Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sheivaajan profilointi

Vierailija
18.11.2009 |

eräällä toisella mammapalstalla oli lyhyeksi jäänyt ketju alapääkarvojensa sheivaajista. tarkoituksena oli leikkimielisesti profiloida omien havaintojen ja oman sheivaamisen/sheivaamattomuuden avulla tyypilliset karvojensa ajelijat. eli vaikuttaako ikä, paino, koulutus, työ, parisuhde/sinkkuus, harrastukset, lapset (onko vai ei), mikä vain siihen että onko naisella luonnollinen puska, posliini vai siistitty kiitorata.

eli kerätäänpä tänne kattava tilasto niin voidaan jo etukäteen päätellä onko esim. yhtäaikaa uimaan tulevalla kanssasiskolla millainen karvoitus ;D

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänne vastaajat tuntuvat kaikki pitävän karvoituksensa kurissa. eikö kukaan muka anna rehottaa karvojen luonnontilassa vaikka heitäkin kyllä nekee mm yleisissä pukuhuoneissa. eivätkö he kehtaa vastata vai ovatko kaikki palstalaiset sheivaajia? nyt rohkeasti esiin myös puskien puolestapuhujat kertomaan syitä miksi ei karvoitusta ajella ja myös ympäristöhavoinnot tyypillisistä ei-sheivaajista :)

Vierailija
2/43 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskois et en sheivaa. Siis jos oon vaatteet päällä. Näytän sellaselta perus tyylikkäältä helsinkiläiseltä piikkarisaappaineni ja farkkuminareineni. Olen nuori, tumma ja pieni nainen. 30v, 50kg, 1 lapsi. En sheivaa, koska mieheni ei ole ikinä välittänyt sheivailusta. Mielestäni lapset ovat poslareita ja naiset naisia. Ajan säärett ja kainalot päivittäin. En pidä kutiavasta alapäästä, jonka sänki aiheuttaa. Olen onnellinen:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänne vastaajat tuntuvat kaikki pitävän karvoituksensa kurissa. eikö kukaan muka anna rehottaa karvojen luonnontilassa vaikka heitäkin kyllä nekee mm yleisissä pukuhuoneissa. eivätkö he kehtaa vastata vai ovatko kaikki palstalaiset sheivaajia? nyt rohkeasti esiin myös puskien puolestapuhujat kertomaan syitä miksi ei karvoitusta ajella ja myös ympäristöhavoinnot tyypillisistä ei-sheivaajista :)

Tai siis olin vielä 3-4 vuotta sitten ihan luomutussuna.

Sitten kerran etelään lähtiessäni kävin kosmetologilla vahauttamassa kaikki pois, ja sen jälkeen olen enimmäkseen ollut posliini.

Muuta: ikä 33, paino n. 60kg markkinointialaa yliopistotutkinto, lapsia 2 ja mies+koira myös. Harrastan kesällä pyöräilyä, ja talvisin hiihtoa sauvakävelyn lisäksi.

Vierailija
4/43 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää 24, painosta ja pituudesta ei mitään hajua nykypäivänä, koulutukseltani lukio+alempi amk-tutkinto, lapsia 2.

Nuorempana sheivailin aina siistimmäksi itseäni, ja pari vuotta mieheni tavattuani olin ihan posliini. Mies toivoi mun sitä kokeilevan, ja tykästyin itsekin siihen. Tänä keväänä syntyi kuopukseni, enkä ole sen jälkeen tälle puskalleni tehnyt yhtään mitään, en ehdi, jaksa enkä viitsi. Mies ei ole asiaan sanonut yhtään mitään, ei taida paljon kiinnostaa kun on niin tärkeä herra nykyään ettei jouda edes perhettään muistamaan.

Vierailija
5/43 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+ ikäinen, sair.hoit./fysioterap.-koulutus, paljon liikkuva, tanssi, lenkkeily, ratsastus, uinti, jooga mm. harrastuksena. 3 muksua ja ihana aviomussukka.

ihmettelevätkö lapset koskaan ääneen esim perhetuttujen kanssa saunossa tai uimahallissa, että miksi toisella tädillä on tommonen puska ja äidillä ei mitään :)

Kun pystyy esiintymään vaikka siellä naisten saunaillassa, uimahallissa paikat posliinina.

Eka kerta silloin aikoinaan ujostutti hieman. Seuraavat kerrat pystyin olemaan itsevarmempi ja vain oma itseni.

Enempi huomiota saan erityisen suurien nännieni takia. Joskus ihan joku tuijottelee siellä sauna tiloissa.

Vierailija
6/43 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden muksun yh. 30v. 170cm 59kg. Yliopistopohj. markkinointi ala, nyt konsulentti-työ hotellialalla.

Harrastukset tanssista moottorikelkkailuun.

Vierailija
7/43 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v 172cm ja noin 65kg, yo+AMK, työelämässä, 1 lapsi, eronnut, seurustelen...ja posliini löytyy :)

Vierailija
8/43 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sali, uinti, lenkkeily, rullaluistelu

Vierailija
9/43 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äityslomalla 3:n synnytyksen jälk. lapset 6 ja 10 ja iltatähti 2kk. Kosmetologikoulu ja työ kosmetologina. 37v,164/60 Koirat ja mies vie vapaa-ajan.. Viihtyy paljon mökillä..

Vierailija
10/43 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

24v. YTK, lapseton, avoliitossa. 172cm/58kg

Vierailija
11/43 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on 36, 172 cm/68 kg, FM, yläjkoulun ope, avoliitossa, jumppa ja vauvauinti, lapset 9 v, 6 v ja 4 kk.

Vierailija
12/43 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää 24, painosta ja pituudesta ei mitään hajua nykypäivänä, koulutukseltani lukio+alempi amk-tutkinto, lapsia 2.

Nuorempana sheivailin aina siistimmäksi itseäni, ja pari vuotta mieheni tavattuani olin ihan posliini. Mies toivoi mun sitä kokeilevan, ja tykästyin itsekin siihen. Tänä keväänä syntyi kuopukseni, enkä ole sen jälkeen tälle puskalleni tehnyt yhtään mitään, en ehdi, jaksa enkä viitsi. Mies ei ole asiaan sanonut yhtään mitään, ei taida paljon kiinnostaa kun on niin tärkeä herra nykyään ettei jouda edes perhettään muistamaan.

Vierailija
13/43 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siistitty versio jos olen uimaan menossa muuten ihan luomuna. Mulle on tärkeetä se, että yläpää näyttää siistiltä ja käytöstavat on kohdallaan. Alapää on mun yksityisalue, se ei ole muiden silmille tarkoitettu.

Vierailija
14/43 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla peittää tursuavat häppärit.

Vierailija
15/43 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun itellä on normi puska (mies "ei anna" ajella) ja kuulostaa kaikilla olevan seksikkäästi siistitty karvoitus. En ole pitkään aikaan uimahallissa käynyt mutta ajattelin aloittaa taas kuntoilun..

Vierailija
16/43 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin miehenä on kiva arvailla tuttujen ja tuntemattomien naisten karvoitusta ja tämä ketju antaa mukavasti lisäpotkua arvailuun.

Vierailija
17/43 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44vuotias (kaikilla minun ikäluokassani EI siis puskat rehota!) olen n. 60 kg, avioliitossa kaksi lasta.

Harrastukset taide-elokuvat (ns. laatuleffat), kirjallisuus, musiikki ja urheilu.

Vierailija
18/43 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44vuotias (kaikilla minun ikäluokassani EI siis puskat rehota!) olen n. 60 kg, avioliitossa kaksi lasta.

Harrastukset taide-elokuvat (ns. laatuleffat), kirjallisuus, musiikki ja urheilu.

Ainiin, olen tiedotta-toimittaja, lukio ja alempi korkeakoulututkinto

Vierailija
19/43 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

31, 59kg, opisto + AMK-koulutus, asumus erossa, kuntosali + juokseminen, on lapsia =

siistitty kiitorata

Vierailija
20/43 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

37 v, 79 kg/177 cm, FT, avioliitossa, kuntosali+hevoset+kotivärkkäily, on lapsia (2).

Malli: vain kolmio jäljellä, muut pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi