Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yh..ja vahinko raskaus.....hmm

Vierailija
05.01.2009 |

hei! oon 26v ..4v tytön yksinhuoltaja äiti. erostani on jo 2vuotta ja olen pitkään elänyt"sinkkuna"..joulukuus sit tapasin kivan miehen mut se jäi yhden yön jutuksi...30.12 tein raskaustestin oon nyt sit raskaana aluksi itkin! nyt jo olo parempi.. aborttia en haluu....mut silti epävarma olo....tsemppiä kaipaisin...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun oikein tarkkaan ajattelet, niin huomaat, ettei tää muiden reaktioiden jännittäminen oo niin iso ongelma, koska voisihan asiat olla kaikkiaan vielä paljon huonomminkin.

Kunhan vielä toivut alkujärkytyksestä lisää, niin voit alkaa kutkuttelemaan ajatuksilla, miten ihmiset reagoivat. Ja siis ajattele niin, että saat hyvää hupia siitä, millaisia ilmeitä näet ihmisten naamalla ja mitä pösilöitä lausahduksia ne vahingossa suustaan päästelee. Otat ne ihmisten reaktiot ihan huumorilla vaan, etkä suostu loukkaantumaan mistään, vaikka joku sanoisi jotain tyhmääkin.

Mutta oikeasti varmasti ihmset on sun puolesta vaan ihan tosi onnellisia, ja uskon että suhtautuvat hyvin ja kannustavasti, ihan oikeasti vain iloitsevat sun kanssa. Joten älä turhaan maalaile mitään kauhukuvia seinille sellaisista tilanteista, joita ei luultavasti edes tule tapahtumaan!

Vierailija
2/21 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kerro tekstarilla. Siten sun ei tarvi kohdata ollenkaan ihmisten ensireaktioita, ja ihmiset ehtivät harkita sanojaan, kun tekstaavat tai soittavat takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aikuinen nainen, joka on jo yhden lapsen synnyttänyt, voi unohtaa että seksin seurauksena, varsinkin ilman ehkäisyä, voi tulla raskaaksi?

Ei ole tarkoitus loukata ap:ta. hämmästelen vain.

Miksi te hyvät ihmiset ette ajattele sukupuolitauteja. Itse, vaikka sinkku olenkin, en ikimaailmassa harrastaisi satunnaista seksia ilman ehkäisyä (kondomi). Sunullakin on neljä tyttöä - miten ihmeessa ajattelit opettaa heidät arvostamaan itseään kun sinulla tuntuu olevan mielessä vain miehen "miellyttäminen" Huh Hyh!

Vierailija
4/21 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemppi halaus:)

Vierailija
5/21 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mennään vain kakkoseen..

Vierailija
6/21 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että oot järkyttynyt. Mutta kyllä se siitä omalla painollaan. Kun kerran tiedät nyt jo varmasti, että aborttia et tahdo tehdä, niin nyt se suurin asia on jo selvä.

Sitten sulla varmaan on miljoona kysymystä päässä, mutta älä yritäkään ratkaista niitä kaikkia samalla kertaa. Mietit aina jotain yhtä asiaa kerrallaan. Sulla on tässä kuitenkin vielä aikaa järjestää pääsi.

Eikä sun oo vielä pitkään aikaan edes pakko kertoa asiasta kenellekään, jos haluat kertoa vasta sitten, kun tiedät mitä vastaan muiden esittämiin (ehkä kiusallisiinkin) kysymyksiin. Mietit vastauksia valmiiksi, ennen kuin julkistat tiedon.

Ja toisaalta jos sulla on joku luottoihminen, niin sellaisen kanssa asia kannattaa jakaa jo aiemmin. Yleensä juttelu helpottaa oloa.

Vierailija
7/21 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en "huumas" ajatellu ehkäisyä:(.....en ole 6kk käyttänyt ehkäisyä kun ajattelin et seksiä ollut hyvin harvoin...... kondomia ois pitänyt käyttää mut...............nyyh

Vierailija
8/21 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

provohan tämä ap, mutta ehkä kannattais laittaa piuhat oikki....

Vierailija
9/21 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rauhassa täytyy vaan nyt olla ja antaa ajan kulua eipä masu viel pikään aikaan näy...mut sekin aika viel koitaa......

Vierailija
10/21 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä asioilla on aina taipumusta järjestyä! Aluksi tietysti asiat pyörii mielssä, mutta ajan kuluminen auttaa selkiyttämään elämän kiemuroita. Etkä ole ainoa ihminen maailmassa kelle on noin käynyt. Vertaistuellakin voi olla ihmeitä tekevä vaikutus, jos löytäisit sitä jostakin. Ajattele pienen ihmisen parasta, niin kaikki järjestyy:)

Vierailija
11/21 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vähän samanlainen tilanne.... Synnytykseen on aikaa vielä pari kuukautta. Olen sopeutunut ajatukseen jo kyllä, enkä tällä hetkellä luopuisi mistään hinnasta pienestä "ihmeestäni". Toisaalta taas ajatukset ovat arjen ja tulevan elämän suhteen aika sekavat. Kyllä me selvitään!

Vierailija
12/21 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö hän, onko mukana mitenkään....?

Vierailija
13/21 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on jotakuinkin hallinnassa. Mies on mukana kuvioissa kyllä, mutta senhän näyttää vasta aika että kuinka paljon ja miten arki tulee sujumaan.

Meillä ei kyseessä ollut yhden yön juttu.

Vierailija
14/21 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olen isä mitenkään mukana tässä......hmm

Vierailija
15/21 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

attä ap nunnana elää, vaikka yh onkin. Ja sanoit vielä, että et käyttänyt ehkäisyä, koska sille ei juuri ollut käyttöä. Sulla ei oo mitään hävettävää, vaikka täällä taas ikävämpiäkin vastauksia saa. Sattuuhan niitä vahinkoja parisuhteissakin, miksei sitten parisuhteen ulkopuolellakin.

Kerrot sitten aikanaan sellaisille ihmisille ensin, joiden tiedät olevan suvaitsevia ja sun tukena. Jätät kaikille juoruakoille kertomisen viimeiseksi.

Sinä saat itsellesi ihanan perheen. Lapsille ei tuu edes ihan mahdoton ikäero, ja isompi on vauvasta varmasti ihastuksissaan. Otat sen asian vain niin, että sulla kävi ihana tuuri, ja sitten tartutat oman positiivisen asenteesi muihinkin, kun kerrot heille.

Onko sulla muuten asiat sillä tolalla, että pystyt vauvasta huolehtimaan?

Vierailija
16/21 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot kohtelias kiitos sulle:) kyl pärjään oon työ elämäs mietin vaan et kuinka kauan masuni pysyy piilos...uteliailta..

Vierailija
17/21 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mullakin on. Keväämmällä vasta masu alkaa näkymään ja sitten olet jo itse niin sopeutunut asiaan, että kestät uteliaiden reaktiot. Niin mäkin olen kestänyt. Enää ei tunnu oikeastaan mistään. Kyllä me selvitään tästä!

Vierailija
18/21 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm kiinnostuin susta......:)

Vierailija
19/21 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aikuinen nainen, joka on jo yhden lapsen synnyttänyt, voi unohtaa että seksin seurauksena, varsinkin ilman ehkäisyä, voi tulla raskaaksi?

Ei ole tarkoitus loukata ap:ta. hämmästelen vain.

Vierailija
20/21 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm:( olin huumas ja otin kait tyhmän riskin.....vauvasta tulee silti mulle rakas ja tärkeä.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan