Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Pääsetko jumpaan/ harrastamaan liikunta joka viikko?

Vierailija
18.11.2009 |

Miten jumppaan/ liikuntaharrastukseen pääsysi onnistuu?

Hankitko lastenhoitajan jumpan ajaksi?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikko - kääk, olisipa karseeta jos pääsisi kerran viikossa! Pääsen 4 krt viikko, sen ajan mies on lapsen kanssa. Jos ei mies, sitten isovanhemmat.

Vierailija
22/29 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsen kerran viikossa ratsastamaan, lähden tallille illalla kun lapset ovat jo menossa nukkumaan. Laitan lapsille puuron, ja he jäävät sitä syömään. Mies sitten pesee hampaat, ja laittaa sänkyyn. Muina päivinä mies on pidempään töissä. Jos mies on matkoilla, en tietty pääse.

Viikonloppuisin en kerta kaikkiaan ehdi, kun kotitöitä kerääntyy viikon varrella niin paljon. Jos ei sitten lasketa sitä, että lauantaiaamuisin lähden yksin kauppaan heti klo 8, mies ja lapset jäävät nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan joogaa, joka onnistuu kaikkein parhaiten kotona. Joogasin päivittäin. Nyt, kun lapsia varten ei tarvitse enää olla koko ajan jonkun kotona, käyn myös lenkillä. Miehen työ on iltapainotteinen. Mulle on ollut aivan luontevaa luopua kodin ulkopuolisista harrastuksista muutamaksi vuodeksi. Itse asiassa en ole yhtään kaivannut niitä, joten en ole aloittanut uudestaan, vaikka jo voisin.

Vierailija
24/29 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen himokävelijä ja yksi kävelemisen hyviä puolia on, että sitä voi harrastaa koska ja missä vain. Kun lähden lenkille mies on lasten kanssa.

Minäkin symppaan 11:ä (jonka mies haukkuu). Tosi surkeaa elämää.

Vierailija
25/29 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa on sovittu, että pääsen vähintään kerran viikossa ainakin kahdeksi tunniksi omalle menolle, oli se mitä hyvänsä, nyt kun kuopuskin syö jo kiinteitä, eikä ainoa ravinnonlähde ole mun rintani.

Käytännössä mies lähtee aamulla töihin 7.30, palaa kotiin 16.30, syö mun valmiiksi laittaman ruuan, haukkuu sen, haukkuu yleisen siisteystason, haukkuu lasten käytöksen, haukkuu mun laiskuuteni, kertoo mun olevan paitsi paska äiti myös paska vaimo ja paska akka muutenkin, painuu ulos tupakalle, tulee sisään ja menee tietokoneelle tekemään töitä. Näin siis arki-iltoina, lauantain ja sunnuntain kohdalla pätee sama alkaen kohdasta "syö..." .

Lastenhoitajan voisi toki hankkia, mutta kalliiksi tulisi. Ja siitäkin kai tulisi haukut.

ilman tuollaista mulkeroa!!! En itse katselis minuuttiakaan tuollaista naurettavaa äijänkuvatusta! Iso hali!!!

Vierailija
26/29 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman tuollaista mulkeroa!!! En itse katselis minuuttiakaan tuollaista naurettavaa äijänkuvatusta! Iso hali!!!

ja toteutuksessa pikkuhiljaa. Miehellekin olen ilmoittanut, että tyyli muuttuu vuoden vaihteeseen mennessä, tai ovesta vaihtuu lukot heti ensimmäisen työpäivän aikana. Toistaiseksi mitään ei näytä tapahtuvan, mutta tässä vaiheessa: ei kiinnosta tippaakaan.

Vierailija
27/29 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on silloin lapsen kanssa - meille on itsestään selvää, että oikeastaan joka ilta jompi kumpi harrastaa liikuntaa. Ja minä ulkoilutan vielä koiran muiden harrastusten päälle, eli siitäkin tulee pakollinen ja tervetullut lisä :-)

Mulla on ratsastus joka tiistai, viikonloppuisin käyn la ja su jumpassa, ja jos vain suinkin töiden jälkeen jaksan, käyn jumpassa vieä arki-iltanakin. Joskus hyödynnämme kuntoilukeskuksen lapsiparkkia, eli menemme koko perhe samaan aikaan liikkumaan.

Minultakin sympatiat 11:lle, olet varmasti ansainnut parempaa!

Vierailija
28/29 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiistaisin jumppaan ja torstaisin uimaan. Jonakin viikkoinen molemmat ei toteudu, jos mies on työmatkalla, eikä vanhempani pääse lapsia katsotaan. Kesällä tulee lisäksi golfia pelattua n. 25 kierrosta ja talvella hiihdettyä kelin salliessa.

Vierailija
29/29 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kerran viikossa ratsastamassa ja halutessani voin käydä useamminkin esim. lenkillä kavereiden kanssa. Isä hoitaa lasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän