Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yskiessä sattuu keuhkoihin, mistä voi johtua?

Vierailija
16.11.2009 |

Kävin viikonloppuna lääkärissä ja tulehdusarvot oli ok eikä keuhkoista kuulunut mitään. Nähtävästi on sikainfluenssa lievänä, koska ei ole kovaa kuumetta. Nyt kuitenkin jo 10. päivä sairaana ja yhä samat oireet ja tuo keuhkoihin sattuminen kovempaa kuin lääkärissä käydessäni. Pitäisikö mennä taas uudestaan lääkäriin? Huomisen jälkeen loppuu sairaslomakin ja pitäisi mennä taas töihin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi ei korkeaa kuumetta. Lisäksi oon opettaja ja oppilaista koulussamme noin puolet on ollut sairaana. Sikainfluneessaa on heiltä testattukin ja sitä se on ollut. Eli tästä päättelen, että mullakin varmasti on sitten sitä. Eikä mun ole koskaan tarvinnut olla yli viikkoa pois töistä tavallisen flunssan takia.

ap

Vierailija
2/13 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei oo korkeeta kuumetta mutta jos joku voi auttaa niin: mua yskiessä sattuu noin kahden ison luuston jotka suojaavat keuhkoja ja sydäntä niin niiden väliin. Pitäisikö käydä lääkärissä? ai niin jos vedän syvään henkeä niin ei okein se onnistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävisin lääkärissä.

tv. astmaatikko

Vierailija
4/13 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos yskit,ei keuhkoihisi satu vaan esi. lihaksiin.

Vierailija
5/13 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuume.

Vierailija
6/13 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin rintaan, selkään tai kylkeen sattuu vaikka et yskikään. Keuhkokuume voi muistaakseni olla myös oireeton. Googlaa oireet, mutta käy nyt kuitenkin lääkärissä oli sinulla mitä tahansa. Ehkä vain pitkittynyt flunssa.

Vierailija
7/13 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pelkäsin ties mitä keuhkokuumetta ynnä muuta, kun hengittäessäkin sattui keuhkoon selän puolelta, säteili myös eteen. Terveydenhoitajakin otti vakavasti, otti spirometriat ynnä muut, mutta lopulta todettiin, että olikin vain lihaskipua.

Vierailija
8/13 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko varma että sattuu juuri keuhkoihin? Ettei vaan lihakset ole kipeät siitä yskimisestä..?

Vierailija
9/13 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuin joskus on ollu ja silloin on tullut just lihakset kipeiksi. Mutta nyt sattuu eri lailla. Keuhkoputkiin ja tuohon rinnan alueelle, joten ajattelisin, että johonkin keuhkoihin päin ainakin tuo kipu osuu.

ap

Vierailija
10/13 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut yskää ja rintaan sattuu ihan kamalasti. Sellainen puristava, vähän polttava kipu. Samanlainen oli jo aikaisemmin yli viikon ajan, pois hetken ja nyt sattuu taas. Nyt selvästi enemmän kuin aiemmin.

Vähän hirvittää kun olen kahdesti sairastanut kuumeettoman keuhkokuumeen. Mutta molemmilla kerroilla on kyllä ollut yskä - eli toistaiseksi seurailen kotona.

Vierailija
11/13 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä edes kipeä olo. Lähipiirissä on tosin sikaifluenssaa.

Vierailija
12/13 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen 4vuotta myöhässä mutta voivoi.

Järkyttävä yskä, pitäis nukkua. Yskiminen sattuu rintalastan kohtaan. Ärsytän muita ihan hirveästi yskällä. Auttaisiko höyryhengitys, tai strepsillsit tai joku?
Mutta mitä tuo kipu tarkoittaa?
yskä on ollut vajaan viikon.
Tv. 15 v tyttö

Vierailija
13/13 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudun hoitoon, elikkä aamulla terveyskeskukseen. Toi voi olla jo jotain vakavahkoa, koska on jatkunut pitkään ja rankoilta kuulostavat oireet. Jos on limaa, niin höyryhengitys voi auttaa. Kipu on merkki, että on vähän jotain vakavampaa kyseessä kuin perusflunssa.
T: Valelääkäri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi