+++syyskuisten viikko 2+++
Vieläkös meitä täällä roikkuu....
Mulla piinaviikko aluillaan. Ovis siis 23.12...mahd. laskettua aikaa en edes uskalla laskea.
t. wilukisu yk3 kp25/24-26.
Kommentit (28)
Eli taas se vieras sieltä tuli.. Ei jaksa ees itkeä, niin puutunut olo...=/ Eilisen negan jälkeen osas jo niin varautua...
Niin ja mamako: Lyhyt luteaalivaihe voi aiheuttaa sen, että vaikka munasolu hedelmöittyis niin se ei ehdi kiinnityä kunnolla ennenkuin vuoto alkaa.
Plussaonnea loppupinolle!
Sofi yk9
Sofi121 ja muut, jaksamista ja onnea seuraavalle kierrokselle.
Ja kiitos Sofi taas infosta kysymykseeni. Itse täällä jännitän ja panttaan testin tekoa - menkat on olleet niin epämääräiset etten vielä uskalla innostua.
yk 5 kp 33/30-31
Eli tuon testaamani ovulaation mukaan menkkojen ois pitänyt alkaa, jos ovat alkaakseen.
Eipä näy eikä tunnu, joten tein testin...ja nega mullakin :(
Jos vaik huomen aamust testaisin, kun tuo aamu varmaa parempi? ainakin noiden mun testien mukaan. (kotitesti.fi:stä one step)
Mut muuten tässä sit vaan ootellaan.
Ei tosiaan mitään oireita edelleenkään kumpaankaan suuntaan.
yk 2 kp 30/28-30
Kurjuus. Nyt on kp 34/30-31, ei menkkaoireita eikä juuri muitakaan. Ja testi oli Clear Blue jonka pitäis olla herkkä ja varma. Eli aika selvää taitaa olla. Paitsi että testatessa hermostutti ja unohdin laittaa testin tekeytymisen ajaksi siihen sen tulpan takaisin. Miehen mielestä ei vaikuta testiin, koska se aktivoitui eli kontrolliviiva tms. näkyi normaalisti. Onko muuta tietoa asiasta?
Eli sain haamun la-aamuna ja sunnuntaina oli pakko testata uudestaan. Sit olikin jo selvä viiva näkyvissä. :)
Kp:stä ei hajuakaan, elokuulta asti ollaan yritetty ja kierto on siitä asti ollut mitä sattuu. Viimeset kolme kiertoa meni niin, että viikkoa ennen normaaleja kuukautisia alkoi vuoto, joka kesti pari päivää ja sit viikon päästä ekasta vuotopäivästä tuli kerralla oikein vesiputousvauhdilla. Nyt sit vaan ei tullutkaan! Ja syyskuulle omien laskujeni mukaan osuis LA.
Mahtavaa! Nyt vaan peukut pystyyn että kaikki sujuu hienosti. Nauti odotuksesta!
sitten minäkin. Menkat alkoi viisi, kuusi päivää myöhässä. Huoh.
yk 6 kp 1/30-36?
Voi voi, vai nega. Mutta jos kiertosi voi olla pitkäkin niin eikö ole vielä periaatteessa toivoa - mitenkäs pian sen plussan pitäis näkyä?
Pitääkö siitä tehdä jotain johtopäätöksiä jos se luteaalivaihe on lyhyt (esim. menkat tulee dpo 10-11)?
Ja omasta tilanteesta vielä pakko tilittää. Viime päivinä ollut epämääräisiä vatsaoireita, vihlontaa alavatsassa, löysä vatsa ja ilmaa, lisäksi alaselkäkipua. Tosin nää oireet voi johtua toki mistä vaan, vaikkapa siitä, että mulle olis palaamassa samanlaiset ikävät menkat jollaisista kärsin ennen pillereitä vuosia sitten. Mitään testailuja en vielä uskalla, on ollut vasta muutamat menkat pillereiden lopettamisen jälkeen ja kierrot vähän pidentyneet joka kerta (silloin muinoin ne oli aika pitkiä). Mutta en millään malta odottaa että päivät kuluis, tuli sit menkat tai ei...
yk 5 kp 32/30-31