Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkat ja raskaana vai keskenmeno?

Vierailija
19.11.2009 |

Sain tällä viikolla raskaustestiin useampana aamuna haamuplussan. Kuukautiset siis muutamia päiviä myöhässä. Eilen illalla sitten alkoivatkin kuukautiset, joihin liittyy myös lieviä kipuja, kuten minulla aina kuukautisten yhteydessä. Onko kellään tullut kuukautisia, vaikka ois ollut raskaana? Vai onkohan tämä sitten varhainen keskenmeno? :( Ja rinnatkin olleet kipeät noin viikon ajan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on raskauksien aikana tullut menkkojen aikaan tuhruvuotoa (niukkaa ja rusehtavaa) mutta ei koskaan kunnon vuotoa. Jos on kipuja ja vuoto on kuten menkoissa yleensä, kyllä se alkuraskauden keskenmenolta vaikuttaa.

Vierailija
2/3 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sait useana aamuna saman vahvuisen haamun, niin saattoi olla vain kemiallinen raskaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse plussasin joskus rv5-6 ja rv8 alkoi kuukautiset.. aluksi oli ihan ruskeaa vuotoa, mutta muuttui välillä punaiseksi ja joskus ihan humpsahti housuun niin paljon että meni siteestä läpi jopa.

Itse tätä stressasin ja soittelin vaikka sun minne ja sanoivat jos ei ole kipuja niin normaalia on.

Olihan mullakin sellasta menkkamaista jomotusta mut sekin viittasi siihen että kohtu kasvoi, mutta jos tulee todella kivuliaita niin silloin voi veikata keskenmenoa.

No siis jatkampa.. tuota vuotoa kesti 3 viikkoa putkeen ja lakkasi sitten rv 10 kuin seinään ja viikko tästä eteenpäin niin alkoi taas ja valui viikon.. sen jälkeen ei ole vuotoja ollut, mutta että sekin on totta mitä lukenut lehdistä että jotkut on plussannut vasta ihan viimeisillä viikoilla kun olleet raskaana ja menkat tulleet normaalisti eli ei tämä mitenkään mahdotonta ole todellakaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi