Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tammikuun tähdet vko 47

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanasti alkuviikko ollut täällä aktiivista :)

Taidetaan olla kaikki Jouluihmisiä. Me mennään alkuviikosta Jumboon ostamaan kaikki lahjat sukulaisille ja kavereille valmiiksi, ettei vaan jää ostamatta. Tahdon myös uudet verhot ja pöytäliinat. Johan se joulu on 4viikon päästä!

Supu: Aika jännä että sinulla on tuollaisia kokemuksia Jokelan neuvolasta. Onko sulla nuori vai vanha terveydenhoitaja? Itselläni on vanha ja hyvin mukava. Mistään ei ole napissut :)

Jennuli: Ihan hullu! Mä en kyllä enää pysty lähteä millekään 4km lenkille. Pissahätä alkaa vaivaamaan 200metrin jälkeen. Kaupassa käyntikin on tuskaa, saa aina ensimmäiseksi katsoa missä vessa on.

Raskausarpia löytyy täältä reilusti. Voin jakaa muillekin, jos jollain ei vielä ole. Mamma-alkkareita en ole ostanut. Olen muutenkin käyttänyt Lindexin hipstereitä, jotka ei purista tai kiristä mistään. Rullautuvat automaattisesti mahan alle. Täällä on siis ihan junnuodottaja, vasta 22v.

Tänään oli sitten taas neuvola. Paino oli noussut 1kg per viikko!! Aivan järkytys. Terveydenhoitaja sanoi että johtuu turvotuksista. Sf-mitta 30.5cm. Paineet oli taas koholla 136/94. Menen maanantaina uudelleen neuvolaan, tarkkaillaan tuota alapainetta, josko viittaisi raskausmyrkytykseen. Pissa oli kyllä kunnossa. Varattiin samalla loppu vuodelle ajat, peräti 4 kertaa vielä.

Sande87 ja Sara 32+1

Vierailija
22/23 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa tänne kirjoittelen. Tökkinyt kirjautuminen ja en ole jaksanut selvittää, mistä johtuu. Nyt pääsin sisään ihan helposti, kumma juttu.

Masuun kuuluu hyvää ja rupee kaikki vauva tavarat olemaan koossa. Sänky pitäs hakee kavereilta ja sitterin saan mun siskolta kunhan sitä tarvitsemme. Heillä heinäkuussa syntynyt poika, joten sitterin tarve heillä vielä on. Muutenkin siskolta saan paljon vaatteita, ainakin ihan pienet on jo pois heillä käytöstä. ´Kaikki itse ostamat olen jo kaappiin pessyt valmiiksi odottamaan. Pientä sälää pitää vielä ostaa, mutta kaikki isompi on jo hankittuna.

Mulla vaivat onneksi vähentyneet. Silloin tällöin supistaa kipeästikin, mutta kohtu harjoittelee, näin se tulkitsen. Lonkka ja muut nivelvaivat ovat pahimmillaan rasituksen jälkeen joten kauheesti en ole pystynyt kun rauhallisesti lenkkeilemään. Maha rupee olemaan sen verran iso, että on kokoajan tiellä ja en malta millään odottaa vauvan syntymää, että tää möhköfanttifiilis loppuisi. Synnytyskin on ruvennut mietityttämään, mutta eiköhän se mene omalla painollaan. Ainoa, mitä toivon, synnytyksen tapahtuminen ensi vuoden puolella.

kolmosmuru 34+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sisko sitten järjestänyt ne vauvajuhlat niin täytenä yllätyksenä mulle että itku tuli "järkytyksestä" :) Tiesinhän mä toki että se ne mulle järjestää vaan niiden piti olla vasta ens viikonloppuna. Mentiin sitten ihan normaalisti tänään käymään meidän porukoilla niin sieltä olohuoneesta iso porukka huutaa yllätys, yllätys! Ensin katsoin vaan suu auki ja sitten kapsahdin mieheni kaulaan ja itkuhan se tuli. Itkien sitten kävin kaikki halailemassa läpi ennnen kuin hormonit vähän rauhoittu :D Oli ihana päivä/ilta ja sisko oli niin kauniiksi koristellut talon prinsessailmapalloilla ja serpentiinillä. Tarjottavaa oli paljon monenlaista ja vauvakin sai kaikenlaista pientä tervetuliaislahjaa niinkuin harsoja, helistintä, nenänniistäjää ja vaippaa :) Nimiehdotuksia kerättiin ja hyviä vinkkejä tuli tulevalle äidille sylin täydeltä. Ihania lupauksia annettiin myös tulevasta avusta vauvan synnyttyä. Kyllä on ihanaa että on niin mahtava tukiverkosto ympärillä, kaikki valmiina auttamaan! Eiköhän mekin silloin tästä selvitä :)

Sognatore 34+3