Hyvä että otin isomman lapsen pois päiväkodista!
Meillä on vauva kotona, otin isomman lapsen myös kotihoitoon kun vauva syntyi. Nyt voin olla tyytyväinen, voin päättää itse millaisissa porukoissa näinä pandemian aikoina liikunne, ei ole pakko viedä lapsia isoihin päiväkotiryhmiin tartuntaa saamaan.
Kommentit (3)
minä olen tyytyväinen siihen, että pidin lapsen virikepaikalla. Koska me terveet nuoret aikuiset emme rokotetta saa, on parempi että lapsilla on olemassa jokin hoitopaikka, jos me vanhemmat satumme sairastumaan yhtä aikaa.
me saamme myös päättää millaisissa porukoissa liikumme eikä lasta (4v.) ole pakko viedä virikehoidoon päiväkotiin vaikka paikka onkin olemassa. Edes 6v:n eskari ei ole virallisesti pakollinen.
Lapset saivat kyllä rokotteet jo 2vk sitten, joten tänä maanantaina he palasivat taas eskariin/virikehoitoon.
mun tyttö on edelleen 2 päivää viikossa tarhassa, vaikka siellä on todettu sikainfluenssaa! Hui! Eikä ole aikomustakaan ottaa pois...
me saamme myös päättää millaisissa porukoissa liikumme eikä lasta (4v.) ole pakko viedä virikehoidoon päiväkotiin vaikka paikka onkin olemassa. Edes 6v:n eskari ei ole virallisesti pakollinen.
Lapset saivat kyllä rokotteet jo 2vk sitten, joten tänä maanantaina he palasivat taas eskariin/virikehoitoon.