Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksanut imettää enkä kestoilla ja kohta aloitan kiinteät purkkiruuilla.

Vierailija
17.11.2009 |

Ensimmäiseen vuoteen vauvan ei tule saamaan muita kuin kaupan soseista, vellejä ja puuroja. Ei jaksa tehdä vauvanhoidosta liian hankalaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvalle samaa mutta soseutettuna?

Vierailija
2/9 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai vietkö päiväkotiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vähempi muita haitallisia aineita sisältäviä kuin itse tehty. Uskokaa pois, niitä tarkkaillaan paljon tarkemmin kuin "aikuisten" ruokia.

Ei meidänkään lapset ole muuta syöneet ekana vuonna ja ihan normaaleilta vaikuttavat.

Vierailija
4/9 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saapi aivan vapaasti ostaa ja käyttää.

Vierailija
5/9 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkujako täällä odotat? Noin mun mieskin toimisi, jos olisi äiti. Asiat mahdollisimman helposti ja omalla painollaan. Mitä sitä stressaamaan suotta.

Itse imetän, käytän kestoja ja teen mielelläni soseita itse.

Jokaisen oma asia.

Vierailija
6/9 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetin niin kauan kuin se onnistui, mutta maito loppui 2kk jälkeen. Mies yritti tuputtaa mulle jotain imetysoppaita jne. mutta itse en ottanut stressiä asiasta. Parempi äiti olin lapselle kun lapsi sai mahan täytee korviketta ja äiti ei heräillyt yölläkin kahden tunnin välein lypsämään tissit ruvella.

Vierailija
7/9 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

possurokote on saavuttanut sen tehon mitä on saavutettavissa.

Muuten mennään isommankin kohdalla purkkiruokalinjalla kun ei nyt liikuta kaupungillakaan niin ei käydä edes mäkkärissä syömässä.

Itselle laitoin tänään broileria ja riisiä, mutta ei kelvannut lapselle, niin annoin purkkiruokaa isommalle ja vauvalle korviketta.

Vierailija
8/9 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 7kk ikäinen tyttö, imetin häntä n. 5kk, käytän kertiksiä mutta itse teen soseet, purkkiruokaa (sitä väritöntä ja pahanhajuista) mössöö saa vaan reissussa. Vaikka en itsekään ole mikään "täydellinen" äiti, mutta sinä kuullostat tosi vastenmieliseltä..

Vierailija
9/9 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein itse soseet luomuperunoista ja -porkkanoista (sain ne äitini kasvimaalta). Käytin lapsella pelkkiä kestovaippoja, ja toimin lisäksi aktiivisesti kestovaippayhdistyksessä eli opastin muita äitejä kestovaippojen käytössä. Imetin lasta 1 v 4 kk, kunnes hän selvästikään ei ollut enää kiinnostunut imetyksestä.

Kaikista noista jutuista tuli ihan hyvä mieli, tein mielestäni niinkuin lapsen kannalta parhaaksi näin, enkä kokenut em. asioita hankaliksi. Mutta se on sitten ihan eri asia, olenko hyvä äiti vai en, siihen ei noi jutut juurikaan vaikuta. Ja omasta mielestäni en ainakaan tällä hetkellä edes ole kovin hyvä äiti.