Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***POINTSAAJAT***

23.01.2006 |

OH HOH, huomasin olevani ensimmäinen

mutta tuloksiin jotka kylläkin ovat huonoja=(

aloitus 5.9.05 79,2

viime viikko 67,6

tänä aamuna 68,4

eli +800g

plääh, koko viikko mennyt plörinäksi.

MUTTA NYT MÄ SISUUNNUIN JA UUSILLA TUULILLA ETEENPÄIN. varokaa läskimakkarat, te saatte kohta kyytiä

t: kohti vaaroja

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä näitä, siis:

Lähtö (pvm, kg): 78,7 kg (14.11.05)

Viime vkolla: 74,6 kg

Paino nyt: 74,2 kg

(Väli)tavoite pääsiäiseksi: 70 kg

Mukavaa alkuviikkoa kaikille, lämpimämpiä säitä odotellessa...

Vierailija
2/24 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehumista täälläkään! Kävin aamulla puntarillä ja olin saada sydärin.... viikonloppu meni kyllä ihan plörinäksi, mutta että ihan näin hirrrveet lukemat!!!! Hävettää....

aloitus 14.11 70,9

viime viikko 66,9

tänä aamuna 67,7

eli +800g

Toivottavasti pinoon tulee muitakin kuin me Ilon kanssa, jotta tulosta saadaan vähän paremmaksi.... Mistä sitä sisua saakaan???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitus 13.8.05 98,7

tänä aamuna 87,5

Yhteensä siis miinusta 11,2kg :)

Sinänsä ihan hienoa joo, mutta jos en olisi joulun aikaan repsahtanut niin totaalisesti, niin miinusta olisi paljon enemmän :(.

Kipeinä ollaan oltu, kaikki muksut vuorollaan ensin ripulissa, sitten flunssassa, nyt minä vuorostani. Mutta sepä on taas selitystä vaan...

Mutta, tästä jatketaan. Mä olen kyllä mukana, mutta en aina pääse ilmoittelemaan tuloksia..Mies ei tee kotona enää töitä, joten ehkä jopa pääsen tähän koneelle hieman useammin.. :)

santtis

tytöt 6kk, kohta 5v ja kohta 2v

Vierailija
4/24 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei täällä uusu pointsaaja!

Olen joskus vuosia sitten ekaa kertaa laskeskellut pointseja, ja huomasin silloin että mulla ne toimii. Nyt on kolmen raskauden kilot vyötäröllä. Lapsia on kolme: tyttö melkein 6v., tyttö 3v. ja poika 6kk. Osittain imetän vielä tuota nuorimmaista. Onneksi oli uudet pointsiohjeet tuossa alempana, muutoin oisin mennyt vanhoilla opeilla.

Eli tästä lähdetään:

Paino tänään 23.1.06 82,3kg

Tavoite -20kg, ei aikarajaa mutta pysyvää muutosta haen.

Vierailija
5/24 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo yhtään jaksanut edes ajatella koko pointsaamista vaan olen mättänyt kaikkea suuhuni ihan armotta (ja sen kyllä huomaa!). Mä olen rehellisesti LIHONNUT (ainakin pikkasen), vaikka menkat on päällänsä ja kuumettakin ja kipeenä tossa olin... (seli seli). Noh, " tuloksia" tiskiin.

Aloitus: 76 kg (12.8.)

viime viikko: 65,3 kg

nyt: 68,1 kg!!!!!!!!!!!!!

tavoite: kork. 65 kg

Eihän ihminen voi lihota viikossa melkeen 3 kiloa?? Eihän? Kai tuo ainakin osittain on vaan mun syömisestä ja menkoista tullutta turvottelua taas? Oli ainakin niin mahtavat PMS-oireet, että voi apua.. Ukkohan sen kaiken taas niskaansa sai :). Nyt alkaa helpottamaan eikä tee edes mieli mättää kaikkea sitä ruokaa. Mitä vaikeempi kuukausi PMS:än kanssa, sitä enemmän tulee syötyä ja sitä enemmän turvottaa. Tuntuu, että posketkin on ihan pullollaan nyt. YÄK.

Jooh, nyt pyhästi taas lupaan ottaa itseäni niskasta kiinni, eihän tästä velttoilusta tule yhtään mitään. Onneksi pakastin on täytetty kasvissosekeitolla ym. kevyellä ja rahat ennen palkkapäivää on aika vähissä :D.

T: niin makaa kuin petaa

Tervetuloa muuten Höpösöpölle!

Vierailija
6/24 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa tuli takaisin 300g, vaikka olin tosi tunnollinen koko viikon. Olin ihan varma, että olisi tippunut edes vähän.

Alkupaino 90.4

Viime vkolla 83.4

Nyt 83.7

Pettynyt olen, se täytyy myöntää. Onneksi en kuitenkaan niin lamaantunut, että olisin lyönyt hanskat tiskiin. Tästä on jaksettava jatkaa.

Vierailija
7/24 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin viikko sellainen, että kaksi sulkaalevyä, 1/2 litraa jäätelöä ja tortillasipsejä puolipussia (TUNNUSTAN). Nämä ne joita ei olisi pitänyt syödä! Pisteet paukkuikin sitten 20 pisteellä taas yli ja aamulla punnitulsessa..huoh.. +-0 tilanne. Joten nyt taas alkaa TIUKKUUS..... Sitä on jotenkin löysempi, ku entiset vaatteet mahtuu ja tavoite on kahden kilon päässä eli lähellä, mutta niin kaukana....

Haluaa pudottaa vielä 3-5 kiloa!!!!!

lähtö 88,6

nyt 79.8

Vierailija
8/24 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten painotiedot laitetaan rompulle? Olen siis laittanut aloitustiedot, mutta miten/minne laitetaan uudet tiedot?

Ja toinen kysymys: Voinko laittaa viikon päättymään eiliselle? Mielestäni ohjelmaa ehdottaa vain huomisesta alkavia päiviä. Aloitin rompun käyttämisen viime keskiviikkona, joten on hieman hakusessa nämä toiminnot.

Laitan tippuneet kilotiedot tulemaan kohta puolin (jos ne nyt ovat tippuneet...)

Vierailija
9/24 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtö: 73,0kg(24.10.)

nyt: 68.8kg

pudotus: -500g

Enkä vieläkään ole edes joulunalus painossa :O(

Mutta alaspäin menossa...

Vierailija
10/24 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka oli todella hyvä viikko,ei yhtään pisteiden ylitystä.Pakkanen paukkui koko viime viikon siihen malliin,etten lenkkeilemään viittiny lähtee!Että sellasta!Ja eiku uutta intoa peliin...

Vierailija
11/24 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen aloituspäivän voi itse päättää ja muuttaa, vaikkakin se ohjelma ehdottaa jotain tiettyä päivää. Ja ohjelma päivittää sen sun ilmoittaman painon vain kerran viikossa; viimeinen asettamasi " viikonpäivä" on punnitus- ja mittauspäivä, jolloin syötät lukemat...ja ohjelma tekee sen perusteella ennusteet ja jatkopisteet.

Vierailija
12/24 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitus ke 18.1.06 71,8

viime viikko 71,8

tänä aamuna 71,6

eli -200 g

Hitaasti tippuu :-( Totuuden nimissä täytyy kertoa, että aloitin kevyemmällä linjalla jo joulukuun lopulla lopulla, jolloin painoa oli 73,9 kg. Viime keskiviikkona jatkoin siis Painonvartijoiden rompulla ja vauhti näyttää hidastuvan.

Aika työlästähän tämä pisteiden laskeminen kyllä on. Ehkäpä helpottaa, kun oppii systeemin. Meidän perheessä on nyt tehtävä kolme eri ruokaa: tyttö (1 v 8 kk) on allergikko ja miehen paino ei saisi laskea - jos laskee 1,5 kg niin mies on alipainoinen! Niinpä yritän taiteilla kolme ateriaa aina päivälliseksi, tai oikeammin kolme variaatiota samoista ruoista.

Vielä taustaa omalle laihdutushalukkuudelleni: Olen lihonut kesäkuun jälkeen 7 kg! Touko-kesäkuussa tosin olin laihtunut 3 kg, kun olin tiukahkolla imetysdieetillä. Liikakiloja on tosin kertynyt tuota ennen hiljalleen, noin 1-2 kg per vuosi. Vuosia ajattelin, että laihdun sitten luonnostaan kun on vauva ja imetän (koska oma äitinikin oli tuolloin laihtunut). No, eipä noin käynytkään. Nytpä siis oli aika ryhtyä tosi toimiin. Olen ensi syksynä menossa töihin takaisin, ja sitä ennen olisi kiva olla sutjakampi.

Vierailija
13/24 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikkille tutuille ja tervetuloa uusille,

nayttaa vahan silta etta ainakin meilla pidempaan mukana olleilla taitaa olla vahan rankempi jakso ja motivaation puute meneillaan. No ken leikkiin lahtee se leikin kestakoon. :) Kylla tama tasta. Itsellani pitkan tasasen jalkeen vihdoin hieman pudotusta.

Mutta on taa valilla ihan kamalan tylsaa, kun tuntuu etta on tosi tunnollinen ja silti pudotusta tulee ihan tosi vahan tai ei ollenkaan... No onneks talla viikolla sentaan vahan alaspain.

Eli tassa faktat:

Lahtopaino 66 kg

Paino nyt 62,1 kg

Paino viime viikolla 62, 4

viikkopudotus 300 g (jee, tuli edes vahan alaspain, vihdoinkin)

Tavoite 60 kg

Toivotan hyvia ulkoilukeleja ja terveita lapsia (=hyvia younia) Kaikille,

Terveisin Olgamaria

Vierailija
14/24 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Haluaisin ryhmäänne mukaan. Minulla on 5kk kaksoset ja 2,5v. esikoinen, nyt vaan ei pääse kävelemään samanlailla, kuin esikoisen kanssa ja pävät vierähtävät kotioloissa niin tulee napsittua karkkia yms. liikaa, joten paino lähti nousuun, mutta nyt Niskasta kiinni ja tavoite on laihtua pisteillä 8-10kg riippuen tietysti miltä kroppa alkaa näyttää. Kerran olen aikaisemmin kirjekurssilla laihduttanut samasta syystä 2v. sitten.

Lähtöpaino 68kg ja tavoite n.60kg. Olen aloittanut vähän kevyemmällä linjalla ja eilen vaaka näytti 66,3kg Pisteitä olen käyttänyt 4pv.

Hyviä laihdutushetkiä!

pallomasu

Vierailija
15/24 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino junnaa samassa 62 kilossa, voi voi! Vaikka kuinka laskis pisteitä niin ei mitään muka tapahdu, viikolla välillä puntari näytti 63kg. Masentavaa! Tavoita 57kg, on niin lähellä mutta kuitenkin niin kovin kaukana :) Jospa siihen ennen kesää pääsis! Joulun jälken en ole käyny salillakaan, mistähän siihen sais taas intoa? Huoh! Lopetin imetyksen muutama viikko sitten, voiskohan se vaikuttaa tohon ettei paino nyt laske ihan heti? Onko kellekkään käyny niin ? :) Aika epätoivoista. Toki olen vähentänyt pisteitä jo aika päivää sitten ku tyttö kävi tissillä lähinnä yöllä ja aamulla ja sitten yks kaks ei enää kelvannutkaan. No joo, vähän meni jo asian vierestä....

LÄhetän nyt teille kaikille tsemppiä ja paljon motivaatiota! Kesä lähenee, eiköhän tämä vielä tästä rupea toimiin!

Terhe

Vierailija
16/24 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka viikko takana,

lähtöpaino 16.1.06 76,9kg

maanantaina 23.1.06 75,8kg

viikkopudotus -1,1kg

kokonaispudotus -1,1kg

pisteet riitti hyvin vaikka liikuntapisteitä ei tullutkaan kuin 8 ja nekin siivoamisesta. vielä on innostusta tähän viikkoon.. =)

Vierailija
17/24 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä toi painonvartijoitten cd-rom maksaa? ymmärtääkseni se on aika arvokas... onko hintansa väärti? mistä olette ostaneet? saako niitä jostain edullisemmin " käytettyinä" ?

Vierailija
18/24 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuto.netistä voi löytää edullisemmin.

Vielä en osaa sanoa, onko hintansa väärti - on ollut käytössä vasta noin viikon.

Enni-Maija:

mitä toi painonvartijoitten cd-rom maksaa? ymmärtääkseni se on aika arvokas... onko hintansa väärti? mistä olette ostaneet? saako niitä jostain edullisemmin " käytettyinä" ?

Vierailija
19/24 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toi painonvartijoitten romppu, ja voisin olla kiinnostunut myymään sen. Ota yhteyttä minuun. :)

pulunoma@gmail.com

Vierailija
20/24 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä se otsikossa eli plussaa enemmän kuin miinusta. Yritetään taas saada se viikkopudotus sinne -10 kilon korville, mikä ihan mahdollista, onhan meitä parikymmentä pointsaajaa ruodussa....

*allekirjoittanut tsemppaa myös itseään*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan