millaisia kokemuksia minipillereistä??
mä taidan lopettaa nuo vallan.. kuukautiset on miltei kokoajan tai sitten tää välillä oleva pieni vuoto on jotain muuta. ehkäsyteho on kyllä mitä parhain kun ei ole tosiaan paljon tullut seksiä harrastettua tuon vuodon takia.. perskules.
Kommentit (19)
kuukautiset on jatkuvat, cerazetteja syön. Alapää on oikeasti rikki kohta tästä saakelin vuotamisesta. Ja seksiä ei kans hirveesti huvitä tän takia. Maha on koko ajan kipeä,enemmän tai vähemmän.
Aion kokeilla jtn toista minipilleri merkkiä, en tiedä onko ne kaikki sit samanlaisia et vuotaa vaan..Yhdistelmäpillereitten käyttö ei mulla onnistu. tympeää ku mikäänm ei käy syystä tai toisesta :(
onko ap kauan syönyt minipillereitä ja mitä merkkiä?
kahteen otteeseen ja mulla ei ole ollut mitään sivuvaikutuksia. toki silloin kun aloitin niin saattaoi ensin vuotaa pari-kolme viikkoa mutta sitten tasottui. Menkat saattaa joskus heitellä muutamalla päivällä mutta mulla suht pitkä kierto. yli 30päivää.
Nyt tokalla kerralla olen syönyt n vuoden. Minun kyllä tekee mieli skeiä varmaan joka toinen päivä.
En tiiä onko se just noista pillereistä tai kyllä meillä muutenkin menee älyttömän hyvin yhdessä.
Olen kolmekymppinen useamman lapsen äiti.
tarkoitus ois syödä näitä vaan siihen saakka et mies saa sterilisaation kuntoon, ettei tässä mitään pitkää aikaa ees ois.. et vaihtaa en oikein viitsis, mut kun en oikein tiedä et miten kauan menee et sterilisaatio on varma ehkäisymuoto. mahtaako olla heti toimenpiteen jälkeen vai onko siinäkin sit vielä joku varoaika.
kuukautiset on jatkuvat, cerazetteja syön. Alapää on oikeasti rikki kohta tästä saakelin vuotamisesta. Ja seksiä ei kans hirveesti huvitä tän takia. Maha on koko ajan kipeä,enemmän tai vähemmän. Aion kokeilla jtn toista minipilleri merkkiä, en tiedä onko ne kaikki sit samanlaisia et vuotaa vaan..Yhdistelmäpillereitten käyttö ei mulla onnistu. tympeää ku mikäänm ei käy syystä tai toisesta :( onko ap kauan syönyt minipillereitä ja mitä merkkiä?
kun odottelin hormonikierukan asennusta. Siksi en ruvennut mihinkään vaihtoepisodeihin, ja söin loppuun asti kun tiesin että pian loppuu kuitenkin.
Jatkuvat menkat oli, naama ruusunnupuilla ihan koko ajan, hiukset tippui isoina tukkoina, vatsakivut ja päänsäryt jokapäiväisiä. Ei kiitos niitä minulle enää koskaan.
eli ilmeisesti ne kenellä vuotaa niin vuotaa vaikka kuinka odottelis. en taida jaksaa syödä tota viimeistä liuskaa, nyt oon 2 syöny..
kun odotin ehkäisykapselin laittamista. nyt on menny vuosi (minien aloittamisesta) ja yhen kerran on tullu pari pikku tippaa housuihin. aivan mahtavaa! voi kun joku ois kertonu mulle tästä mahdollisuudesta jo vuosia sitten...
T:5/6. Minä oikeesti vedän herkkuja joka päivä ruuan lisäksi. Painan 63kg ja pituus on 170cm
taidat vaan ite syödä liikaa..
aiheuttaa lihoamista :(
kuin ennenkään.Kaikkiin eivät vaikuta samalla tavalla,AASI.Lue pakkauksessa oleva paperi
Tämä nyt vähän sivuaa, kun mulla on kapseli, ei niitä pillereitä, mutta samaa kamaahan ne on.
Kun ensimmäinen kapseli laitettiin, niin eka vuosi oli sellaista vähän väliä tiputtelua. Tuntui että menkat olivat koko ajan.
Mutta sitten ne jäivät pois niin, että vuodessa ei ollut kuin kahdet tai kolmet kuukautiset, alle viikon hyvin vähäistä vuotoa.
Viimeiset puoli vuotta ennen vaihtoa tai pois ottoa on aina tullut sitten vähän useammin, eli noin kolmet kuukautiset sinä aikana.
Nyt on taas laitettu kapseli raskauden jälkeen. Ollut vasta yli kuukauden, eli vielä ei voi sanoa millainen vuosi on tulossa, tosin tämä kapseli onnituttiin laittamaan juuri kuukautisten aikaan. Vielä ei ole ollut kuin yhdet kuukautiset, kestivät kaksi päivää.
Alussa vuoti vähän väliä, sitten vähän säännöllisemmin ja lopulta eivät edes toimineet! Tulin siis raskaaksi vaikka yhtään pilleriä ei unohdettu ja kaikki otettu aivan ajallaan. Tunnen itse 5 muuta joille sama on käynyt. Kuulemma 3 naista sadasta tulee raskaaksi Cerazettesta huolimatta. Taitaa vielä lukea ihan pakkausselosteessa :/
siis MINIPILL nimisistä vai CERAZETTE?
on hirveä,paino nousee ja mieliala hyppelee.
Kuukautiset tuli tasan kahden viikon välein, sairastuin anemiaan ja iho oli aivan karseassa kunnossa.
En ikinä enää.
kokeilla noita minipillejä, josko ne sit..jos ei niin sit uskon ettei hormoniehkäisy oo mulle tarkoitettu!
oli tuskallisia cerazeteillä - vuosin lähes tauotta. nyt en ole vuotanut kohta kolmeen vuoteen yhteensä kolmea päivää kauempaa.
Ei mitään sivuoireita. Ehkäisyteho on ainakin mulla toiminut moitteettomasti.
onko kellään minipillereitä käyttävällä ihan normaaleja kuukautisia?? ap