu kaverisuhteita, jos käytte niissä säännöllisesti.

On varmasti ajoittain raskasta olla iltaa myöten yksin lasten kanssa, mutta suurimman osan ajasta palkitsevaa.

Itse olen kanssa miettinyt tuota kotiin jäämistä. Tai siis jäänkiin äitiyslomalle ja tullut siihen tulokseen että irtisanon esikoisen päivähoitopaikan kokonaan. Mutta kunnassamme on kerho- ja puistotoimintaa, josta luulen riittävän virikkeitä isommalle lapselle.

Ja jos olet oikeasti jaksamisesi äärirajoilla, päiväkotipaikkaa voi hakea uudestaan ja sinulla on siihen oikeus.

Vierailija
2/2 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puistot ja kerhot ovat ihan riittäviä lapsille.

Voi käydä kirjaston satutunneilla, perhekerhossa tms.

Kaikenlaista aktiviteettia nykyään on jopa liian kanssa.

Olen ollut kotona pian 10v. Kellään lapsista ei ole ollut kaveripulaa-päinvastoin.

Eikä ole pakko tyytyä siihen lähipuistoon, jos se ei tunnu omalta. Bussilla/autolla vaan reissuun ja tutustumaan muihin puistoihin.

Selvitä oman paikkakuntasi mahdollisuudet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla