Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä kummilasten kuvat esillä kotona?

Vierailija
17.11.2009 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme kummilasta ja omiakin lapsia. Joten johonkin pitää panna raja.

Vierailija
2/12 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiin yhdestä kummilapsesta tosi kaunis kuva ja laitoin sen esille. Mietin vain, että pitäisikö tasapuolisuuden vuoksi muistakin kummilapsista laittaa kuvat esille, mutta kun ei olla saatu mitään kuvia...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljästä kuvaamokuva ja kahdesta "tavallinen".

Vierailija
4/12 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole omienkaan perheenjäsenten valokuvia esillä.

Vierailija
5/12 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien kummilasten kastekuvista olen kerännyt yhteen kehykseen kuvat. Ei tullut astejuhlien jälkeen keneltäkään ns. kiitoskorttia kuvan kera, joten nuo on sellaisia omista kuvistani leikattuja. Kaikki 5 on päässeet ripille jo ajat sitten (vanhin 22 v) mutta vain 2 nuorimmaista on lähettäneet rippikuvansa. Nekin on vitriinissä, eikä mua yhtään häiritse, jos ne muut näkee että niiden kuva puuttuu. Kun ei sellaista ole tullut.

Henkilökohtaisesti olen kyllä sitä mieltä että ainakin kastekuva ja rippikuva kuuluisi kummien saada pyytämättäkin.

Vierailija
6/12 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkien on esillä. Jotkut ovat antaneet kuvat vuosia sitten. Mutta kyllä vanhemmat huomaavat itsekin kun kuva on 5 v vanha.

Vierailija
7/12 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi suosikkikuvistani onkin sellainen, missä on nuo kaikki neljä rakasta lasta yhdessä.

Vierailija
8/12 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole omien perheenjäsentenkään kuvia esillä. En ikinä ole voinut sietää sitä, että kaikenmaailman rippikoulu- ja yo-kuvia täytyy tunkea kehyksiin. Karsean näköistä kun kirjahyllyssä on 15 kehystä missä lähisuvun nuoria valmistujaisissaan tai häissään tai missä nyt tahansa.

En ikinä voisi laittaa mitään kuvia kehyksiin, sitä varten on albumit olemassa.

Vierailija
9/12 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sen sijaan haluaa, että kaiken maailman kuvat on esillä. Yöks. Tästä väännetään jatkuvasti. En ole vielä keksinyt kivaa tapaa saada kuvat esille, jos ne kerran pitää olla näkösällä.

Meillä ei ole omien perheenjäsentenkään kuvia esillä. En ikinä ole voinut sietää sitä, että kaikenmaailman rippikoulu- ja yo-kuvia täytyy tunkea kehyksiin. Karsean näköistä kun kirjahyllyssä on 15 kehystä missä lähisuvun nuoria valmistujaisissaan tai häissään tai missä nyt tahansa.

En ikinä voisi laittaa mitään kuvia kehyksiin, sitä varten on albumit olemassa.

Vierailija
10/12 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdestä saatu kaunis kuva kehyksissä ja se on seinällä..

Vierailija
11/12 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillakin mies haluaa pistaa kuvat esille. Olemme ratkaisseet tilanteen niin etta kuvat on esilla miehen tyohuoneessa. Muutenkin tyohuone on taynna kamalia perittyja huonekaluja ja lamppuja. En kylla tieda miten tyohuoneen kay kun lapsia alkaa tulla...

Mies sen sijaan haluaa, että kaiken maailman kuvat on esillä. Yöks. Tästä väännetään jatkuvasti. En ole vielä keksinyt kivaa tapaa saada kuvat esille, jos ne kerran pitää olla näkösällä.

Meillä ei ole omien perheenjäsentenkään kuvia esillä. En ikinä ole voinut sietää sitä, että kaikenmaailman rippikoulu- ja yo-kuvia täytyy tunkea kehyksiin. Karsean näköistä kun kirjahyllyssä on 15 kehystä missä lähisuvun nuoria valmistujaisissaan tai häissään tai missä nyt tahansa. En ikinä voisi laittaa mitään kuvia kehyksiin, sitä varten on albumit olemassa.

Vierailija
12/12 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi 6 sisarusten lasta.

Kaikkien kuva esillä, seinällä.

Mä oon puuhastellut ne naperot sellaseen kukkakehikkoon (siis jota pitkin viherkasvi kasvaa ulkona). Kaikki siis samassa kehikossa, joka toinen väli tyhjä, joka toisessa kuva (se valokuvaamon normikoko). Oon pyytänyt lasten vanhemmilta kuvat siihen.

Musta se on ihan hauskan näköinen ja lapsista on kiva, että näkevät meillä oman kuvansa. Oon sitten kertonut, että välillä kattelen niitä kuvia ja mietin, mitähän sulle kuuluu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi