Mikä on horoskoopiltaan vaativin ja hankalin lapsesi? Entä sopeutuvin ja helpoin, ns kiltein? Entä
mikä itse olet merkiltäsi?
Kommentit (57)
Vilkas mutta kiltti, rohkea, hieman vaativainen kaksoslapsi.
Rauhallinen mutta päättäväinen ja helposti kiukustuva oinas.
Itse vaaka,
Helpoin taas härkä,tosin nyt kouluunlähdön myötä on alkanut tuollekin luonnetta tulla...
Meidän pikkuinen on vesimies,en oikein vielä tiedä,millainen hänestä tulee.Haastavin vauvana hän on kuitenkin noista 3 ollut!
Itse on myös härkä.
helppo, aurinkoinen, sosiaalinen jne..: härkä tyttö
herkästi raivostuva, agressiivinen, äidin huomion täydellisesti vaativa: skorpioni poika
täydellinen aviomies: neitsyt ;)
tempperamenttinen, mutta mahdottoman arka. Ja kaikki hommat pitää tehdä tooosi pitkän kaavan mukaan.
Lisäksi mulla on hyvin kiltti ja helppo neitsyt-poika, joka tosin nyt kouluikäisenä on alkanut viisastella melkoisesti :) ja sitten jousimies-tyttö, iloinen höpöttäjä, myös melko helppo lapsi ja kaksonen-tyttö joka on kuin itse aurinko, pääsääntöisesti aina hyväntuulinen joskin ilmaisee tarpeensa hyvinkin tulisesti.
Itse olen vaaka, mies on kaksonen.
kaksonen on jääräpää, itsepänen tahtotyyppi.
Vauva on rapu, vaikuttaa ainakin sisartaan rauhallisemmalta...
Itse olen jousimies.
Kauris on TODELLA omapäinen ja suuttuessaan muistuttaa erehdyttävästi Manaajan Reginaa(?)
Vaaka taas on aina "vinossa" johonkin suuntaan. Riehuu sata lasissa tai istuu ja tuijottaa apaattisesti eteenpäin.
Jästipäisin ja itsekkäin on rapu. Vilkkain ja kekseliäin on leijona.
Itse olen härkä.
Ei pidä muutoksista, yllätyksistä. Tykkää tietää tapahtumat etukäteen, ruoat ym.
Itse olen aina ollut oikukas manipuloiva raivokas KAKSONEN. Mies on mykkä, mutta suuttuessaan todella pelottavan julma skorpioni.
Voimakastahtoinen ja herkkä. Oinaslapsi on vilkas ja sopeutuvaisempi. Itse olen sosiallinen ja ailahteleva kaksonen ja mies skorpioni. vaikka en horoskooppeihin uskokaan, jotain perää niissä näyttäisi olevan.
mahdoton jousimies ja kiltti ja hyväsydäminen kauris.
Itse olen vaaka.
Lapset tammi ja elokuun lopuilta. Molemmat tasaisen vaativia ja vilkkaita.
joista toinen on 4v, ikuinen uhmailija, kiukuttelee pienimmistäkin asioista, tosi sinnikäs, ei usko mitään kerta sanomisella, lähestulkoon hypervilkas, koko ajan menossa, äänessä... horoskoopiltaan on vaaka.
Toinen on vasta 7kk, joten sinällään on tietysti vähän aikaista sanoa, millainen hän on, mutta kai sitä jotain peruslinjoja voi jo ainakin arvailla :) hän on tosi rauhallinen, suurimman osan ajasta iloinen ja hymyileväinen tapaus, totaalisesti esikoisen vastakohta. Horoskoopiltaan on oinas.
Minäkin olen oinas, ja luonteeni laadun voi lukea suoraan horoskooppikirjoista :)
Vaikein, mutta niin ihana leijonatyttäreni on haastava ja älykäs lapsi ;-) Toinen on jousimies ja on paljon "easygoing". Mies oinas..., oi säälikää mua ja minä neitsyt, kaamea perfektionisti!
oikeasti vauvasta asti oikea unelma ei mitää turhaa särmää mihinkään suuntaan.
Toinen taas vesimies ja voi herttinen mikä sisupussi. Särmää löytyy sitten isoveljen puolestakin.
Minä ja mies ollaan jousimiehiä ja käsittääkseni ollaan kumpikin oltu todella kilttejä lapsina. Ainoat tyhmyydet on ollut puhdasta tyhmyyttä ei tuhmuutta.
Ja ihan on erilaiset luonteet, toinen vaativa ja toinen erittäin helppo. Ja näin on ollut vauvasta pitäen. Mutta ihanan rakastettavia molemmat.
Toinen on leijona ja toinen skorppioni.
Itse olen skorppioni, ja olen kyllä yhtä jääräpää...
Mun haastavin lapsi on jousimies.
Toinen joka vaatii paljon on härkä, toinen härkä (melkein oinas) taas on melko helppo.
Ja kauris on kaikkein lauhkein, tullaan juttuun tosi hienosti uhmaiästä huolimatta!
Mä olen rapu
itsepäinen, tarkkasilmäinen, nokkela, ärsyttäväkin mutta silti niin ihana!
Paljon, paljon helpommin rakastettava on oinastyttö, aina iloinen ja innostunut hassuttelija, luonnetta kuitenkin löytyy.
Arvatkaapas millaisia nämä kaksi sarvipäätä on yhdessä:)
Itse olen neitsyt.
8v vesimies tytto: Aina ollut helppo tapaus, kiltti ja tyytyvainen vauvana, nukkunut aina hyvin, lieva uhmaika ei mitaan ylitsepaasematonta, erittain kuuliainen ja ihana lapsi. Taiteellinen, keksijatyyppi, valilla unelmoi vahan liikaa pilvilinnoissaan... Nauttii kovasti kylailysta ja kaikenlaisita "riennoista".
5v harka tytto: Herkka lapsi vauvasta asti, yha heraa heti jos kurkistaakin nukkuvan lapsen huoneeseen iltaisin, ERITTAIN itsepainen tapaus, voi olla todella tuhma ja ilkea siskolleen ja laukoo mita suuhun tulee myos vanhemmille, mutta vain kotona, julkisilla paikoilla on niin sivea, hiljainen ja ujo. Osaa olla myos hella ja rakastava, mutta usein taustalla on joku taka-ajatus ;o) Rutiinit tarkeita, muutoksista hanelle kerrottava etukateen. Viihtyy todella hyvin kotona.
Kolmas lapsi tulee olemaan kaikella todennakoisyydella myoskin vesimies, jihuu!
ja ollaan molemmat vanhemmat neitsyitä. Kuulemma oltu kilttejä lapsia aina.