Mikä on horoskoopiltaan vaativin ja hankalin lapsesi? Entä sopeutuvin ja helpoin, ns kiltein? Entä
Kommentit (57)
Neitsyt erittäin helppo.
Minä olen kaksonen.
Leijonan kanssa saan ennenaikaisia harmaita hiuksia.
Oinas oikukas, mutta ei niin hankala kuin leijona.
SUOSITTELE NEITSYTTÄ SIIS :)
Itse olen rapu.
Kovin uhmaikä, kovin luonne muutenkin jne.
Muut ovat vesimies ja härkä.
Mä olen rapu.
kalat-veli sit ollu hankala molempien edestä.
Olen itse vesimies.
ja luonnehoroskoopit EI mun kokemuksen mukaan ole ollenkaan puppua , lukekaas vaan >;)
Älkää nyt hyvät ihmiset uskoko moiseen. Vaikuttaa negatiivisesti lapseenkin, jos teillä on joitain ennakko-oletuksia raukkaparan luonteesta sen perusteella, milloin on sattunut syntymään.
Sitäpaitsi tässä hyvin helposti on kyseessä itseään toteuttava ennustus: jos ajattelet, että tämä lapsi nyt sitten on hankala skorpioni, hänestä hyvin suurella todennäköisyydellä tulee sellainen. Horoskoopeilla sen sijaan ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
Kiva tietää et neitsyt helppo.
Oinas meillä vauvana helppo, mut sen jälkeen koko ajan pientä kädenvääntöö. Nyt 6v.
Itse kaksonen.
siis mä en voi uskoo että joku noihin uskoo!
Meinasin nauraa työkaverini pihalle kun hän alkoi antamaan kasvatusvinkkejä miten minun pitää lastani kasvattaa, ihan vain horoskoopin perusteella ja ihan tosissaan! Minkälainen luonne jne. Kyllä minä osaan lapseni luonteen analysoida ilman horoskooppejakion.
mutta itsepäisin jankkaaja on kaksoset.
Neitsyt on myös aika sinnikäs.
Kalat on helpoin.
Itse olen rapu.
samoin kuin joulupukki, mutta siitä huolimatta meidän kaksonen on joko maailman kiltein ihanin ja suloisin tai sitten itse pikku piru, normaali tavallinen lapsi ei ole koskaan.
vaaka lapsi taas on löytänyt tasapainon jo ennen syntymäänsä.
Itse olen jousimies.
Helpoin on skorpioni, leijona siltä väliltä. Itse olen neitsyt.
mutta se on joko rapu tai leijona, veikkaan rapua. Se on lapsistamme hankalampi.
Helpompi onkin sitten TOSI helppo, niin helppo että ihmiset varmaan kuvittelevat mun valehtelevan kun kerron miten helppoa sen kanssa on. Se on tietääkseni skorpioni.
Itse olen leijona. Mies on kaksonen.
neitsyt on helpoin
ja
kalat vaativin
itse olen jousimies
samoin kuin joulupukki, mutta siitä huolimatta meidän kaksonen on joko maailman kiltein ihanin ja suloisin tai sitten itse pikku piru, normaali tavallinen lapsi ei ole koskaan.
Kaikki lapset osaavat olla ihania tai niitä vastakohtia...
neitsyt on tosi easy-going. Sellainen äidin oma lutupoika.
leijona taas oikea jekyll ja hyde, joka saa minut raivon partaalle.
itse olen vaaka.
Ärtyy hyvin helposti. Härkä taas unelmalapsi, ei edes uhmaa ole ollut.
Vauva on vaaka, mutta vaikuttaa hyvin rauhalliselta. Itse olen vesimies.
luonnehoroskooppeja sanoo huuhaaksi vain ni jotka ei ole asiaan perehtyneet
Kiltimpi ja rauhallisempi lapsista on jousimies
Itse olen myös kaksonen