Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on horoskoopiltaan vaativin ja hankalin lapsesi? Entä sopeutuvin ja helpoin, ns kiltein? Entä

Vierailija
17.11.2009 |

mikä itse olet merkiltäsi?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauris on hankala, äärimmäisen vahvatahtoinen lapsi. Oinas helpoin, oikukas kylläkin. Itse olen neitsyt.

Vierailija
42/57 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalat helpoin. Itse olen neitsyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapu ja härkä kovapäisiä molemmat

itse olen myös härkä

Vierailija
44/57 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meidän lapsista helpompi olisi "kiltimpi" - ei se ole ollenkaan sen kiltimpi, se on vain helpompi. Parempi syömään, nukkumaan, tulemaan toimeen uusissa tilanteissa jne.

Tämä siis leijonaäidin helposta skorpionilapsesta.

Vierailija
45/57 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ollut varmasti perheeni 3 sisaruksesta helpoin. Vaikein lienee ollut skorpioni.

Itsellä tuo vesimieslapsi on helpompi kuin skorpioni kuopuksemme. Mutta luulenpa, että mieheni on päinvastaista mieltä:) ja hän itse on vaaka (ei todellakaan mikään helppo tapaus).

Vierailija
46/57 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi kalat poika. En oikein usko noihin merkkehin. Kaikki lapseni erilaisia luonteeltaan. Itse olen kaksonen.

Vierailija
47/57 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka on vaikea, eli negatiiviset puolet on itsepäinen ja pitkävihainen. Itse olen kauris.

Vierailija
48/57 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä että horoskoopit on huuhaata jos lukee jostain iltalehdestä ne on täyttä puppua. Mutta kannattaa joskus lukea luonne horoskooppia ne osuu oikeasti nappiin.

Ja tästä taas johtuu se, että joku kokee esim härän tai oinaan helpoksi toinen on taas näiden kanssa aina nokkapokkasilla.

Itse olen horoskoopiltani jousimies, mutta nouseva merkki on leijona joten olen luonteeltani "johtaja"tyyppi eli mua ei kauheasti määräillä. Kuitenkin jos lukee perus luonnehoroskoopin jousimiehen kohdalta osuus minuun tosi hyvin.

Näin ollen kukaan ei pysty oikeasti sanomaan mikä horoskooppimerkki on helppo ja mikä ei.

Vierailija
49/57 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on neitsyt ja ihan ylihelppo! Vaikken horoskooppeihin uskokaan niin täällä on moni jo maininnut neitsyet helpoiksi...

Vierailija
50/57 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvaatte varmaan hankalimman? Helpoin on tuo kauris. Ite olen kauris.

Vierailija
51/57 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA meillä on 2 neitsyt-lasta, joista toinen on äärimmäisen helppo ja toinen taas vaikea:)

Samoin meillä kaksi kakssoset-lasta, joista heistäkin toinen on äärettömän helppo ja toinen taas ei...

Helpoimmat meillä siis kaksoset ja neitsyt-lapset, mutta vain ne toiset niistä...niinpäs en uskokaan mihinkään horoskooppeihin;D

Itse olen vaaka/skorpioni

Vierailija
52/57 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin ja "järkyttävän" kiltti: kalat

Todella helppo myös: Neitsyt

Hirmuisen hankala (mutta ihana): jousimies

Mies oinas; todellinen johtajatyyppi, myös jämäkkä ja ehdottoman luotettava, itsepäinen

Minä kaksonen; ailahtelevainen, mutta ns. helppo luonne

Vierailija
53/57 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalat ja helpoin neitsyt.

Itse olen vesimies.

Vierailija
54/57 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi haastavin on leijona.

Tavalla helpoin on härkä, joka toisaalta on hyvin tarkka ja muistaa kaikki "puoliksi" sovitutkin asiat. Mutta helpoin ehdottomasti on härkä.

Itse olen skorpioni.

Vierailija
55/57 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaativin on kalat ja helpoin neitsyt.

Itse olen vesimies.

ja löysin sangen mielenkiintoisen lauseen kalasta: "Kala-lapsi sopeutuu usein ulkoisesti hyvin, sisäisesti taas asia voi olla monimutkaisempi."

Tämä meidän kala on harvinaisen räiskähtelevä ja avoin persoona eivätkä hänen hurjan suuret tunteensa pysy piilossa oudommiltakaan =o

Neitsyet ja vesimiehet perheessämme kuitenkin vastaavat yllättävän hyvin horoskooppien kuvauksia.

Vierailija
56/57 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni on helpompi, on kiltti ja empaattinen vaikka hieman ad/hd-tyyppinen

Vaaka on vaikea, eli negatiiviset puolet on itsepäinen ja pitkävihainen. Itse olen kauris.

Meidän perheessä vaaka on kiltti ja empaattinen ja skoropioni itsepäinen ja pitkävihainen =D

Itse olen vesimies.

Vierailija
57/57 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ollen kukaan ei pysty oikeasti sanomaan mikä horoskooppimerkki on helppo ja mikä ei.

kyse tosiaan eri merkkien kemioiden yhteensopivuuksista.

ja mä pidin horoskooppeja puppuna siihen saakka kunnes perehdyin kaverin vaatimuksesta asiaan; ihan ekana nimesin monesta luonnehdinnasta kaikki ne jotka sopi mun tuntemiin henkilöihin (en siis tienny mistä horoskoopeista kertoi) ja järkytys oli suuri kun paljastui et joka ikinen osui sit nappiin merkkinsä kans.

mut tosiaan nousevat merkit vaikuttaa myös eli pelkkä aurinkomerkki ei kerro kaikkea.

Minä vaaka, yks lapsi, neitsyt ja ollu tosi unelma - astrologian mukaan juuri vaaka onkin neitsyelle sopivin äiti:)