Missä vietätte joulun ja minkälainen perhe
Kommentit (22)
äiti, isi ja 2 alle kouluikäistä lasta. Vanhempani tulevat jouluaattona, isäni vielä joulupäivänä (äitini silloin töissä). miehen vanhempien luokse lähdemme joulupyhien jälkeen.
Minä, mies, lapsi 1,5v ja vanhempani. Vanhempani asuvat samassa kaupunginosassa meidän kanssamme ja tulevat jouluaattona meille noin klo 16 ja lähtevät yöksi kotiin eli varmaan 22 aikaan.
En voisi kuvitella olevani jouluna matkoilla nyt kun meillä on pieni lapsi.
on meille samanlaisia työpäiviä kuin muulloinkin. Vanhemmat ja kaksi lasta.
Minusta olisi.
Varsinkin kun etelässä ei ole edes lunta. Menemme pohjoiseen mökille, jossa lunta ja jouluinen tunnelma.
ja joulupäivä minun äitini luona. On kivaa kun voi vaan mennä valmiiseen pöytään. Yöksi ajetaan sitten kotiin.
Meitä on 4-vuotias poika ja vanhemmat.
Kotona voidaan sitten Tapanina syödä pizzaa =)
kun saamme viettää joulun OMASSA KODISSAMME! Omia perinteitämme kunnioittaen.
Kotona mekin olemme ja jouluisen tunnelman luomme ihan itse. Ei siihen lunta tarvita vaan kinkku, joulukuusi ym. jouluhässäkät :)
Minusta on ihana olla kotona perheen kesken. Valitettavasti ei keretä kovin paljon yhdessä rauhoittumaan, kun minä käyn aattoaamun töissä ja mies menee joulupäivän illaksi töihin.
me vanhemmat sekä 2 alle kouluikäistä lasta. Lisäksi appivanhemmat tulevat iltapäivällä päivälliselle. Tänä vuonna meitä ei ole sen enempää, sillä ulkomailla asuva sukulainen perheineen ei tänä vuonna tulekaan jouluksi Suomeen (yleensä on viettänyt joulun meillä).
jouluaattona vanhempani tulee meille, ehkä myös mieheni vanhemmat (riippuu anopin työvuorosta). Joulupäivänä menemme joko mun vanhemmille ja tapanina mieheni vanhemmille tai sitten päinvastoin.
Perheessä minä (äiti), isä ja 6v poika
Välttyy joko:
a) lentokenttästressiltä
b) junastressiltä tai
c) automatkastressiltä
On keittiössä kaikki normaalivempaimet käytössä, astianpesukoneet jne eli ei tarvitse käyttää joulun rauha-aikaa mihinkään ylimääräiseen.
Ei tarvitse lämmitellä mökkiä.
Ei tarvitse joko:
a)raahata kaikkia jouluruokia mukanaan mökille tai
b) miettiä mistä ihmeestä ne saa sieltä mökkikunnasta kun kauppojen taso on heikompi kuin kotona
Ei tarvitse raahata koristeita mukana.
Jne jne.
Mikä sen ihanampaa kuin luoda kotiin joulun tunnelma. Se onnistuu aivan passelisti ilman luntakin. :)
Johon on tarkoitus mennä minun vanhempieni ja sisarusteni perheiden kanssa yhdessä joulua ja äitini 60v päiviä juhlistamaan.
Eli mukaan lähtee 8 aikuista ja 6 lasta. Talon puolesta on kuusi ja koristeet ja pukki. Ruuat hoidetaan porukalla paikalle.
Innolla odottaen
(meitä on äiti,isä ja kaksi alle kouluikäistä lasta)
Olen odottanut tätä monta vuotta!
eli isovanhemmat, minä, mies, 2-vuotias lapsi ja miehen veli. Joulupäivänä mennään sitten mun kotiin, jossa on enemmänkin tuota porukkaa.
Tosin olen tällä hetkellä raskaana viimeisellä kolmanneksella ja tuota ajomatkaa on sellainen reilu 400 kilometriä kotiseudulle, että en ole ihan varma vielä päästäänkö lähtemään ollenkaan. Varalta hommataan kotiinkin jouluruokaa yms.
perhe 3 henkeä.
ja meillä on kyllä niin mukavaa kotona, ettei yhtään olisi ikävää olla siellä jouluna(kin).
Äitini äidin luona, siellä myös äidin sisarrukset perheineen. Eli siis kaikki serkkkuni perheineen. Varmaan yli 30 henkeä.
Toki vietetään joulua myös mieheni vanhemmilla, muttei aattona.
meitä kolmen hengen perhe.
ja perheen kesken. minä äiti, isä ja kaksivuotias tyttö.