Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yh..ja vahinko raskaus.....hmm

Vierailija
05.01.2009 |

hei! oon 26v ..4v tytön yksinhuoltaja äiti. erostani on jo 2vuotta ja olen pitkään elänyt"sinkkuna"..joulukuus sit tapasin kivan miehen mut se jäi yhden yön jutuksi...30.12 tein raskaustestin oon nyt sit raskaana aluksi itkin! nyt jo olo parempi.. aborttia en haluu....mut silti epävarma olo....tsemppiä kaipaisin...

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti 26 vuoden ikä ja yhden noin nelivuotiaan lapsen yksinhuoltajuus altistavat unohtamiselle näissä ehkäisyasioissa; minäkin yhden illan huumassa unohdin viime vuoden puolella ehkäisyn, ja enkös seuraavalla viikolla jo oksentanut aamuisin. Nyt viikkoja 21+, eikä tuleva isä tiedä, en viitsi ehkä elämäänsä pilata kertomalla, vaan nautin tulevan isoveljen kanssa itsekseni vauva-arjesta. Aluksi olin kauhuissani, mutta sitten mietin, että tilanne ei ehkä olekaan niin katatsrofaalinen. Meillä on kohtuullisen kokoinen asunto ja minulla ok työpaikka, jossa olen jo kertonut asiasta ja jossa tällainen sinkkuraskaus on otettu hyvin vastaan, tosin joku nyt ihmetteli, että "miten se voi olla raskaana kun ei sillä oo miestä!". Niin, siinähän ihmettelee :D

Tsempit ap:lle ja muille samassa jamassa oleville :) Kaikki kääntyy varmasti hyväksi, ellei vielä paremmaksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi