Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syntymäpäiväjuhlat 3veelle?

Vierailija
17.11.2009 |

Millaiset pirskeet olette järjestäneet tämän ikäiselle? Riittäisikö vain kakku ja lahjat tietty.

Ilman, että kavereita ja sukulaisia kutsutaan?

Olen kahden lapsen yh ja tällä hetkellä aikas poikki ja suht rahatonkin :(

Tuntuu, etten millään jaksaisi järjestää juhlia, varsinkin kun päiväkotikaverit eivät voi tulla ilman vanhempiaan juhliin, enkä suoraan sanottuna tunnekaan heitä, tiedä puhelinnumeroita jne.

Tai jos mummon ja ukin vain kutsuisi?

Voisitteko hieman auttaa. KIITOS!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereita ei vielä pikkuisella ole kun ei ole päiväkodissa, saatetaan kyllä muutama lapsekas perhetuttu kutsua.

Vierailija
2/6 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmaan ainakin soveliasta kysyä.. ei kait kolmevuotiaalle mitään kaverisynttäreitä tarvitse vielä järjestää, mutta kyllä mä nyt sukua hieman kutsuisin ja vaikka jos on joku lapsiperhetuttu niin heidät myös että paikalla olisi lapsia. Kakku ei meillä ainakaan tuon ikäisellä vielä iskenyt, osta litra vanilijajäätelöä ja mansikkahilloa tai suklaakastiketta ja mehua. Aikuisille kahvia ja vaikka pakastepullaa/pakastekakku, ne ei hirveitä maksa ja ei vaadi kuin sulattamisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulustakin jo lasten isä sanoi, ettei aio pitää lapsia ollenkaan. :´(

Mutta kiitos vinkeistä! Meillä lapsi odottaa juuri eniten täytekakkua ja kynttilöiden puhaltamista.

Vierailija
4/6 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun esikoisemme täyttää 6 vuotta, saa pitää kaverisynttärit (äidin painajainen, kun sattuu olemaan sosiaalinen ja pidetty lapsi:)

Uskon, että 3v:lle riitäisi ihan tuo mummo ja ukkikin, kenties omat sisaresi (jos niitä on) ja ehkä kummit. Siis mummo ja ukkikin varmasti riittää. Ja pidät vaan ihan kahvikutsut, teet kakun ja vaikka pullaa tms. ei mitään ihmeellisyyksiä.

Vierailija
5/6 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi naapurissa niin hänent kanssa. Sitten laitat mehua jota tietty imetään pilleillä. Popcornia, Carneval merirosvokeksejä (poikien suosikit) ja teet perus täytekakun banaanitäytteellä. Ei maksa paljoa, mutta poika saa pitää kutsunsa. Täytekakku menee lapsille hyvin silloin kun ei ole liian makeaa ja kuivaa. Meillä ainakin uppoaa tuo banaani täyte, jota usein on hieman sekoitettu ei kovin makeaan kermaan. Tavallinen täytekakku imee n. 3 dl kostuketta.

Vierailija
6/6 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, oonkohan mä nyt vähän suuruudenhullu, kun mietin oman (kohta) 3 veeni synttäreitä. Meillä pidetään siis kolmet kemut, yhdet isovanhemmille/vanhemmille sukulaisille, toiset lapsiperheystäville ja kolmannet pihakavereille... Kyllä mun mielestä ton ikäisille "kaverit" on jo tärkeitä juhlissa. Meillä ainakin kysellään koko ajan voiko se ja se tulla. PK:sta ei tosin varmaankaan kutsuta, kun ei myöskään tunneta vanhempia jne. Mutta omasta pihapiiristä sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme