Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaista palkkaa maksatte lastenvahdeille?

Vierailija
18.11.2009 |

Olen yh ja nyt lopulta on järjestymässä ihan pätevän oloinen ihminen, joka voisi aina joskus vahtia lapsiani, jotta pääsen esim. lenkille, voin tehdä ylitöitä tms. Lapset 5 ja 7 v. pojat. Haluan maksaa sopivan korvaukse tietenkin, minulle tämä on merkittävä asia, koska verkostoa on erittäin vähän.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö kun miehen kanssa mennään illallisille, maksan hänelle 6e/tunti.

Vierailija
2/7 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tuolloin 1 v ja 5 v.

Nyt viimeaikoina ei ole ollut maksetun hoitajan tarvista, kun verkosto on lähellä ja päiväkoti hoitaa homman työaikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunti 17v lukiolaistytölle. Hoitoa tulee 1-2h kerrallaan ja melko harvakseltaan. Pienempi summa ja eipä se oikeen olisi mun mielestä sen vaivan arvoista edes ton ikäselle. Tosin voi alueesta riippua (me pk seudulla)

Vierailija
4/7 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukulaistytölle, joka opiskelee ja tietysti kova rahantarve. Meilläkin ajat on niin lyhyitä ja vähän etäisyyttäkin, joten paljon pienemmällä ei kannata hänelle.

Vieraalle maksaisin varmaan sen kahdeksan euroa tunti.

Vierailija
5/7 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee myöhään (yöhön), maksan enemmän ja taksin, jos haluaa.

Vierailija
6/7 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hoitoaikaa tulee vähän, esim. 1-2h. Alta 10 EUR tuntuu ettei kannata lähteä hoitamaan. Jos aika olisi pidempi, ehkä 7-8 EUR olisi asiallinen? Noin yleensä haluan pitää lapsenvahdin tyytyväisenä enkä venyttää äärimmilleen (tässä raha-asiassa tai muuten) koska se heijastuu myös lapsiin.

Vierailija
7/7 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on maksanut miehen sisko. Siskolla pari leikki-ikäistä.

Meille tulee lapsenvahti niin, että hän vahtii yöllä. Olemme lyhyen automatkan päässä. Tyttö kuittaa tästä vahtihommasta 50 euron kertakorvauksen.